***Aoi szemszöge***
Reggel mikor felkeltem magam mellett találtam Natsut is. Ha emlékezetem nem csak akkor tegnap úgy berúgtunk hogy örültünk ha beesünk a szobába. Ma viszont olyan buliba megyünk Satoruékkal hogy csak na. Úgyanis Natsu és Yuu mamája megengedte hogy rendezzünk egy búcsú party-t Natsu-nak mert velünk jön Tokyoba ahol velem fog élni. Igen összejöttünk. Megsimogatom, halkan szuszogó kedvesem arcát aki a kellemes simogatásra felkel.
-Hmm Jóreggelt Aoi.-mondja álmosan.
-Jóreggelt.-mondom neki mosolyogva majd nyomok egy puszit a homlokára és felülök.
-Hé Aoi kicsit félek itt hagyni a nagyit de örülök hogy veletek mehetek és a testvéremmel is többet találkozhatok.
-Persze elhiszem de ha velem akarsz maradni akkor itt kell hagynod ezt a helyet.
-Igen Tudom Aoi de mégis eddig csak vele laktam együtt, viszont nagyon szeretlek ezért veled megyek.-mosolyog rám elképesztően gyönyörű mosolyával.
-Énis szeretlek Natsu.Gyere ha jól érzem a nagyid valami finomat csinál.
-Te és a nagy hasad.-mondja kuncogva majd kapok tőle egy édes és lágy csókot. Na igen miután lementünk kézen fogva a többiek mosolyogva néztek ránk, majd azt látom hogy Satoru adott Yuunak 200 ¥ent. Ezek kajak fogadtak ránk?
-Öcsi gyere csak velem!***Satoru szemszöge***
Miután a bátyám kihív vele megyek Natsu szobájába ahol a két vállamra teszi a kezét.
-Satoru mennyit is adtál Yuunak és miért?-néz rám báttyám szikrázó tekintettel.
-Öhm...Hát tudod az úgy volt hogy bizonygattam Yuu-t hogy nem lesz köztetek semmi aztán fogadtunk 350 ¥enbe és ő nyert amint láttad.
-350 ¥enbe fogadtál egy olyan emberrel aki igyis úgyis szarrá vert eddig ebben.-néz rám úgy mint aki mindjárt megfullad a nevetéstől. Na igen igaza van mert Yuu eddig sosem kapott ki. Visszamegyünk és megreggelizünk közben beszélgettünk az estéről hogy hogy akarjuk. Igen Yuu az iskola második népszerű diákja így természetesen senkit nem zavar hogy ilyen messze kell jönniük meg Natsu haverjai is itt lesznek. Ilyenkor féltékenység lep el de ezt Yuu tudja kezelni.
-...oru...toru...Satoru hallod amit mondok neked?-bökött oldalba Yuu.
-Bocsáss meg csak elkalandoztam.-mondom neki megvakarva a tarkomat.
-Ne aggódj én csak a tied vagyok senki másé.-kacsint rám majd egy forró csókot nyom ajkaimra amit készségesen viszonzok. Majd amikor rá eszmélünk hogy rajtunk kívül még vannak elválunk egymástól. Én rákvörös fejjel eszek tovább ahogy Yuu is. Mindenki a buli szervezésére koncentrál. Én és Yuu a kajáért és a Piáért vagyunk a felelősek amit a sarki boltban meg is veszünk. Natsu és Aoi pedig elkísérik a nagyit az egyik barátjához. Mikor visszaérünk a gerle pár is visszatért, és mindenki elkezdett készülödni. A többség felvette az "emos" cuccot na jó nem csak valami ahhoz hasonlót aggattunk magunkra. Megérkezet Natsu egyik haverja akinek Eiji a neve így már 5-en készültünk a bulira.Amint végeztünk mindennel elvonultam beszélni egyett Yuuval.
-Mit szeretnél Satoru? Ugyan ha féltékeny vagy Eijire elmondom hogy nincs miért mert én érted vagyok odáig és vissza.-mosolyog rám és mivel kicsit alacsonyabb vagyok lehúzom őt egy gyors csókra.
-Tudom de akkor is olyan furcsa hogy én nem vagyok olyan társasági lény mint te de mégis zavar hogy ennyien körül vesznek.
-Egyikse próbálkozik be mert tudják hogy te vagy a pasim és senki nem érhet fel veled főleg az ágyban nem.-oké erre a mondatára fülig elvörösödtem.
-Jójó tudom vedd úgy hogy nem szóltam semmit.-kuncogok majd visszamegyünk a többiekhez. Miután elkezdtek lézengeni az emberek kezdett egyre jobb hangulat lenni. Természetesen Yuu-t letámadták én pedig Natsuékkal tengettem az estémet és iszunk mint a homok. Tagadhatatlanul berúgtam a buli közepére ahogy mindenki más is. Nem nem smároltam le senkit, Yuu még velem ellentétben józanul beszélgetett, mikor meglátott odajött hozzám.
-Nos hogy érzed magad?-mondja nekem angyalian csengő hangjával. Oké ez szokatlan tőlem de jah a pia beszél belőlem.
-Hááát asszeeeem még jóól vagyook.-mondom neki vigyorogva.
-Öhm szerintem nem vagy jól.-mosolyog rám majd megcsókolom őt amit viszonoz is. Bebocsájtást adtam türelmetlen nyelvének ami a piától még finomabb volt. Nem tartott sokáig hisz újra elrángatták. Én nem tettem mást minthogy vedeltem úgy mint Natsuék akik már segg részegek és a földön alszanak. Csoda hogy még nem léptek rájuk. Miután énis körülbelül ilyen szintre jutottam az asztalra vágódott a fejem ami jólmegszéditett és be is ájultam.***Yuuta szemszöge***
Mikor látom hogy Satoru már bealudt felviszem a szobámba ahol lefektettem aludni. Úgyan ezt teszem Aoi-val és Natsu-val habár Aoi egy pöppet nehéz volt fél részeg állapotomban.
Miután sikeresen felvittem őket a buli ment tovább majdnem hajnal 4-ig de sikeresen mindenki haza ment. Akik messzebbről jöttek azok persze Hotelba mentek. Nagy kómásan felvánszorgok a szobába és az édesen alvó Satoru mellé bújok aki azt sem venné észre ha atombombát robbantanánk a füle mellett. Mosolygok majd lopok egy csókot alvó hercegemtől majd hamar elis alszok. Reggel rohadt nehez kelek fel nem is csoda de mi a szösz Satoru is alszik mint a tejbe tök. Sajog a fejem és rosszul vagyok nyilván ezért nem kelt fel Satoru és jól érzem hogy a többiek is alszanak még. Igy énis így teszek.[Aoi: -Nos még nem mehetünk srácok.
Natsu: -Ohh igazad van Aoi.
Satoru: -Miről is beszéltek fiúk?
Yuuta: -Ja valamiről lemaradtunk Satoru.
Mindenki összeáll és úgy suttognak majd megfordulnak mindannyian.
Aoi,Yuuta,Satoru,Natsu: -Nagyon szépen köszönjük hogy ilyen sokáig követéttek a kalandunkat. Mindenkinek nagyon köszönjük és remélhetőleg még találkozunk valahol. Sziasztok!!!❤️]Nos srácok véget ért ez is köszönöm szépen hogy idáig követéttek a sztorimat nagyon hálás vagyok és ha tetszett nyomjatok egy vote-ot és mindenkinek Jó éjszakát ^^
^^
YOU ARE READING
Nem Adom Neked! ✓
FanfictionMinden egy autóbalesettel történik. Vajon Yuuta és Satoru kalandjai hogyan folytatódnak. /A legelső írásom volt,és egyszer már javítva is lett,de még így is hagy maga után kivetnivalót 😅/