Medyadaki müziği dinleyerek okumanızı tavsiye ederim.~
"Galiba çoğu kişi nedenini sorgulayacaktır intiharımın."
Sonra cümle böyle başlamıştı. Taehyung kafasını salladı. Sanki görecekmiş gibi.
"İnsanlar yaşadığı sorunlardan kaçmak için bir çok yola başvuruyor değil mi? Eğer bu okul hayatı boyunca yaşadıklarımı tamamiyle dinlersen. Beni bu yola iten şeyin ne olduğunu anlayacaksın.
Çok zor... Gerçekten çok korkutucu görünen bir şey ama insan bir şeylerden kaçmak için birçok şeyi feda edebiliyor. Ben bedenimi feda etmeye karar verdim.
Çokta güçlü değilim galiba."
Taehyung onun hep güçlü olduğunu söylerdi. Bu cevap dediği şeye karşılıkmış gibi hissetti. Çünkü her 'sen güçlüsün' dediğinde Hoseok sadece gülümserdi. Cevap vermeye gerek duymazdı ama şimdi,gitmeden önce kaydettiği kasetlerde cevaplamıştı gülüşlerinin ardında aklından geçeni.
"Eminim şuan ilk sebebi merak ediyorsundur. Ben hangi kasetteyim ya da ben ne yaptım diyenlerinizde vardır eminim. Belki de ismimi ilk söylediğim anda hatası suratına tokat gibi çarpan birisi de vardır. Böyle birisinin olması beni memnun eder açıkçası."
Sonra bir kahkaha çınladı kulaklarında. Taehyung bu sesi canlı canlı duymak için neler verebileceğini düşündü. Canını... Bunun için fazla korkaktı.
"Hadi o zaman başlayalım."
Hazır değildi. Ya ilk sebep kendisiyse? Bunun yarattığı korkuyla duraksadı. Ona bir şey yapmış olmak... Ona zarar vermiş olmak korkutucuydu.
Acıyan gözlerini ovuşturup kaseti tekrar başlattı.
"İlk sebep Alex.
Hani okulumuza başka ülkeden gelen ve erkek voleybol takımı kaptanı olan Alex. Onunla konuşmuşluğumuz bile olmamasına rağmen ölüme bir adım atmama sebep olanlardan birisiydi."
Taehyung çok iyi biliyordu. Alex onlardan bir üst sınıftaydı zaten ve Hoseok onunla bir kez bile muhabbet etmemişti. Buna rağmen Alex ne yapmıştı? Ne olmuştu? Anlamıyordu.
"Okulun ilk yılı aralık sonlarında havanın buz gibi olduğu bir gün... Okulun spor salonunda hoca ceza verdiği için temizlik yapıyordum. O gün derse geç kalmıştım. Fizik hocasının lanet katı kuralları."
Tekrar bir kıkırdanma doldu kulaklarına sonra birkaç saniye sessizlik. Anlatacağı şeylerden korkuyordu.
"Sonra... O geldi. Elinde voleybol topu ile tek başına. Ona temizlik yaptığımı ve yerlerin kaygan olduğunu söylediğimde alayla güldü. Anlayışlı karşılayacağını ummuştum açıkçası.
Bana bir hizmetçinin dediğini umursamayacağını söyledi. O zaman içimden neden her okulda böyle lanet biri oluyor demiştim. Lanet kelimesi bile az kalmalıymış bence. Önümdeki kovayı umursamazca bilerek devirdiğinde kirli su her yere sıçramıştı. Biliyorum. Buraya kadar oldukça basit geliyor ama sonra bunu neden yaptığını sorduğumda umursamazca omuz silkip mırıldandı. 'Lanet bir orospu ile eğlenmek hoşmuş.' hakkımda ne bilebilirdi? Ya da daha doğrusu bana bunu nasıl diyebilirdi? Birbirimizi tanımıyorduk bile ve adımı bilmediğine emindim. Ama emin olmak biraz fazla... Yüzüstü bırakıyor. Bu bir gerçek... Çünkü ondan sonraki gün okula geldiğimde kulağıma dolan şeyler donup kalmama yol açmıştı. 'Jung Hoseok lanet bir gay.' nereden ve nasıl duydu bilmiyorum ama inkar bile edemeyeceğim kadar yayılmıştı her şey.
Bir insanı kendi cinsiyetine ilgi duyuyor diye yargılayamazdın. Ama yargılandım. Çoğu kişi tiksinerek yüzüme bakıyor ve 'umarım beni sevmezsin küçük orospu' diyordu. Fazla basit geliyor kulağa değil mi? Alex sırrımı yayıp kenara çekilmiş ve zevkle acı çekişimi seyretmişti peki neden neydi? Yerleri temizlediğimi söylemem.
Komik değil mi?"
Bir burun çekiş sesi kulaklarına doldu. Ağlama demek istedi. Eğer o zaman okulda olsaydım bunlara izin vermez ve seni korurdum demek istedi. En çokta yargılanmak acıtıyordu insanın canını. Çok iyi biliyordu Taehyung. Üstünden koca iki yıl geçse bile hala hatırlıyorsa belki de anlatmadığı neler yaşamıştı kim bilir.
Bir suçmuşçasına üzerine gidilmiş,köşeye sıkıştırılıp ezilmişti değil mi? Hoseok ise sadece durmuştu. Yalan söyleyemeyecek kadar temiz olan yüreği 'hayır gay değilim' demesini engellemiş ve onu acıların merkezine sürüklemişti değil mi?
"Ben... Cinsel yönelimimden dolayı yargılanmadım sadece. Dövüldüm. Üzerinden iki yıl geçti ve unutuldu değil mi? Unutulmadı. Ben unutmadım. Kim aynanın karşısına geçip çıplak bedenine bakarken göğsünde söndürülen sigara izmaritinin yarasına bakıp bunları unutabilir ki."
Bir taş yerine oturdu. Sorgulamaktan çekindiği yara izinin nedenini öğrenmek Taehyung'u kahretmişti.
"Bu yüzden Alex. Umarım kıç deliğine bana yaşattığın acılar kadar kızgın demir sokulur. Emin ol az bile kalır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 Reasons Why :: Vhope ✔
Fanfiction"Eğer bu kasedi dinliyorsan,ölümüme sebep olanlardan biri de sensindir." ||18.04.2017||