Penerangan TEORI

43 3 2
                                    

AMARAN

BAHAGIAN INI DIHARAMKAN KEPADA SESIAPA YANG BELUM MEMBACA FIKSI INI.

ANDA DIKEHENDAKI MEMBACA DAHULU SEMUA BAB BUKU INI SEBELUM KEMBALI KEPADA BAHAGIAN INI KERANA --- !! SPOILER ALERT !! XD

!! SPOILER ALERT !! SPOILER ALERT !!

🚫

🚫

Soalan Lazim ::

Adakah watak perempuan dalam cerita ini ( Myungeun ) telah mati ?

+ Hah dah boleh agak semua mesti terfikir macam ni xD   dan jawapannya TIDAK. Carrot tegaskan di sini bahawa cerita ini tidak melibatkan kematian , maknanya karakter kesayangan anda di dalam cerita ini semuanya hidup dan sihat walafiat xD

. . . tetapi mengapa Yoongi berkata ,“  Hyung , dia itu ( Myungeun ) tak pernah wujud pun, kan ? ” — ( BAB ::  HELAIAN  TANPA MUKA SURAT )

Tidak , rentetan dialog ini tidak bermakna Myungeun mati.


Rahsia terungkai xD Carrot sebenarnya menamakan semua bab dengan kata ' Helaian ' kerana carrot ingin mengibaratkan jalan cerita ini berkisarkan turutan dalam helaian / muka surat buku. Jadi kita boleh kata yang kisah hakikat percintaan Jin , kisah Jin dan Myungeun ini diibaratkan sebagai beberapa halaman yang ditulis dalam susunan takdir ( penceritaan hidup ).

Serba sedikit juga , cerita ini berkisarkan Jin yang menemui cinta pertama dalam hidupnya sehingga dia membutakan dirinya sendiri , dia tidak dapat melihat dunia di sekelilingnya. Dia menganggap bahawa Myungeun itu adalah dunia , dan alam semestanya.( orde kosmos xD )

Hakikat sesebuah perhubungan yang mempunyai arus tenang dan berombak, Jin tetap membutakan dirinya sehingga pada suatu tahap , dia tidak dapat melihat yang Myungeun sudah membelakanginya dan menjalin perasaan cinta dengan orang lain. Myungeun pula , buta untuk membezakan emas dan permata ( yang bermaksud kedua-duanya adalah baik , tetapi dia perlu pilih mana yang lebih bernilai ) dan memilih untuk curang pada Jin yan setia padanya sehingga sanggup membutakan dirinya bagi melihat sekeliling. Pada mata hati Jin , hanya Myungeun.Hanya Myungeun. Boleh dikatakan Myungeun sudah tawar hati pada Jin dan mula bertukar angin.

Carrot boleh ringkaskan apa yang diterangkan berikut dengan sebuah bait ayat. Cinta itu buta . Senang xD Sbab itu nama fanfic ini BLIND

B L I N DWhere stories live. Discover now