-Kicsim !- zavarta meg anyu az álmaimat.
-Igen ?- kérdeztem.
-Kelj fel !-mondta és kiment a szobámból.
-Okééé -szóltam elnyújtva, majd felültem az ágyon.Persze, mint mindig szorosan megöleltem a párnámat és a szekrényemhez siettem.Gyorsan kiválasztottam az aznapi ruhámat ,ami egy csőgatyát, squad-os pólót és egy airmax-et takart. Miután felöltöztem leszaladtam a lépcsőn és az asztalhoz ültem, ahol már tálalva volt a reggeli , méghozzá tojásrántotta.Nyami.
-Kérsz hozzá sót? -kérdezte anya.
-Nem köszi.
-Rendben- mondta , majd leült mellém.
-Lucy?
-Hmm?-kérdeztem tele szájjal.
-Tudom , hogy Emmával mennyire szeretitek Shawn Mendes-t ezért rendeltem nektek két jegyet, amivel a színfalak mögé is bemehettek.
-Úr isteeen-sikonyáltam, majd szó szerint elkezdtem körbe ugrálni anyut.
-Köszi, köszi, köszii-ugrottam a nyakába és adtam neki egy puszit.
-Akkor el is indulok a suliba-mondtam, majd felkaptam a táskámat és elindultam az ajtó felé.
-Várj kislányom elég hideg van odakint vegyél fel egy pulóvert!
-Okés-szóltam vissza, aztán lekaptam a pulcsimat a fogasról.
-Szia-köszöntem el anyutól és kisétáltam az ajtón.
Kb 10 perc alatt oda is értem a suliba, majd felfutottam a 306-os terembe ,ahol javában zajlott az óra.
-Elnézést a késésért !
A tanár úr bólintott, majd fojtatta a mondanivalóját, én pedig nyugodtan a helyemre sétáltam és leültem.
-Hali!-köszönt halkan Emma.
-Szia.-köszöntem vissza, azután elővettem a töricuccomat és beszélni kezdtem.
-Képzeld, ma reggeli közben anyum oda ült mellém és és...
-Mit mondott?-csillogtatta meg a reményt a szemében, én pedig a füzetem szélére írtam le, hogy: „Megyünk a koncertre!"
-Ááá...-sikított fel hangosan, miközben felállt és ugrálni kezdett, majd észrevette, hogy mindenki őt nézi és hirtelen a székére vagódott.
-Atyám, tuti biztos, hogy álmodom.-jelentette ki, majd csipkedni kezdte az alkarját.
-Fejezd be-mondtam, közben egy kicsit belerúgtam a lábába.
-Oké-szólt vissza, aztán csendben fojtattuk az órát.
YOU ARE READING
Only you {S.M.}
Romance-A mosolyodból élek... A könyv az én agyamból pattant ki, szóval ne lopd!😤😈