2.fejezet

99 19 3
                                    

Marhát vagy csirkét?- kérdezte két rágógumibuborék fújása közt a konyhásnő.
-Csirkét kérek- válaszoltam, majd megkaptam az ételt és egy asztalhoz baktattam. Hallottam, hogy valaki kihúzza a mellettem lévő széket, majd lehuppan rá. Szerencsére Emma volt az.
-El sem hiszem, hogy megyünk a koncertre-mondta.
-Én se - helyeseltem, majd Emma ismét megszólalt.
-Khmm ribancnyakláncos veszedelem három óránál- jelentette ki, de mire felnéztem már előttem álltak.
-Lám-lám kit látnak gyönyörű szemeim!- szólt ide Kimberly.
-Figyeljetek, ha megint azért jöttetek, hogy kihozzatok a sodromból közlöm veletek, hogy sikerült.-szóltam, majd felpattantam a helyemről és a vizemért nyúltam, aztán szépen lassan Kimberly felé sétáltam.Pontosan előtte álltam meg és egyenesen a szemébe bámultam.
-Tudod az a fajta lány vagyok, akit nagyon meg lehet bántani, de még ennek ellenére is láthatsz mosolyogni.-mondtam, majd elkezdtem lecsavarni a vizes palack kupakját és az üveg tartalmát a ruhájára borítottam.
-Neee, a ruhám!- sikított fel.
-Ne csak álljatok ott, csináljatok valamit!-nyivákolt Kimberly, aztán a barátnői közrefogták és kirohantak az ebédlőből.
-Ez jó volt-mondta Emma, majd adott egy ötöst és mi is kisétáltunk a kajáldából.

Only you {S.M.}Where stories live. Discover now