-Szia anya, megjöttem!- köszöntem hangosan, miközben próbáltam levenni a szétázott cipőmet.
-Kicsim. De jó, hogy itt vagy. Gyere, bemutatlak valakinek.-mondta anyu, majd megfogta a kezem és behúzott a nappaliba.
-Lucy. Bemutatom neked Robert Peterson -t. Robert. Ő pedig a lányom Lucy.
-Szia. Örülök, hogy megismerhetlek.- mondta a férfi és a kezét nyújtotta.
-Szintúgy.- szóltam, majd kezetráztunk és egy fél perces csend következett, amit anyum tört meg.
- Kincsem, mi történt veled?-kérdezte aggódóan.
- Eláztam egy kicsit.-mondtam, majd elmosolyodtam és a rózsára néztem.
- Nembánnátok, ha felmennék átöltözni?- kérdeztem.
- Nem, menny csak.- válaszoltak egyhangúan. A szavaik hallatán felrohantam az emeletre egyenesen a szobámba, ahol egyből átöltöztem. Miután betettem a rózsát egy vázába megszárítottam a hajam és azt gondoltam, hogy nem zavarom anyáékat. Előkaptam a laptopom. Betöltöttem egy filmet és nézni kezdtem. Egy perc sem kellett és bealudtam. Reggel korán felkeltem és a fürdőszoba felé vettem az irányt, ahol lezuhanyoztam és felöltöztem, majd lementem reggelizni. Leértem, elővettem a nutellát és csináltam piritóst. Mikor befejeztem a reggelit ránéztem a faliórára. Felkaptam a táskámat és elindultam a suliba. Útközben találkoztam Emmával is.
-Szia!- köszönt.
-Hali!- köszöntem vissza, majd oda is értünk az iskolába.
YOU ARE READING
Only you {S.M.}
Romance-A mosolyodból élek... A könyv az én agyamból pattant ki, szóval ne lopd!😤😈