Ujajimat tördelve ültem a taxi hátsó ülésén és azon gondolkoztam, hogy miért pont én, miért pont engem hívott el oda. Várjunk csak...
-Ez egy randi!- kiáltottam fel, amire a taxi sofőrje is felfigyelt.
-Minden rendben?- kérdezte a taxis.
-Igen, persze.-válaszoltam.
5 perc múlva oda is értem a Starbucks-hoz.
-Köszönöm a fuvart-mondtam, majd kiszálltam a taxiból és besétáltam az étterembe, ahol Shawn várt rám.
-Szia- könszönt, majd előhúzott a háta mögül egy szál vörös rózsát.
-Szia- köszöntem vissza.
-Ezt neked hoztam.-mondta és átadta a virágot.
-Köszönöm.-mondtam, miközben megöleltem.
-Gyere, üljünk le.- szólt,majd megfogta a kezem és egy asztalhoz vezetett.
Kihúzta a székem, majd visszatolta, mint egy igazi úriember.
-Nos, te mit szeretnél?- kérdezte, miután ő is helyet foglalt.
-Egy forró csokit kérek.
-Én pedig egy frappucsínót.-mondta, majd elmosolyodott.
Felállt a székből és a pulthoz sétált. Körülbelül 2 perc múlva vissza is tért az italokkal.
-Tessék.- mondta, majd ismét leült.
-Köszi.-szóltam vissza, majd belekortyoltam a forrócsokimba.
Miután elemeltem a bögrét az arcomtól, észrevettem, hogy Shawn elmosolyodott és abban a pillanatban újra megszólalt.
-Van egy kis... khmm.-mondta és mutogatni kezdett . Ösztönösen az arcomhoz kaptam.
-Várj, majd én.-mondta, majd megfogta az állam és letörölte a tejszínhabot az arcomról.
-Köszönöm- mondtam, miközben belenéztem csokoládébarna szemébe. A keze, még mindig az állam alatt volt, majd közelebb hajolt és egy puszit nyomott az orromra. Elpirultam.
-Te elpirultál?- kérdezte mosolyogva.
-Nem , csak...- kezdtem volna bele.
- Na jó igen.-szóltam.
-Annyira aranyos vagy.- mondta és megfogta a kezem.
-Van kedved sétálni?- kérdezte.
-Persze.-mondtam, majd abban a pillanatban felálltunk a helyünkről és kézenfogva kisétáltunk a kávézóból egyenesen a közeli parkba. Körülbelül a park felénél járhattunk, amikor szakadni kezdett az eső.
-Ez most komoly?-kérdezte, miközben felém fordította esőcseppekkel borított arcát.
Miután feltette ezt a kérdést szaladni kezdtünk és meg sem álltunk Shawn kocsijáig. Ismét úriember módjára viselkedett. Kinyitotta az anyós ülés felőli ajtót, beszálltam, majd becsukta és ő is beült.
-Nos, akkor hazaviszlek.- mondta.
Beindította az autót és meg sem álltunk hazáig. Miután odaértünk a ház elé kiszálltunk a kocsiból. Shawn odalépett hozzám és megfogta a kezem.
-Akkor szia .-jelentette ki, majd adott egy puszit a homlokomra.
-Szia.-mondtam és megöleltem, amit ő is viszonzott, majd elindult a kocsija felé, én pedig az ajtó felé.(Bocsi, hogy eddig nem volt rész.)
YOU ARE READING
Only you {S.M.}
Romance-A mosolyodból élek... A könyv az én agyamból pattant ki, szóval ne lopd!😤😈