Capitolul 4

22 5 1
                                    

Acel vanator m-a dus cu gandul la vechea mea viata. Nu mai suportam sa stau fara familia mea . Era prea greu si iar imi veneau intrebari precum :
- Am sa il mai intalnesc pe Alex? Unde e mama? A murit? Se gandeste la mine? La Alex se gandeste ? Oare il voi intalni pe tata doar in Rai? Mama sufera? Ce sens are viata mea acum? Sunt cu o familie de maimute, imi voi petrece restul vietii aici, cu ele?
Cinci ani la rand cugetam la aceste intrebari.
Priveam constelatiile si incercam sa mi le reamintesc. Le aratam lui Spikey si Alexis si le explicam sa nu se uite la ele prea mult. Am infipt un batin pamant si m-am orientat dupa punctele cardinale. Mi-am confectionat un ceas pe care il foloseam mereu pentru a sti cat timp lipseam de acasa.
Pe cand Alexis avea un an si Spikey 3, intr-o vara , ne-am hotarat sa mergem intr-o avsntura sa exploram padure intinsa. Spikey mi-a inteles intotdeauna graiul si m-a ajutat sa le explic Talulei si lui Aly ce avem de gand sa facem. Ei ne-au dat voie si am pornit sre fluviul Limpopo ca sa ne revigoram. La o cale lunga de 38 km un baobab ne-a taiat calea. Nu am stiut cum sa trecem de el, dar avea cam 9 metri diametru si l-am ocolit. Dupa doua zile , tot mergan, am det peste am dat peste un soi de fluturi numiti Aguna care ne urmareau peste tot asa ca am urcat in copaci si am sarit din unul in altul pentru a scapa de ei. Unul singur ,Chesper (asa l-am botezat eu) a ramas cu noi pana am ajuns la casuta de copac si a devenit animalul meu de companie.
Va multumesc pentru voturi. Va promit ca cu fiecare capitol totul va deveni mai interesant. Citi si votati cartea. Nu veti regreta!😘

Life StoryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum