Jin s-a trezit cu gandul la Jimin:"Nu mi-l pot scoate din minte,abea astept sa il vad azi la cina cu baietii!"
~JIMIN~
"Oare am intarziat? Era vorba sa ne intalnim la restaurant la si jumatate si eu si 45... upss..."Jin vazand cat e ceasul sare din pat ca ars:"Upaa... cred ca am atipit cam mult...hmm.. cu ce sa ma imbrac?! A gata stiu!" isi lua o camasa portocalie,un chocker gros galben si nste blugi negri rupti si stramti.
~JIMIN~
"Hei baieti! Da da stiu... am intarziat. Sorry sorry! #in gandul meu- nu sunt singurul care lipseste,nici Jin nu este ajuns#Jin ii trimite mesaj lui Jungkook:"Hei! in 2 minute ajung. Jimin a ajuns si el?!
Jimin aude telefonul lui Kookie:"E Jin?" La care el raspunde marind ochii(semn de atentionare sa nu ma dau de gol fata de RM,Suga si J-Hope) :"Usurel!! Da el e!"
P.S.Jungkook si V sunt impreuna si ei. Deci stim intre noi de noi.
Intre timp Jin ajunge,putin agitat.Se uita dupa Jimin,iar privirile lor se intersecteaza instant... Jin isi cere scuze ca a intarziat,iar baietii isi pot comanda itre timp mancarea.
~JIMIN~
"Wow! Ce tipator esti azi!"si ii zambeste pervers
~JIN~
" Mersi!Sper ca iti place tinuta... a-ah.. ca va place! hah.."
Jimin chicoteste usor."Mie imi place!Eu nu am fost prea inspirat asa ca mi-am luat vesnicele mele dungi de puscarie.#in gandul meu-as vrea sa fiu incatusat de catre tine acum#
~JIN~"Cat comandati voi,ma duc pana la baie putin sa imi mai retusez machiajul ..." Se ridica si ii face cu ochiul lui Jimin.
~JIMIN~
"Am de discutat cu tine!" Se ridica de la masa si se indreapta spre baie alaturi de Jin."Nu ai putut sa dai si tu un telefon sa zici ca intarzii? Mi-am facut griji!"
Amandoi intra in baie,Jin stiind ce va urma.Inchide usa dupa ce intra si Jimin,iar apoi ii sopteste:"Lasa-ma sa te sarut,te vreau chiar acuma dar nu e momentul,stiu!"
~JIMIN~
"Ahh... Te vreau atat de mult!" Se apropie si se saruta salbatic.
Jin,cu un ranjet pervers pe fata,il saruta pasional pe Jimin,dupa care ,muscandu-l de loul urechii ii zice:"Ah.. Jimin,promite-mi ca vii dupa cina la mine sa ne facem de cap ca alta data!"
~JIMIN~
"Ah.. As vrea sa ma joc in parul tau toata noaptea,sa ma strang in trate si sa te simt aproape. Normal ca in,doar stii ca nu stiu ca refuz!"
~JIN~
"Nu stii sa ma refuzi pe mine,dracusor mic ce esti tu! Abea astept noptea asta,sa vezi ce o sa iti fac!" Spuse printre sarutari.
Jungkook si V intra tinandu-se de mana :"Hopa... Am uitat ca sunteti voi doi aici!"
~JIMIN~
"Noi ieseam oricum!" V si Jimin trec unul pe langa altul si bat palma.
Cei doi se aseaza la masa unul in fata celuilalt,jucandu-se si atingandu-se cu picioarele pe sub masa.
~J-Hope~
"De ce a durat asa mult?Iar acum unde au disparut ceilalti?Fratilor ce ce intampla?!"
Jimin si Jin zamesc unul la altul.
~JIMIN~
"Frate vezi parul asta? Nu se aranjeaza singur!"
~JIN~
"Uite vezi cosul asta?L-am acoprit mai bine! Cat despre ceilalti nu stiu sincer."
J-Hope de ridica de la masa vrand sa se duca la baie.Jimin il prinde de bluza iar J-Hope se intoarce spre el confuz.
~JIMIN~
"Ce faci?"
~J-HOPE~
"Ma duc sa ma pis..."
In acest timp,baietii ies din baie s Jimin ii da drumul la bluza lui J-Hope,rasufland usurat.
~JIN~
"Am fost pe aproape!Dar cred ca pana la urma isi vor da seama!"
~JIMIN~
"Eu nu m-as ingrijora. La cum il stiu eu.. Nu se chinuie el prea mult sa afle ceva..!"
~J-Hope~
"Vorbiti cumva despre mine?"
~JIN~
"Nu vorbeam despre tine,ne gandeam ce sa alegem... Tu ce zici Jimin?"
~JIMIN~
"Cred ca vreau pui.. Nuu... Peste..Nuu... Salata... Nuuuu.... Salata cu pui si peste...:)))))))))) nu stiuuu!"
~JIN~
"Hmm.. ok... hai sa ne luam noodles cu pui shangai daca tot vrei..."~
~JIMIN~
"Ok.. si de baut eu vreau un smoothie verde.!"
~JIN~
"Bine!"
Jin isi ia telefonul si incepe sa tasteze catre Jimin:"Nu ma mai pot abtine ... Trebuie sa ajungem mai repede acasa ... incerc sa ma port normal dar cu tine in preajma nu pooot!Doamne ce zambet ai!!!! Ce par,ce ochi... te rog fa faza cu muscatul buzei!"
Jimin primeste mesajul,isi linge buzele si isi musca buza de jos cat mai sexy posibil.Apoi ii trimite mesaj inapoi lui Jin:"Stiu ca ii place pisoi! Mai asteapta doar putin!"
Jin ii scrie inapoi:"Ahh.. ma exciti aici,ma omori,ma innebunesti!"
Langa Jin sta V,iar langa Jimin sta Jungkook , isi schimba locurile intre ei astefl incat sa ajunga fiecare pereche.Jimin pune mana pe piciorul lui Jin si ii sopteste la ureche:"Te vreau toata viata langa mine!"
Jin zambeste putin,se uita in ochii lui Jimin,iar mana ii incepe sa umble pe piciorul lui Jimin,ajungand la fermorul pantaloniolor,desfacandu-l incet,bagand mana si incepand sa ii maseze barbatia lui Jimin acesta incercand sa se abtina pe cat posibil!Jimin ichide ochii si strange din dinti:"Opreste-te! Nu pot sa mai suport!"Si ii saruta lobul urechii.
~JIN~
"Nu vreau sa ma opresc!Nu poot!Vreau sa te excit la maxim,sa vezi ce iti pot face! Si asta e inca doar 1%!"
RM iese afara si vorbeste la telefon,iar Suga si J-Hope ies la o tigara.Cuplurile raman singure facandu-si de cap. cand cei 3 s-au intirs,totul era normal i toti incep sa chicoteasca.Intre timp a venit si mancarea.
Jin tasteaza:"Ok deci mancam si valea de aici. la mine sau la tine? ai prezervative sau cumparam?"
Jimin scrie inapoi:"La tine ca la mine e dezastru! Si da am! Nu plec de acasa fara unul ca nu stii ce se poate intampla."
Jin primeste mesajul si rade.
~SUGA~
"Ce tot ai de razi azi asa? Eu nu mai pot de griji pentru concertul de sambata si tu razi?"
~JIMIN~
"Calm frate! Ce e cu tine? Nu te stiu asa!"
Jin tasteaza iar:"Jiminiiiiiieeee,dupa ce terminam aici.bcs nu ma mai pot abtine, hai o runda scurta in masina, si fa si tu ceva sa ma axcit mai tare!"
Jimin in gandul lui#vrei excitat huh?#
~JIMIN~
"Jin tre sa vorbim intre 4 ochi.Afara.In masina.Acum!"
V si Kookie se privesc cu subinteles.
~JIMIN~
"O sa dureze ceva. Avem de clarificat niste lucruri!"
Ajungem la masina cu geamuri fumurii-ceea ce ne ajuta foarte mult-si il rantesc pe Jin pe bancheta din spate,imi dau camasa jos si incep sa il sarut si sa il musc pe gat,gura si abdomen.
~JIN~
"Ahh.... jiminnnnnnnnnnn!!!!!
Fara sa se astepte,Jin primeste o penetrare puternica facandu-l sa dea cu pumnul in scaunul din fata.
~JIN~
"Jimin te rog mareste viteza! Apleaca-te si saruta-ma!"
Jimin il saruta umed si ranjeste de placere.Il trage de par pe Jin. Se sauta pasional!Jin intra in Jimin,acesta inchinzand ochii si tipand! Jin ranjeste si mareste viteza facandu-l pe Jimin sa il zgarie pe spate.
Lui Jin ii vibreaza telefonul{de la JK}:"Fratilor unde sunteti? Suga intreaba de voi."
~JIN~
"Oh nu,trebuie sa mergem... devenim prea suspiciosi,continuam la mine."
Jimin se sterge de transpirtie ,Jin la fel,se saruta pasional si merg inpoi la masa.
~SUGA~
"Ati rezolvat ? In fucking 30 de minute? Despre ce ma rog era vorba?"
~JIMIN~
"Unu.Da am rezolvat>Doi.Un lucru care ramane intre noi 2!" si ii zameste sarcastic lui Suga.
Pe V il bufneste rasul asa ca improvizeaza o tuse.
~JIN~
"Eu suncer nu mai pot manca!"
~JIMIN~
"Nici eu!"
~RM~
"Nota!"
Am platit repede si am zurat catre Jin.
~JIMIN~
"Ahh.. Abea astept sa te simt intru totul fara sa ma grabesc!" muscandu-l de lobul urechii"
~JIN~
"JIMIN! TOATE HAINELE JOS ! ACUM!"
Rup nasturii camasii.Arunc pantalonii si il ajut si pe Jin.Ma tranteste in pat si incepe sa ma sarute pe gat si pe buze
~JIMIN~
"Aici!Acum!" si incepe sa ma penetreze incetisor si din ce in ce mai repede pana incep sa urlu si sa il zgarii.
Aici a luat sfarsit seara noastra. Stam imbratisati , ne privim i ochi si ne sarutam pasiona pana adormim.
***daca ai ajuns pana aici,thx ca ai citit,daca am mai facut
greseli de scriere scuze... oricum sper sa va placa perversitatea mea:))))***
^^^ LOVEEEEEEEEEEEEEEEE YOUUUUUUUUUUUUUUUU ^^^