[JIMIN POV]
Dupa cum am zis,aseara am intrat in masina si de acolo nu mai stiu ce s-a intamplat.Dimineata ma trezesc in bratele iubitul meu care ma incalzeste cu bratele sale care stau in jurul taliei mele,eu stand cu spatele la el.Imi iau telefonul de pe noptiera care era la incarcat,banuiesc ca Jin mi l-a pus.Lumina prea puternica a ecranului imi raneste ochii,ma grabesc sa dau luminozitatea mai mica.. nu de alta dar sa nu orbesc... Dupa ce reglez lumina, observ ca e 13. Ma ridic usurel din pat,pentru a nu il trezi pe Jin si ma indrept spre dulap ,imi iau niste haine de casa curate si ma indrept spre dus si imi fac rutina de dimineata. Ies din baie si observ ca Jin nu mai este in pat. Atunci imi vine un miros placut de mancare si imi dau seama ca e jos si pregateste de mancare.Cobor incet scarile ,pentru a nu ma auzi.
-Nu incerca sa ma sperii. spune Jin fara sa se uite in spate.
-Ce puii mei!? Ai ochi la spate? spun eu razand si ma indrept spre el.
-Mmm... poate?! spune zambind si se intoarce spre mine buzele noastre intalnindu-se si formand un sarut dulce si lung.
-Hei pentru ce e asta? spun eu aratand spre masa cu mancare frumos mirositoare.
-Stii ce e azi? ma intreba Jin venind spre mine si luandu-ma de talie astfel fruntile noatre fiind impreunate.
-Off! Am uitat complet! E aniversarea noastra ! spund dandu-mi o palma in frunte.
-Unu,nu te mai lovi. Doi,nu e nimic daca ai uitat... Macar stii cat facem? intreaba Jin suspicios ridicandu-si o spranceana.
-3 ani!!! Cum as putea sa uit! spun si imi duc maine spre gatul lui,tragandu-l mai aproape formand un sarut plin de dragoste.
Cei doi se indreapta spre masa,luand pranzul romantic pregatit de Jin.
-Acuma hai sus sa ne schimbam.spune Jin ridicandu-se de la masa,strangand farfuriile,
-Stai! Unde? Eu de ce nu stiu? spune Jimin confuz de situatie.
-Pentru ca e o surpriza! spune Jin si ii face cu ochiul iubitului sau.Cei doi se indreapta spre dormitorul lor si isi aleg cu ce se vor imbraca.Jimin isi ia o bluza pe gat cu dungi,o pereche de blugi negri rupti ,o geaca de piele cu ceva tinte pe ea,cu o pereche de ochelari de soare,incaltandu-se cu o pereche de CONVERESE albi.Jin isi ia un tricou alb ,o pereche de blugi albastru deschis rupti de asemenea,cu o jacheta de blugi si o pereche de ochelati de soare,incaltandu-se cu niste YEZZY negri.
-Esti gata? intreaba Jin catre iubitul sau.
-Da! spune Jimin coborand scarile si cand ajunge jos isi saruta partenerul.-Ok! Hai! spune Jin ,ia cheile de la masina si ies din casa incuind-o.
-Acum pot sa stiu unde mergem? intreaba Jimin privindu-si iubitul la volanul masinii lor.
-Acum mergem la o cafenea unde ne asteapta baietii.Azi fac 4 ani de asemenea si V cu Kookie... Deci mergem sa bem un suc toti si dupa mergem sa ne plimbam impreuna. spune Jin bagand cheia masinii in contact.
-Doamne,nu numai ca esti un iubit extraordinar,esti si un prieten care retine orice. De aia te iubesc eu pe tineee! spune Jimin,si se intinde pentru a-l saruta pe Jin.
-De asta ma iubeste toata lumea. spune Jin zambind.
Peste aproximativ 15 minute ajung la o cafenea de lux din centrul orasului.Cei doi cobora din masina si intra inauntrul cafenelei zarindu-i pe ceilalti baieti.
-Heiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Felicitarii! Bai va iubesc bai!!!!!!!!! tipa Suga catre cei doi,ei ramanand surprinsi de razand.Apoi se prind de mana si inainteaza pana la masa unde erau si ceilalti baieti.
-Saluuut! Si felicitari! Sa va tina si sa mergeti tot asa. spune RM si da noroc cu cei doi apoi se imbratiseaza.
Toti baietii se saluta si se felicita intre ei. Apoi se aseaza toti la masa comandand cate un suc si incep sa vorbeasca si sa depene amintiri din copilarie sau de la inceputurile trupei lor. Radeau si plangeau in acelasi timp. Fara sa isi dea seama,s-a facut ora 19:30.Baietii isi iau ramas bun,si fiecare se indreapta catre propriile destinatii. Cuplul nostru se indreapta spre masina.
-Acum unde mergem? intreaba Jimin privindu-si iubitul.
-Intr-un loc foatre special. spune Jin fara a da prea multe informatii.
Jin opreste masina la marginea orasului,unde se afla un parc luminat de felinare.
-Hai! spune Jin luandu-l de mana pe Jimin,intrand in parc impreuna.
Cei doi se plimba in parc minute in sir vorbind despre diferite chestii,pana cand se opresc in fata unui copac.
-Iti mai amintesti locul asta? spune Jin incet pentru a nu deranja linistea din parc.
-Oh! Cum as putea sa il uit? spune Jimin cu lacrimi care ii curgeau pe obraji.Aici a avut loc primul nostru sarut.spune el si se desprinde de mana iubitului sau indreptandu-se catre copac urmar de catre Jin.
-Aici obisnuiam sa petrecem momentele triste sau fericite din viata noastra. Si copacul asta inseamna foarte mult pentru mine.Imi aduc aminte ca veneam singur aici noaptea si vorbeam cu el ca nu stiam cum sa iti zic sentimentele mele fata de tine. Locul asta ma ajuta sa ma reculeg si sa imi adun gandurile,iar acum , vreau sa ne amintim de tot! Pentru ca suntem impreuna si suntem fericiti! zise Jin atingand copacul ,Jimin venind pe la spate si strandandul in brate.
Cei doi s-au asezat pe iarba sub coroana copacului,si au depanat amintiri,plangand si razand,tinandu-se de maini. A fost cea mai frumoasa seara pentru cei doi indragostiti. Atingerile fine a lui Jin pe pielea fina si catifelata a lui Jimin,saruturile dulci oferite,si imbratisarile calde... Toate aceste lucruri combinate,au ajuns sa alcatuiasca seara perfecta. Cea mai frumoasa seara din viata lor!
-Nu imi doresc altceva decat sa raman cu tine pentru totdeauna! Nu vreau sa mai pleci de langa mine. spune Jimin,stand cu capul in scobitura gatului lui Jin.
-Of! Cat de mult pot sa te iubesc! spuse acesta si isi saruta iubitul pe frunte cu dragoste.
-Si eu te iubesc mult! Mai mult decat pot arata!
Cei doi se ridica,sarutandu-se dragastos si se indreapta spre masina urmand sa mearga acsa pentru ca deja era frig afara! Ajunsi intr-un final acasa,cei doi intra in dormitor,apucand doar sa se descalte si sa isi dea jachetele jos,pentru ca Jimin il tranteste pe Jin pe pat,sarind deasupra lui sarutandu-l salbatic.
-Mhm! Ce faci? inreaba Jin curios dar deloc deranjat de situati1.
-Vreau sa iti arat cat de mult te iubesc si ca o sa ne amintim noaptea asta,drept una de vis. si cu aceste cuvinte spuse,cei doi revin la sarut.........
*** VA CONTINUA***
^^^ maine am teza la romana , sper sa iau macar 7 daca nu 8^^^