A/N: Am grabit putin timpul ca nu aveam idei ce sa mai scriu inainte...
[JIMIN POV]-E Craciunul,adica 24 decembrie,ceea ce inseamna ca azi vom petrece timp doar in casa,eventual mai mergem la cumparaturi...Stau intins pe canapeaua din living,privid televizorul pe care se derulau emisiuni de Craciun,in timp ce iubitul meu face mancare sau prajituri pentru ca maine vor veni parintii nostri aici.Sunt intrerupt din gandurile mele,de vocea suava a iubitului meu care sa striga sa vin sa mananc si sa imi beau cafeaua,pentru ca eu m-am trezit mai tarziu decat el. Ma indrept spre bucatarie cu pasi marunti si il prind pe Jin detalie,pe la spate,el lasandu-si capul pe spate,cazand pe umarul meu. Imi da un pupic scurt si ma pun la masa . Dupa ce am terminat de mancat si de baut cafeaua,Jin ma tot obliga sa ii gust fiecare "capodopera" facuta,si de fiecare data ii spuneam ca sunt grozave-chiar erau- apoi ma indrept spre baie pentru a spala de dinti.Cand ies din baie il vad pe Jin cotrobaind prin dulap.
-Plecam undeva? intreb eu nedumerit
-Mergem la cumparaturi. spune Jin zambind si imi indinde niste haine alese de el cu care sa ma schimb.
Dupa ce baietii s-au schimbat,se indreapta spre masina,digerand,desi distanta de la usa casei pana la masina nu era prea mare.Cei doi ajung la super-market,fiind destul de gol,deci e norocul lor ca nu vor fi asaltati de fani.Au mai intalnit pe ici-pe-colo cate un fan sau o fana,si au acceptat bucurosi sa faca poze cu ei,chiar daca nu erau machiati,dar fiind ca era Craciunul,se simteau minunat,avand o stare de spirit excelenta.O fana chiar le-a recomandat niste gustari,acestia cumparand ce le spusese fata. Se indreapta spre casa razand de glumele de batran pe care le face Jin dar totusi amuzante.Pun sacolele in cos indreptandu-se spre masina apoi acasa.
-Dupa atata despachetat,ar merge o cana de ciocolata calda si un "Home Alone" ! spune Jimin catre iubitul sau.
-Ok! Avand in vedere ca eu am facut deja dus si m-am schimbat,fugi sus si pregatesc eu tot. spune Jin si ii pfera iubitului sau un sarut dulce.
[JIN POV]-Duc cele doua cani pe masuta din sufragerie,apoi merg in dressing pentru a luat o patura pufoasa. Dupa ce asez patura pe canapea ma intorc din nou in bucatarie pentru a-mi lua telefonul de pe masa. Aud cativa pasi in spatele meu,iar cand ma intorc il vad pe Jimin in genunchi cu o cutiuta rosie in forma de inimioara. Deschide cutiuta si o indreapta spre mine.
-Vrei sa te casatoresti cu mine?
Acele cuvinte m-au facut sa izbucnesc in lacrimi,far sa vreau.
-DA!DA! De o mie de ori da,imi pune inelul pe deget si se ridica icepand un sarut pasional. Rupem sarutul,si imi sterge lacrimele cu podul palmei,apoi ne indreptam spre canapea asezandu-ne confortabil,adica eu cu capul pe pieptul lui.Privim filmul razand si plangand si band din cestile cu ciocolata calda,soptindune cateodata cate un "te iubesc"
*** Da... chiar s-a intamplat! Deci muream cand scriam. Sper ca v-a placut aceasta carete,evident ca voi mai scrie si alte carti asa ca stati cu un ochi pe profilul meu! LOVE YOU SOOOOOO MUCH!!! ***