[JIMIN POVESTESTE]-A trecut seara si ne trezim in patul mare si pufos imbratisati
~JIMIN~
"Jin,trezeste-te!E 12 si la 14:30 tre sa fim la repetitii."
~JIN~
"Ah-h poftim? Ce am facut aseara? Ma simt asa satisfacut , sunt ametit... am baut ceva?"
~JIMIN~
"Nu cred ca am baut... adica nu mai stiu.Stiu doar ca a fost cea mai frumoasa noapte din viata mea!"
~JIN~
"Si a mea. Multumesc!Bun deci hai sa vedem cu ce ne imbracam si dupa mergem sa mancam."
~JIMIN~
"Eu mi-am cam rupt camasa aseara,asa ca o sa iau ceva de la tine!"
[JIMIN POVESTESTE]-Ma duc spre dulapul lui Jin,iau un hanorac negru si dupa merg spre el si il sarut.
~JIN~
"Ohh... as vrea sa o facem chiar acum , dar nu e timp, eh... poate gasim noi putin timp liber pe la antrenament. Buun... deci,imi iau blugii astia,cu un tricou alb si un hanorac negru,zic ca e ok asa..! - zise Jin care se imbraca aproape la fel ca si Jimin.
~JIMIN~
"Hihi... Poate..<spuse el referindu-se la faza cu antrenamentul> Hai sa mancam ceva repede,iar cafea trecem pe la Starbucks,ok?-zise Jimin,se apropie de Jin,se privesc in ochi ca doi indragostiti si se saruta.
~JIN~
"Ok!Dar nu stiu ce mancam... Facem iar noodles?"
~JIMIN~
"Ingenios-spuse si rade. Eu nu am chef de noodles iar.. Imi fac o salata si gata... Oricum ma satur cu buzele tale."
~JIN~
"Ok,daca asa... fa-mi si mie o portie, te iubesc!"
~JIMIN~
"Si eu!" [JIMIN POVESTESTE]-Ma indrept spre bucatarie,tai niste salata si o trantesc in bol alaturi de alte legume. Mancam si zburam in masina ca se facuse deja 13:45. In drum ne oprim la Starbucks,asa cum am zis si ajungem la sala.
~JIN~
"Hei baieti! Ce faceti? Sper ca nu am intarziat."
~J-HOPE~
"Da,buna Jin,nu ati intarziat dar unde sunt Kim si Kookie?"
~SUGA~
"Chiar! Nu i-am mai vazut de aseara,exact ca pe voi."
~JIMIN~
"Nu stiu! I-ati sunat?" -spun eu jucand putin teatru.
~RM~
"Da,i-am sunat,dar amandoi au telefoanele inchise."
~JIMIN~
"Trebuie sa apar...." -zic eu fara sa imi termin fraza,iar minunatii au intrat pe usa razand.
{In gandul lui Jin}- Aveau camasile cam botite,cred ca s-au mai distrat si in masina..
~SUGA~
"Ok.. acum ca suntem toti,hai sa incepem,antrenamentul este pana la ora 18:00"
~JIMIN~
"Ok!" [JIMIN POVESTESTE]- incepem cu DOPE iar eu nu imi pot lua ochii de la Jin,si nici el de la mine.
{In gandul lui Jin}-Uh.. ok,Jin concentreaza-te! Dupa,il naucim pe Jimin care abia asteapta.
Se facuse ora 18:03 si baietii au terminat.
~JUNGKOOK~
"Organizm o petrecere in seara asta,pentru ca videoclipul nostru RUN a atins 100.000.000 de vizualizari. Asa ca.. cespuneti?"
~JIMIN~
"Noi venim!"- spun eu luandu-l pe Jin de dupa gat
~JIN~
"Da normal ca venim"-spuse si il strange de fund pe Jimin acesta scotandun mic murmur
~RM~
"A perfect! Iar voi doi?" V si Kookie dau aprobator din cap.
~J-HOPE~
"Buuun.. deci merge toata lumea. La 22:00 sa fim la clubul din centru."
~TOTI~
"Yeeeeeeeeee!!!!! 1,2,3... BTS !!!!"
Baietii au plecat din sala,cele 2 cupluri ramanand singure.Jimin si Jin sar unul pe altul sarutandu-se salbatic. V si Kookie la fel. Jin si Jimin se duc la dusuri pentru a se mai relax. Intra impreuna si se saruta salbatic.
~JIMIN~
"Ahh.... te rog ! Aici si Acum!"
Jin nu mai sta mult pe ganduri,isi desfacem cureaua,isi da pantalonii jos si boxerii de firma,se apleaca peste Jimin si ii trage toate hainele de pe el si il penetreaza.Jimin se abtine cu greu sa nu tipe de placere asa ca il trage de cap pe Jin si il zgarie urmand un marait infundat.
~JIMIN~
"Doamnee cat de bine ma simt!!"
Jimin se ridica iar Jin se apleaca ,urmand o placere enorma pentru Jimin.Apoi il ridica de jos si il penetreaza pana a orgasm.
~JIN~
"Asa babyyy!!! Mai repede! AH.AAHH....... nu mai poooooooooot!!!! Imi place sa avem partide de sex salbatic aproape oriunde! Acum vino,vreau sa iti gust lichidul albicios sa vad cat de dulce esti! MMMMMMM... nu ma asteptam sa fii asa dulce ...perfect!" -il saruta pe abdomen ridicandu-se usor pana ajunge la buzele lui.
Partida s-a incheiat iar aietii ies din dus sarutandu-se si tinandu-se de mana. Se imbraca si pornesc spre casa lui Jin sa se macheze si sa se schimbe pentru petrecere.
*** guys sper ca v-a placut ...stiu perversa poveste! lyyyyyy***