Petrecerea

80 9 1
                                    

                    Baietii se schimba pentru petrecere. Jimin isi ia o camasa marca GUCCI alaturi de o pereche de blugi albastru deschis,accesoizat cu un ceas CK si un lant cu cruciulita,toata tinuta fiind acoperita de un palton roz prafuit,iar capul si l-a acoperit cu o sapca de aceeasi culoare cu a paltonului urmand sa se incalte cu niste botine negre.Jin se imbraca cu o pereche de blugi negri rupti in genunchi,o camasa gri pe care o lasa cu 3 nasturi deschisi,botine negre cu tinte punk si un palton gri  inchis. Apoi baietii se apropie si se saruta dandu-se apoi cu acelasi parfum de la GIORGIO ARMANI.
~JIMIN~
"Mmm.... ce bun esti,ce sexy te-ai imracat! Am cel mai SEXY boyfriend!"-spuse si rade
~JIN~
"Aww Jiminiiiieee!! Ce dragut esti! In seara asta vreau sa beau si sa uit de mine!"-spune cu un glas de copil.
~JIMIN~
"Si eu am de gand sa ma distrez! Cu tine evident!"-spune si rad amandoi iar apoi se saruta
~JIN~
"Mrr...Vreau sa nu mai stiu de mine si sa faci ce vrei cu mine in seara asta,bebe!"
               Baietii suna un UBER si pornesc spre club pentru ca era deja 21:45.
~JIN~
"Jimin,trebuie sa le spunem tuturor in seara asta,stii tu,ca suntem impreuna si ca ne iubim, pentru ca nu mai am chef sa ma ascund. Vreau sa dansez incendiar cu tine!"
~JIMIN~
"Nu stiu cum o sa reactioneze.. Dar... Ok,vedem. Oricum cred ca o sa ne facem muci toti,si  nu o sa mai stie nici unul dintre ei ce le-am zis.. dar hai.."-zise si incep sa rada amandoi
                Cei doi au ajuns,se salutara cu totii si se aseaza la masa cu canapele pe care o rezervasera,iar in fata lui J-Hope deja dansa o gacica aproape goala.
[JIMIN POVESTESTE]-Am ajuns in club si l-am vazut pe Hoseok(j-hope) cu scula cam... stii tu...
~JIMIN~
"Hei! Umm... ce faceti?"
~RM~
"Helloooo nebuniloor! Hei baiatu'! Adu inca 2 tarfe pentru baieti!"
~JIMIN~
"Nuu! Adica.. Nu e nevoie. Ne distram si asa!"
~RM~
"oh! Te roog! Insist!"
               Iar cei doi se aseaza putin insimidati pe canapea,uitandu-se unul la celalalt si asteptand sa vina tarfele sa imi faca treaba.
~JIMIN~
"Nu imi place ce se intampla!Astia au ajuns de 10 minute si deja sunt morti!"
~JIN~
"Haha!! Ce bine! Asta vreau si eu!! Sa ma fac mangaaaa!"
~JIMIN~
"Da! Si eu , dar faza cu fetele.."
~JIN~
"Da-le dracu! Sa faca ce-o vrea,nu-mi pasa.Stii ca doar tu contezi! Eu pe tine te iubesc!"
~JIMIN~
"Awww! Si eu te iubesc!"
             Si intr-un moment in care nu se uita baietii,cei 2 se saruta.
"Ewww!!" zise una din tarfe
~SUGA~
"Ce aveti mai?! Daca nu va convin ei,veniti la tata!"
            Iar Suga abia observase.
~SUGA~
"Stai.. voi tocmai..?"
~JIMIN & JIN~
"Da!"
~SUGA~
"Umm... De cand? Ce taree?! Cum e sa fii gay? Vreau si eu sa fiu gay! Pot sa incerc cu voi?!"-spuse acesta aproape murat.
~JIMIN~
"Um.. Nu mersi! Mai bea un pahar de Jack si fa-te muci,apoi du-te si fute una din curve.. sau pe toate!"-spune el si toti incep sa rada
            Jin zambeste la ceea ce tocmai auzise i Suga isi da ochii peste cap.
~JIN~
"Jimin,cand ma uit la tine,am o erectie cat casa! Ce zici? Hai sus intr-o camera,ca nu am ales clubul asta degeaba,l-am ales pntru ca are camere in care sa ne facem e cap!" -spuse si se duc impreuna sa mai dea cateva shoturi.
~JIN~
"IOBEEEEEE! HAI IOBEEEE! HAI IN PATUUUUUT!"
~JIMIN~
"Taci mai 'BROSTULE' ca se aude!"-spuse acesta clatinandu-se si sughitand.
~JIN~
"IOBEEEEEEEEE! Da-mi un 'BUBIC' pana nu te fut aici de fata cu toti. Asa ca hai mai repede IOOOOBEEE!!"
               Jimin se indreapta spre Jin,se impiedica dar Jin il prinde si il saruta. Ceilalti baieti,pe cat de bei si de dezgustati erau,pe atat de amuzati erau.
~JIN~
"HAAAAAAAAAI IOOOOOBEE! Ca nu mai pot!!"
              Jimin il ia de mana pe Jin si urca intr-o camera...Blondul il tranteste pe Jin pe pat si se napusteste asupra lui,sarutandu-l salbatic.
~JIN~
"Asa pisiii! Asta asteptam! Poti sa sugi putin inainte de actiune?" -spuse baiatul excitat la maxim si balbaindu-se .
~JIMIN~
"Cum te pot refuza eu?!" -se duce si incuie usa,il dezbraca pe Jin,se apleaca peste barbata lui Jin inepand procesul.
               Jin il trage pe Jimin de par,apasandu-l pentru ca "amicul" sau sa intre mai adanc in gura lui Jimin.Cu cat mai adanc,cu atat mai bine.Gemete si aproape urlete se aud. Continua asa vreo 3 minute dupa care cei doi vor sa treacala actiune.Jin se ridica,se echipeaza corespunzator,si il penetreaza adanc pe Jimin pana cand acesta incepe sa geama de placere."Ahhhh, asa tatii! Cine e taticil meu?!" zice Jimin excitat la maximum!
~JIN~
"Hihihi... diii caluuut! Diiiiii!"
             Iar prin usa se aude deschizand,Suga avand cheia in mana,ramanand masca impreuna cu 2 tarfe in spate.Suga se retrage si nu zice nimic,ridicand din umeri confuz si spune "Baby, se pare ca aici sunt amicii mei gay care si-o trag asa ca hai sa cautam o alta camera. V si Kookie vin din spate si il intreba pe Suga de o camera,acesta spunand "Voi, ceilalti gay,nu 'jtiu' ce plm faceti,dar eu am 'dreaba'. Hai pup!" spuse incalcindu-se intre cuinte.
~JIN~
"uh... am scapat! Daca ma enerva il futeam si pe el!" -spuse si rad amandoi
~JIMIN~
"Alo! Baiatu'! Nu am terminat aici! asa ca treci si fute-ma iar,ca ma supar si nu iti mai dau 'bubic'!"
           Timp de vreo ora baietii si-o treg unul altuia,in timp ce ceilalti,ba danseaza pe mese,ba fut tarfe,ba dorm,ba beau.Cei 2 s-au plictisit,asa ca au coborat si pleaca spre UBER.
~V & KOOKIE~
"Stati! Hai la noi acasa. vrem distractie in patru!" -zise baietii care rau facuti manga si radeau ca 2 senili.
~JIMIN~
"Umm.. ce?" pe cat de beat era Jimin,tot a rationalizat ce i s-a spus ."Umm.. nu mersi!" Si il trage pe Jin de mana si se urca in masina.
~JIN~
"Hai acasa papusa! Maine avem ultimul examen de dat la facultate si scapam de tot!"
~JIMIN~
"Bineeee... Dar mai da-mi un 'bubic' sau ma supar." spuse acesta facut muci de la paharele de Jack Daniel's. 
              Jin il saruta doritor,iar cei 2 aproape sunt intoxicati de mirosul de alcool din respiratiile lor.Intr-un final ajung si acasa,si se pun in patul mare ci asternuturi rosii al lui Jin si adorm imbratisti!



                            *** heloo guys, sper ca v-a placut capitolul.am un capitol interesant pentru maine!
                                                                     LY!***

We are in love// JinChim//TerminataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum