Let's talk about sex baby

39 2 0
                                    

             Saruturile lui Jimin pe pielea catifelata a gatului iubitului sau deveneau tot mai flamande. In mai putin de 2 minute toate hainele au zburat de pe ei. Jin gemea de placere sub iubitul sau iar acesta ranjea la fiecare zgomot scos de acesta.Saruturile calde au inceput sa coboare pe piept,apoi pe abdomen. Se intoarce din nou la buzele lui Jin in timp ce cu o mana ii masa membrul. Cu o miscare rapida Jin este intors cu spatele la cel de deasupra sa,Jimin introducandu-i un deget si sarutandu-i ceafa. 
-Am nevoie de tine acum! Te rog! spuse Jin gemand si respirand sacadat.
-Ai nevoie sa ce? replica Jimin cu un ranjet pe buze.
-Ahh! Doar fute-ma odata! 
-Asta este tot ce am nevoie sa aud! 
Jimin intra incet in iubitul sau pentru a nu il rani.Jin inchise ochii la contact,dandu-i voie celui de deasupra sa sa se miste cu o aprobare usoara a capului. Lacrimi de durere dar si de placere ii curgeau baiatului pe obraji,dar erau oprite din drumul lor de catre buzele lui Jimin. Miscarile deveneau din ce in ce mai rapide,oligandu-l pe Jin sa il stranga de umeri pe Jimin si sa il zgarie pe spate. Baietii si-au dat drumul in acelasi timp facandu-i sa geama simultan. Dupa ce Jimin a iesit din iubitul sau l-a sarutat dragastos pe frunte si s-a pus langa el,invelindu-se amandoi cu o patura adormind amandoi imbratisati.

            *** AM POSTAT SI EU IN SFARSIT***

We are in love// JinChim//TerminataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum