Gökhan ,aşık hem de deli gibi....
Ancak cerene değil ,zeynep e
Ceren nın ona sırılması,bir yanliştı.
Çünkü gökhan cereni arkadaş olarak görmüştü.Gökhan bir karar verdi .Her şeye yeniden başlayacağım.
Zeynep ile tanışacağım ,onu o olduğu için seveceğim.Fakat Zeynep ise bir karar verir,Gökhan beyi sadece patronum olarak göreceğim.
Ömer ise Zeynep i seviyor.Ne olursa olsa onu bırakmak istemiyor.Belki arkadaş adı altında yanında olabilirim ..diye düşünüyor.
Ceren ise ,Gökhansız bir dakika bile durmak istemiyor.Aslında ceren
ilk kez bu kadar seviyor...Zeynep , nasıl gidecek işine nasıl bakacak gökhanın gözlerine...
Bir bank ta oturup durar iken bir anda yanına ömer oturdu..
-Bu kadar kara kara ne düşünüyorsun?Sende mi ofise gitmek istemiyorsun.
Zeynep ,mırıldanarak
-evet
Ömer sevinçli bir şekilde
-hadi bugün bir değişiklik yapalım işi kıralım..
Zeynebin elini tutup,onu bir mahalleye götürür...Ömerin hatırladığı bir şeyler vardı.
Zeynep mahallecek maç yapmayı,mahallede oyun oynamayı çok severdi.
İşte bu yüzden çocukların yanına geldiler.
Aslında ömer bu mahalleye arada sırada gelirdi.Çocuklar ömeri görünce sevinçli bir şekilde sarılmaya başladılar.Gökhan ise ofiste sürekli Zeynebin gelmesini bekliyordu.
Hem ömer hem de zeynebin olmaması gökhan ı daha da öfkelendirdi.Zeynep ise mahallede çılgınca top oynuyor,ip atlıyor.
Ömer ise onun mutluluğu ile mutlu oluyor.Ömer:
Biliyorum ayrılmak istemiyorsun, bende senden ayrılmak istemiyorum ama iş sonuçta artık gidelim.Zeynep işte o anda durdu,
- ya ben bugün hiç işe gidecek halim yok ..
Ama Gökhan bey bu bensiz işleri toparlayamaz 😄
Ömer zeynebin bu espirisine hafifden gülümser.
Ömer ve zeynep sonunda ofise gelirler.Bir iki saat çalışırlar.
Zeynep,ömerin masasına yanaşır
-bugün benim stresimi aldı.Arada sırada bunu yapalım.
Ömer ise tebessüm edip
-Her zaman
Gökhan odasından çıkar,Zeynep de arkasından yürür.
-asistan bugün saat 5 e bir randavu yaz.
Zeynep:
Kim ile gökhan bey
Gökhan zeynebe döner.
-seninle der.Ve ofisten çıkar.
Zeynep ise arkasından mahsunca bakar.Ve saat beş olur.zeynep ise gökhanın dediği o parka gider.
Bekler bekler.
Gökhan karşıdan gelir.
Elini uzatıp:
Selam ben gökhan Alkan.
Senin ile yeniden tanışmak istiyorum.
Her şeyi geride bırakalım.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN BANA LAZIMSIN
Random💓Bu hikaye kaçmaz 💓 *Her kitap okunmayı hak eder. *Sevdiğinden vazgeçemeyen ...... Gökhan çok sevdiği tek aşkını bir trafik kazasında kaybeder. Sevgilisinin kalbi bir başkasına nakil edilir. Peki bu kıza aşık olursa.......... ....... SEVEMEM...