Bir yağmurlu gündü .
Yaşlı gözlerim.....Etrafımdan olup bitenleri görmüyordum acı çekiyorum .
Kalk Sevgilim bu acı bana çok ağır geldi. Sadece Zehra ya seslenmek ona sarılmak ona çok şeyler söylemek istiyorum.
Doktorlar Sevgi anneyle organlarını bağışlamasını çok ihtiyacı olan bir nakil gerçekleşmesini istediklerini söylüyorlardı. Hayatının riskli olduğunu Eğer bu nakil olmazsa onu kaybedeceklerini söylüyorlardı.
Ve bir süre sonra Hastanede işimiz bitti.
Mezarlıkta...Yağmurlu Bir Günde sana elveda Demeye Geldim sevgilim her şeyim Seni hiç unutmayacağım...
Son görevini yaptıktan sonra ne yapacağımı hiç bilmiyordum.Çaresizce yürüyordum başım eğik bir şekilde kalbim acıyor. Nefes almakta çok zorlanıyorum .
Kendime zarar vermek Hatta öldürmek istedim ve bir süre toparlayamadım ve bir şekilde artık kendimi toparlamam gerektiğini düşündüm ve sevgilimin ailesini hiçbir zaman bırakmayacaktım.
Zehra'nın evine gittim ve kapılarını çaldım Kapıyı sevgi anne açtı bu anda Boğazım düğümlendi ve Uzunca bir sarıldım.-Sevgi anne siz benim için çok değerli çok kıymetli siniz sizin
- Sağ ol oğlum sen de bizim için o kadar değerlisin ama sana söylemek istediğim bir şey var benim kızım çok iyi bir insandı Ve inanıyorum ki o da aynı şeyi yapardı Biz Zehra'yı kaybettik ama onun kalbinin yaşamasını istiyoruz ve bunun için kalbini bağışladık o gün çok acil bir hastaya Hayat verdi o kimse aynı Zehra gibi iyi bir insan ve anlayışlı istediğimiz zaman Zehra'nın kalbini dinleyebileceğimiz i söyledi.Önce irkildim Hatta isyan etmek istedim ve düşündüm ki Zehra sanki hayatta mış gibi sevindim Ne hissettiğimi ben bile bilemedim.
- o kişiyi ben de tanımak istiyorum kimdir Nerede oturuyor.Sevgi anne
-Bir dergide çalışıyormuş asistanlık yapıyormuş. Tabii oğlum git o kadar güzel bir duygu ki
Evden mutlu ayrıldım.
Sevgi annenin söylediği derginin Sahibini biliyordum.ve hemen o kişi ile görüşmek için can atıyordum.
Ve hemen sabah olmasını istiyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN BANA LAZIMSIN
Acak💓Bu hikaye kaçmaz 💓 *Her kitap okunmayı hak eder. *Sevdiğinden vazgeçemeyen ...... Gökhan çok sevdiği tek aşkını bir trafik kazasında kaybeder. Sevgilisinin kalbi bir başkasına nakil edilir. Peki bu kıza aşık olursa.......... ....... SEVEMEM...