25.HASTA

66 4 1
                                    

Zeynep şaşkın bir şekilde gökhana baka kalır
Gökhan:
Zeynep seninle olmak istiyorum,yanımda olmanı istiyorum...

Zeynep mutlu aslında ,ama bunu yapamaz,onun için.
-gökhan bey benim sevgilim var.

Gökhan bu cevabı karşısında şaşkın bir ifade ile..
- sevgilin mi var.

Zeynep biraz sert sözleriyle
- ne yani olamaz mı maalesef siz Benim patronum Ben de sizin personelinizim.
Evet aramızda bir de Zehra var onun maneviyatını  her zaman hissedeceğim.
Zeynep,
Bunu yaptığına çok üzülse de çok pişmanlık duysa da kendini mecbur hissediyordu hem Ceren için hem de Zehra için bunu yapamazdı. her ne kadar kalbi de aklı da onu istese de bu mekanda fazla duramazdı.

-iyi  akşamlar .
deyip oradan ayrıldı Evet gözlerinden yaşlar akıyordu daha fazla dayanamadı bir Çeşme'de yüzünü yıkadı,kafasını topladı ve evine gitti.

Ceren ise uykudaydı yanına gidip,
-Sen benim tek arkadaşımsın tek yoldaşımsın bu dünyada senden değerli hiçbir şey yok...

Saçını okşayıp o da yatağına yattı. Evet sabah olmuştum ve Ömer Zeynebin evinden almaya geldi. kornaya bastı.
Zeynep çıkacağı sırada ,
-Cerenim Bugün senin günün Gökhan Bey'le seni  buluşturacağız.
Ceren ise bu sözü Duyar duymaz gözlerini mutluluk oldu ve hemen Zeynep'in sarıldı.
Zeynep ve Ömer birlikte ofise gittiler.

Ne kadar Zeynep mutsuz olsa da bunu belli etmemeye çalışıyordu kendi yaptığı esprilere bile gülüyordu. çünkü gülmek onu acılarını dindir yordu .
Gökhan bey yanından hızlı bir şekilde odasına geçti ve Zeynep ona bakarak sessiz bir şekilde benden vazgeçeceksin.deyip gülümsedi.

Gökhan zeynep konusunu hiçte kapatmak istemiyor.Bir gün onunda sevebileceğini düşünüyor.

Gökhan ,zeynep i bir öğlen iş yemeğine götürüyor.Ve zeynep bundan istifade edip, cereni arayıp o mekana davet ediyor.

Yemek bitişinde Zeynep hızlı adımlar ile restorandan çıkıyor. Tam o sırada Gökhan da arkasından giderken karşısına Ceren çıkıyor.
Mutlu tebessüm bir şekilde:

- Selam nasılsın diye konuşmaya başlıyor .
Gökhan'la bir süre ayakta konuşmaya devam ediyorlar.Zeynep ise onları uzaktan bakıyor Bu adam seni sevecek Sen nasıl onu seviyorsan o da seni öyle sevecek .
Ben buna inanıyorum ve seni iyileştirecek hayatı tutunmana yardımcı olacak.
Zeynep onlar ile hayal ederken bir anda Ceren baygınlık geçiriyor ve Gökhan'ın kollarına düşüyor Bunu gören Zeynep koşarak yanlarına geliyor...

SEN BANA LAZIMSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin