26.MİSAFİR

69 3 7
                                    

Gökhan ve zeynep cereni en yakın bir hastaneye götürürler..
Hemşireler onu bir odaya götürürler.
Gökhan:
Anlayamadım,bir anda düştü .
Zeynep,kendini zor tutuyor.Odadan çıkan doktor ile konuşmak istedi.

Doktor ve zeynep odada ceren hakkında konuşmaya başladılar.
Doktor:
Ceren hanımın hastalığını biliyor musunuz.
Zeynep,akan göz yaşlarını silerek:
Evet ama neden bayıldı.
Doktor:
Bakın ceren hanımın dinlenmesi lazım ve  çok heyecandan ve stresten uzak durması lazım bu hastalığının daha da ileri götürür.

Ceren biraz kendine gelmeye başladı.
Gökhan ise hemşireden izin alıp,onu görmek istedi.

Gökhan ise hemşireden izin alıp,onu görmek istedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gökhan:iyimisin beni korkuttun.
Ceren:iyim biraz başım döndü.
Sen yanımdasın ya korkmuyorum.

Gökhan Ceren'in saçlarını okşar.
- çok tatlı bir kızsın....
Ceren bunu duyduktan sonra.
-Bak şimdi daha da kendimi iyi hissettim .
Zeynep ise Ceren'in yanına gider. odanın kapısını çalıp odasına girer.

- Beni çok korkuttun Ceren iyisin değil mi şimdi..
Ceren:
- çok iyiyim tabii ki de çok iyiyim sevdiğim iki insan yanımda ben çok şanslı bir insanım.
Gökhan ise tebessüm bir bakış attı. Zeynep:
sen daha çok iyi olacaksın.

Biraz saatlerce durdular, bütün kontrolleri yaptıktan sonra ,
Gökhan :isterseniz sizi eve bırakayım Zeynep: Yok sağ olun, Gökhan Bey biz  gidebiliriz.
Gökhan: Olur mu öyle şey ya lütfen rica ediyorum sizi ben götürmek istiyorum .
Ceren : Tamam Zeynepciğim götürürsün ya Çok iyi olur.
Zeynep: İyi tamam madem ,Hadi işlemleri bitirelim de gidelim evimize biraz dinlenmen gerekiyor.
Ceren: Tamam Zeynep kendimi iyi hissediyorum merak etme...

Gökhan'a dönüp Zeynep beni çok düşünür Biz birbirimizi çok severiz Gökhan :ne kadar güzel  dostluğunuz

Zeynep ve Ceren evlerine gelir .
Ceren Zeynep'in ellerinden tutup:
Ne oldu Ne dedi doktor ölecekmişim mi ?biraz daha vaktim var değil mi? Çünkü Gökhan la gecireceğim çok güzel günlerimin olmasını istiyorum, onunla gezmek, onunla koşmak, onunla sevmek istiyorum.

Zeynep: tabii ki de iyi olacaksın. doktor gayet de hastalığının iyi olacağını söyledi ama çok heyecanlanıyorsun, stres yapma .

Ceren: ah bu stres değil canım bu bir aşk kalbimi biraz ağır gelmiş olabilir, ama biz bundan yenebiliriz Gökhan Bey beni sever değil mi ?onun yanında olmak istiyorum onu Çok yakın olmak istiyorum işte bile onu düşünüyorum.
Mesela sen çok şanslısın Her gün Onu görüyorsun .
Zeynep biraz durar cerene bakar.
- Evet ya bu neden olmasın aklıma bir şey geldi Sen neden bizim ofiste çalışmıyorsun.
Ceren: olur mu? Ben bir gazeteciyim sizin işte Ne yapabilirim ki
Zeynep: yani sana göre bir iş Tabii ki de vardır .Bence biz bunu bir ayarlayalım Sen bizim şirkette çalışmalısın Sonuçta biz de dergiyiz. dergi ve gazete birbirine benzer,değilmi?
ikisi gülümsemeye başlar ve Ceren Zeynep'in kollarına atlar,
- Sen bu dünyada arkadaşların en iyisi  Seni çok seviyorum canım arkadaşım.

Evet Akşam olur herkes yataklarına yatar. Ceren Gökhan ile Hayaller Kurarken Zeynep ,ise cereni işe nasıl alınabileceğini  düşünür ve Sabah ilk Ofise gidince ilk işi Gökhan'ın yanına gitmek oldu.
-Gökhan Bey biraz konuşabilir miyiz? -Tabii ki de Zeynepciğim gel ve Zeynep'in yanına yaklaşır yaklaşır çok fazla gelir .Zeynep ise geri geri çıkmaya çalışır.
Zeynep: Gökhan bey şey diyecektim . Gökhan Bey Benim arkadaşım var Ceren
Evet Ceren,
hece hece konuşmaya başlar ,işte arkadaşım.

 Ve o sırada kapıyı çalar Ceren onları çok samimi görür Zeynep ise hemen kendine geri çeker

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve o sırada kapıyı çalar Ceren onları çok samimi görür Zeynep ise hemen kendine geri çeker .
Ceren:Selam  günaydın
Gökhan:
Ceren nasılsın İyileştin mi ?
Gökhan:Tabii ki de iyileştim kendimi çok iyi hissediyorum .
Gökhan:Seni burada görmek ne güzel -Evet bende sizinle bu konuda konuşmak istiyordum.

Zeynep Ben sizi yalnız bırakayım istersiniz daha iyi konuşursunuz der ve çıkar.
Ceren burada çalışmak istediğini ve kariyerini anlatır .
Gökhan Bey :böyle bir çalışmacımıza  ihtiyacımız yok ama senin için bir şeyler bulabiliriz .Ceren Tamam o zaman sizden haber bekliyorum der ve çıkar.
Zeynebe olanları anlatır inşallah burada çalışma imkanım olur.
Zeynep: Tabii ki de olacak Sen burada olacaksın bundan ümidini kaybetme --Tamam bakalım ben o zaman gazeteye giddiyim son günlerimi geçireyim. istifamıda  vereyim.

Zeynep: Tamam canım evde görüşürüz ama kendine dikkat et tamam mı?
Yanına Ömer gelir bu arkadaşın Ceren mi ?Burada mı çalışacak.
- Evet burada çalışacak .
Ömer:iki arkadaş aman  ne iyi
yani böyle bir personele ihtiyaç yok ama alacaklarını hiç düşünmüyorum.

Zeynep: yani neden ki alabilirler bence burası kocaman bir karizma Belki de Türkiye'nin en iyi dergilerinden biri..
Ömer Tabi canım Yani Patron seni kıracağını  zannetmiyorum.
Zeynep bakış atar
- O nedenmiş ?
Ömer:Gökhan bey diyorum sen diyorum.
Zeynep: Ömer lütfen o işi çoktan bitti. -nasıl bitti .
Zeynep:sevgilim var dedim .
Ömer  :Aaaa öyle mi Kim?
- sensin
Ömer: nasıl ben
Zeynep: söyledim yani öyle bir şey
Ömer: iyi fikirmiş beğendim bunu ben.
Zeynep: bir süreliğine böyle yapacağız
Ömer: neden adam seni bırakmıyor mu ?
Zeynep:ha haa Yok canım sadece mesafe olsun diye.
Ömer ,çok iyi yapmışsın sevgilim der omzuna koyar ellerini
Zeynep bakakalır .
-Hop dedik Sevgiliz derken  gerçekte değil .
Ömer :Aşk olsun yani, ellerini çeker Zeynep: Tamam ya gel buraya şaşkın çocuk der ve omzuna yatar.

Bir öğle Vaktiydi çalışma zamanın ortasında Gökhan bey gelir Zeynep'e toparlanması gerektiğini söyler Hadi gidiyoruz .
Zeynep:Nereye Seni çok güzel bir yere götüreceğim.
Zeynep: toplantımız vardı Gökhan bey ama...
Gökhan: Tamam canım toplantıyı bir saat geç ayarlayalım.
Zeynep: Tamam olabilir o zaman   Ömer orada otururken Hadi görüşürüz ömerciğim der Gökhan ise önden önden gitmeye başlar.
Ömer Zeynep'e öpücük atar Zeynep ise ona kızgın ve hareket çeker.

Gökhan ve Zeynep arabaya binerler ve Zeynep çok merak eder .
-Gökhan bey nereye gidiyoruz.
Gökhan: dedim ya çok güzel bir yere sürpriz...
- sürpriz mi?
Gökhan: lütfen tamam ya zaten az kaldı .
ve işte gelirler Zeynep bakakalır
- inanmıyorum sevgi annenin evi
Gökhan,
-Evet o benim de annem senin de annen ikimizin de ortak bir annemiz var yani Beraber gidip gelebiliriz yani değil mi ?Her ne kadar iş arkadaşı da olsak.
Zeynep ,Tabi Tabi yani iyi bir fikirmiş.
Sevgi anne onları görünce çok sevinir hele Zeynep'i görünce Hemen boynuna atlar Zeynep ise çok duygulanır gözlerinden yaşlar akar, beni çok mutlu ettiniz çocuklar siz benim evladım sayılırsınız, Zehra benim tek kızım dı şimdi bir kızım bir oğlum var Sizi böyle görmek ne kadar güzel..…

SEN BANA LAZIMSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin