avımı ararken avım ayağıma gelmişti.

56 10 2
                                    

Benimde ilgimi çekmedi. Önüme dönüp tostumu yemeye devam ettim.
Çayımdan bir yudum aldım bir elin masaya vurmasıyla irkildim .
Direk elin sahibine baktım
Demin içeri giren çocukdu.

Tek kaşımı kaldırarak "ne ayak " dercesine bakış attım.

Sinirli bir şekilde "kalk " dedi.

Bende gülerek cevap verdim.

Belliydi sinirlenmişti , ama ben daha da sinirlenmiştim.

Dişlerini sıkarak "komik bişe dediğimi sanmıyorum "dedi .

Bende onu takmazmışcasına çayımdan bir yudum alıp " ama bana komik geldi "dedim.

Bir adım geri geldi. Mert'te ayağa kalkacaksın elini tuttum ve oturmasını işaret ettim.
O çocuk geri gelince kız bir adım bana doğru yaklaştı.
Birazdan olabilecekleri anlayabilmiştim.

Kız omuzu tutarak " zorluk çıkarma be tatlım kalk " dedi. Zorla gülermişcesine
Omzumda duran kolunu tutarak ters çevirdim göbeğinin tam ortasına olabildiğince sert bir yumruk attım attığım yumruğun etkisiyle sarsıldı ve birkaç adım geri çekildi.
Bundan istifade dizin tekme atarak onu yere serdim bacaklarımın arasına kafasını alarak delirmişcesine yumruk atmaya başladım.
Kollarımdan tutup beni çekerlerken ayağımdaki botlarla burnuna tekmeyi geçirdim, kanlar içinde yerde kıvranıyordu.
Normalde birine ilk vurduğumda yere serilirdi ama bu kız beni biraz zorlamıştı.
Ama sonunda yerdeydi ayakta olansa ben
Avımı ararken avım ayağıma kadar gelmişti.

SUÇ ORTAĞIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin