Gözümle mert'i aradım.
Gözlerimiz buluştuğunu an kaşımı "hadi " dercesine kaldırdım.
Benim çıkmamla fantastik dörtlünün diğer elemanları içeri girdi.
Sınıftakilerin gözleri nasılda merak ,korkmuş ve acıyan gözlerle bana bakıyorlardı.
En nefret ettiğim şeyi acımak ben acırdım ama asla acınılmazdım.
Sinirli bir şekilde "hayırdır ayı mı oynuyoda haberimiz yok bana bakın gayet sağlamım dimi ve her zaman da öyle olacam bana acıyan gözlerle bakmayı kesin yoksa cidden görme organınızı söker alırım bunu fark bile etmezsiniz şimdi girin içeri hepiniz " dedim işaret parmağımla sınıfın kapısını göstererek.Cidden sinirlenmiştim ama kim ki bu Piç neydi amacı sadece okuldakileri korktup bir yer sahibi mi olmak
Şuan o kadar saçma şeyler düşünüyodum ki primci miydi?
Bunlar gözlerimi kısarak
Sinsi bir gülüş attım "seninle çok uğraşacam bakalım lafta mısın? icraatta mısın? " dedim.
Artık o an yüzüm nasıl şekil aldığsamert gülmeye başladı.
Sonra "hain planlar he " dedi.Sırıtarak "kesinlikle e biraz bizde uğraşalım " dedim.
Ne yapsam diye düşünmeye başladım.
Sadece okulda rahatsız etmeye niyetim yoktu.
Evin yakın mıydı ? acaba buraya neyle geliyordu annesi babasını ne iş yapıyordu bunların hepsi işime yarıyacaktı.
Karnımın acıktığını belli eden sesiyle bu düşüncelerden sıyrıldım.
Mert'le kantine indik.
Kantinin kapısından içeri girmemle herkez bize döndü.
Tabi aralarında konuşmayı da ihmal etmediler tabi, hiç aldırış etmeden kantinden bişeyler alıp önümüzdeki ilk masaya oturduk.
İlk dikkatimi çeken savaş'la sabah kavga ettiğimiz masa hariç bütün masalar doluydu.
Anladığım kadarıyla bu masa onlara aitti. Ve kimse oturmuyordu.
bazı öğrenciler ayakda yemek yerken onlar oraya oturmuyorlardı.
Lann nasıl korkuyorlardı bu piçten
Cidden yapabildikleri kötü müydü ?
Cidden atıp tutmuyor muydu?
Ama bu oyun daha eğlenceli olur
Bunları düşünürken masaya bir kız oturdu, kaşımı kaldırdım .Ciddi bir şekilde "Oturman için izin aldığını sanmıyorum " dedim.
Normal bir ses tonuyla "alsam izin verecek miydin? Dedi.
Ciddiyetimi bozmadan "hayır " dedim.
"Size bir şeyler anlatacam sonra kalkacam " dedi .
Tostumdan bir ısırık alıp "dinliyorum"dedim.
" okula yeni geldiniz savaşı tanımıyosunuz " derken sözüni kestim.
Sakin bir tavırla "tanımaya çalışıyorum işte dedi.
"İşte bende onu diyecektim ilk defa biri bu kadar üzerine gitmeye başladı.
Çok değişik ve yürekli bir kızsın ama ona bulaşma bence çünkü sana cidden çok acı verici zararlar verebilir bunu sen ve arkadaşın istemez " dedi.Mert araya girdi " bana bak kızım siz ondan ne kadar korkarsanız korkun sizin korktuğunuz kadar biz korkmuyoruz anladın mı? O Tanrı değil başka bişey değil ondan korkmam için bir sebep söyleyebilecek misin? Dedi.
Mert açık ve net konuşmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUÇ ORTAĞIM
Misterio / Suspensoiçinde yaşadığı psikolojik sıkıntılarını dışarıya yansıtmayı seven sorun çıkarmayı seven ailesi ile anlaşamayan bir kızın hikayesi Ve güvendiği bir suç ortağı