a találkozás✨

1K 83 8
                                    

Luna🌚

Shawn-nal a Los Angeles-be tartó gépen ülünk.Egyre jobban izgulok.Majdnem hat óra múlva látni fogom Aaron-t és a többieket.

-Ne izgulj.-mosolygott rám Shawn,aki mellettem ült.

-De izgulok.Mi van,ha Aaron nem fog felismerni?

-Az lehetetlen.-nevetett.-Csak megismeri a barátnőjét.

-Igen.Igazad van.-bólintottam.-És,ha élőben nem tetszem neki?

-Jaj,de buta vagy.Te mindenhogy tetszel neki.Fölöslegesen izgulsz.Inkább aludj,hosszú út lesz.-tanácsolta.

-Oké.-bedugtam a fülembe a fülhallgatóm,bekapcsoltam a zenét rajta.Shawn vállára hajtottam a fejem és és pár perc múlva már aludtam is.

*****

-Hé,Luna.-böködte a vállam Shawn.

-Igen?-résnyire kinyitottam a szemem.

-Mindjárt leszállunk.-válaszolta.

-Ohh...-eltettem a telefonomat a fülhallgatóval együtt és bekötöttem magam.Néhány perccel később a gép leszállt.Visszakaptuk a csomagjainkat és hívtunk magunknak egy taxit.Shawn elmondta a sofőrnek a hotel címét és már oda is indultunk.-Hova is beszéltük meg a találkozót?-fordultam Shawn-hoz.

-Katsuya étterem,ami amúgy nincs messze a hotelunktól.-felelte,mire én csak bólintottam.Úgy fél órával később megálltunk a hotel előtt,kifizettük a taxit és a hotelba vettük az írányt.A portástól elkértük az előre foglalt szobánk kulcsát és felmentünk a harmadik emeletre,ahol a szoba volt.Shawn kinyitotta az ajtót és előre engedett,majd ő is belépett.A franciaágytól balra egyből ott volt egy hatalmas ablak,jobbra pedig egy éjjeliszekrény kislámpával.Az ággyal szemben a szekrény volt és az mellett pedig egy ajtó,ami a fürdőbe vezetett.

-Mikor indulunk?-kérdeztem,miközben az ágy mellé tettem a bőröndőmet.

-Most.-vigyorgott rám.-Szóval induljunk.-elhagytuk a hotel épületét,majd elindultunk az étterem felé.Két percet sétáltunk,majd átmentünk a zebrán és ott is voltunk az étterem előtt.

-Tényleg nem volt messze a hoteltől.-nevettem fel.

-Igen.Bemegyünk?

-Ühüm.-bólogattam.Beléptünk az étterembe és egyből megláttuk a fiúkat,Mahogany-t és egy számomra ismeretlen lányt,aki Gilinsky kezét fogta.Aaron hátal ült nekem és a mellette ülő Carter-rel beszélgetett.Közelebb mentünk hozzájuk és ekkor észre vettek.Cameron épp meg akart szólalni,de leintettem.Hátulról befogtam Aaron szemét,majd a füléhez hajoltam.-Találd ki,hogy ki vagyok.-suttogtam.

-Nem tudom.-rázta a fejét,majd levette a kezeimet a szeméről és hátra fordult.A szemei elkerekedtek,amint meglátott.Fél percen keresztül csak bámult rám,aztán szorosan magához ölelt.-Annyira örülök,hogy látlak.-motyogta a hajamba.

-Én is.-eltoltam magamtól annyira,hogy láthassam az arcát.

-Na,lássunk egy csókot.-vigyorgott Cameron.Rápillantottam Aaron-ra,aki csak kisfiúsan mosolygott.Közelebb hajolt hozzám.Aztán még közelebb.És végül megcsókolt.Közben a derekamra vezette le a kezeit és húzott még közelebb magához,addig a kezeimet a nyaka köré csavartam.

___________________________________________________

A végét összecsaptam,ahogy igazából az egész részt.😕

Meg szerintem unalmas is lett.😄

De remélem attól még tetszik.És kérlek titeket,hogy írjátok meg kommentben a véleményeteket!❤❤

Luna [Aaron Carpenter]Where stories live. Discover now