Aaron⭐
Taylor-ral és Darrick-kel átmentünk Cameronhoz.Épp videojátékoztunk,amikor Luna kisírt szemekkel és pizsomában kijött hozzánk.Leült Cam mellé,majd a fiúhoz bújt.
-Akarsz beszélni?-kérdezte halkan Cameron.Luna bólintott egyet,majd együtt bementek a szobájába.
-Mi van köztük?-kérdeztem a fiúktól.
-Szerintem semmi.-vonta meg a vállát Taylor.-De te féltékeny vagy.-vigyorodott el,majd leállította a játékot.
-Nem igaz!-ráztam a fejem.
-De igen,ne is próbáld tagadni.-legyintett.
*****
Úgy fél órával később Cam kijött a szobából és hozzám sétált.
-Menj be hozzá.-mosolygott rám és leült a fiúk mellé.
-Miért?-néztem rá.
-Csak menj be.-vigyorgott rám.
-Hát oké.-sóhajtottam,majd bementem a lányhoz.Az ágyon feküdt és a plafont bámulta.
-Szia.-felült és rám mosolygott.
-Szia.-leültem mellé és a szemébe néztem.-Miért sírtál?-kérdeztem tőle,majd az arcára simítottam a jobb kezem.
-Szakított velem Patrick.-hajtotta le a fejét.
-Üzentben?
-Ühüm.-hümmögte,majd el kezdett sírni.
-Mekkora egy paraszt!-morogtam,majd magamhoz húztam Lunát.-Ne sírj Luna,minden rendben lesz.-próbáltam megnyugtatni.Felnézett rám,ekkor én rámosolyogtam és közelebb hajoltam hozzá.Adtam egy puszit a homlokára,majd megöleltem.
*****
Egészen nyolc óráig Lunával voltam.Amikor aztán menni akartam,Luna magához szorított és nem engedett el.
-Ne menj,kérlek.-súgta.
-Itt maradok,nyugi.-kuncogtam.
-Szeretlek,Aaron.-szólalt neg hirtelen.
-Én is szeretlek,Luna.-belepusziltam a hajába,majd tovább simogattam a hátát.
_______________________
Sziasztok!💞
Meghoztam az új részt.
Remélem tetszett!😊
Írjátok meg a véleményetek kommentben!❤
YOU ARE READING
Luna [Aaron Carpenter]
Fanfictionaaroncarpenter elkezdett követni téged. [Befejezett ✔︎] [2017.04.13.-2017.09.23.] [Aaron Carpenter fanfiction] [©2017,Emily_Milka]