Aaron⭐️
A tengerparton,tűz mellett ülve hallgattuk,ahogy Shawn pengeti a gitárját.Luna néhány perce az ölembe hajtotta a fejét és azóta úgy fekszik.Fölé hajoltam és rámosolyogtam.
-Mi az,Aaron?-kérdezte.
-Gyönyörű vagy.-mosolyogtam.
-Nem is.-rázta a fejét,majd felült.Odahajolt hozzám,majd adott egy puszit az arcomra.-De aranyos,hogy ezt mondod.-ekkor Shawn el kezdte énekelni a There's Nothing Holdin' Me Back című dalát.Luna elmosolyodott,majd hozzám bújt.Így hallgattuk úgy fél percig a dalt,aztán Luna kezeimnél fogva felhúzott és el kezdtünk táncolni.Pontosabban ő ugrált a kezemet fogva,én pedig halkan kuncogtam rajta.
-I love you when you go crazy.-énekelte Shawn,amikor én Lunát fenekénél fogva felemeltem és megcsókoltam.
A dal után Luna elkérte a hotelszoba kulcsát Shawn-tól,aztán visszavittem a hotelba.Felmentünk a harmadik emeltre,majd a szoba ajtaja előtt megálltunk.
-Hát itt vagyunk.-néztem az ajtóra.
-Nem jössz be?-nézett rám édes.Némán bólintottam,amire elvigyorodott,aztán kinyitotta az ajtót.Bementünk a szobába,majd mindketten lehuppantunk az ágyra.
-Holnap méssz haza,igaz?-húztam magamra a lányt.
-Ühüm.-nézett szomorúan a szemeimbe.-Kijössz majd velem a repülőtérre?
-Persze.-bólintottam mosolyogva.
-Nagyon hiányozni fogsz.-motyogta.
-Te is nekem,de majd még találkozunk.-tartottam egy kis szünetet,majd folytattam.-Aztán néhány év múlva összeköltözünk,elveszlek feleségül és lesz tíz gyerekünk,hat macskánk,négy kutyánk,öt pónink.
-Álmodozz,királylány.-bólintott Luna,majd legurult rólam és felállt az ágyról.Ásított egyet,majd a bőröndjéhez ment.
-Álmos vagy?-kérdeztem.
-Igen.-bólogatott.
-Akkor én megyek.-öleltem magamhoz.-Mikor indul a géped?
-Délután háromkor.-válaszolta.
-Akkor a délelőttöt együtt töltjük,oké?-toltam el magamtól,hogy a szemébe tudjak nézni.
-Rendben.-visította és a nyakamba ugrott.
-Hahó.-nyitott be a szobába Shawn.
-Szia.-köszöntünk egyszerre Lunával.Még néhány percet beszélgettünk,aztán elköszöntem tőlük és hazamentem.
______________________________________
Sziasztok!😊
Meghoztam az új részt.Remélem tetszik és ha igen,akkor írjátok meg a véleményeteket kommentben!❤❤
És remélem,nem haragudtok a cím váltásért.😇❤
YOU ARE READING
Luna [Aaron Carpenter]
Fanfictionaaroncarpenter elkezdett követni téged. [Befejezett ✔︎] [2017.04.13.-2017.09.23.] [Aaron Carpenter fanfiction] [©2017,Emily_Milka]