újra✨

785 67 25
                                    

Luna🌚

Jake elment a bőröndjeinkért,én pedig el kezdtem keresni Cameront.Elfordítottam a fejem jobbra és megláttam Cameront valakivel beszélgetni.Sajnos annak a valakinek az arcát nem láthattam,mert háttal állt nekem.Cam mintha megérezte volna,hogy bámulom és felém fordult.Elmosolyodott,majd megindult felém.Ekkor az ismeretlen is felém fordult.Hogy nem ismertem meg Aaron hátát?

Aaron️⭐

-Minek jöttünk ki ide?-kérdeztem Camerontól,aki kirángatott a repülőtérre.

-Mert csak.-vigyorgott rám.

-Ne már.-nyöszörögtem.-Mond már el!

-Majd meglátod,de most pszt.-intett le,majd elfordult tőlem.Aztán hirtelen elmosolyodott és elindult előre.Én is odanéztem.Nem,ez nem lehet...mit keres itt Luna?Megráztam a fejem,majd Cam után mentem.Luna Cameron nyakába ugrott és a lábait a fiú dereka köré fonta.

-Cammy!-visította Luna.

-Lunita!-utánozta le Cam a lányt.

-Szia Luna.-köszöntem halkan.A lány leugrott Cameronról és szorosan megölelt.

-Hiányoztál Aaron.-mondta,majd a szemembe nézett.

-Khm...-köszörülte meg valaki a torkát mögöttünk.Luna elugrott tőlem,majd elpirulva a cipője orrát kezdte el nézni.

-Hát te meg mit keresel itt Jake?-kérdezte Cameron ezek szerint Jakere.

-Ti ismeritek egymást?-kapkodta Luna a két fiú között.

-Találkoztunk már.-bólintott Jake.-Mehetünk Luna?

-Arra gondoltam,hogy Luna lakhatna nálam,amíg itt vagytok a városban.-mondta Cam,mielőtt Luna megszólalt volna.

-Tudsz vigyázni rá?

-Persze.-bólogatott Cam.

-Akkor legyen.-mosolyodott el Jake.Ezek után elköszöntünk Jaketől.Kimentünk az autómhoz és a csomagtartóba betettük Luna bőröndjeit.Én vezettem,Cam mellettem,Luna pedig hátul ült.

_________________________________

Sziasztok!💋

Remélem tetszett ez a rész.😊❤

Kérlek írjátok meg kommentben a véleményeteket!

Mostantól pedig minden hétfőn,szerdán és szombaton érkeznek részek.😉💞

És szerintetek mit tervez Cameron?😏

Luna [Aaron Carpenter]Where stories live. Discover now