Luna🌚
Reggel kisétáltam a konyhába és nagyon meglepődtem,amikor Cameronnal találtam magam szemben,akin csak egy boxer volt.Azt hittem,otthon vagyok!
-Jó reggelt.-morogtam,majd felültem a konyhapult melletti egyik székre.
-Neked is.-mosolygott Cam,majd elém tolt egy bögrét,amiben kávé volt.
-Miért vagy fent ilyen korán?-néztem rá,majd belekortyoltam a kávéba.
-Aaron nemrég hívott,hogy menjek át hozzá segíteni egy videót felvenni.-mondta,majd leült mellém.
-Ühüm.-hümmögtem.
-Nem akarsz velem jönni?-kérdezte vigyorogva.
-Csak,ha nem zavarok.-mosolyodtam el.
-Dehogy zavarsz.Különben is Aaron nagyon szeretné,ha te is velem jönnél.-kacsintott rám.
-Komolyan?-vontam fel a szemöldököm.
-Igen.-vigyorgott titokzatosan.-Amúgy érzel még valamit Aaron iránt?
-Nem.-ráztam a fejem.Valójában fogalmam sincs,hogy mit érzek Aaron iránt.Amióta csak megérkeztem ide,rajta gondolkozok és nem tudom kiverni a fejemből.
-Hát oké.-szomorodott el.
-Na,most miért lettél ilyen szomorú?-löktem meg játékosan a vállát.
-Mert ezek szerint nem lesz többet Laaron és szomorúak lesznek a rajongóitok.-húzta el a száját.
-Mi az a Laaron?És kinek a rajongói?-fogalmam sem volt,miről beszélt itt nekem Cameron.
-Laaron az te és Aaron vagy.Ez a ship nevetek.-világosított fel.-És nektek vannak rajongóitok.
-Aha,oké.-bólogattam,majd leszálltam a székről.-Mikor indulunk?
-Úgy fél óra múlva,okés?
-Persze.-bólintottam,majd elindultam a szobám felé.
*****
Cameron leparkolt Los Angeles külvárosában egy hatalmas ház előtt.
-Biztos,hogy jó helyen járunk?-fordultam a fiú felé.
-Biztos.-bólogatott.Kiszálltunk az autóból,majd a bejárati ajtó felé vettük az irányt.Cam becsengetett,majd úgy fél perccel később egy számomra idegen,nagy darab fickó nyitott ajtót.
-Hát ti meg mit kerestek itt?-kérdezte meglepetten az idegen.
-Tudod,Aaron hívott át,hogy segítsek neki felvenni azt a videót.-válaszolta Cam,majd átkarolva engem húzott közelebb magához.
-Ja,tényleg.-vigyorodott el,majd beljebb engedett minket.-Darrick vagyok.-mutatkozott be.
-Luna.-mosolyogtam rá kedvesen,miközben egyre beljebb mentünk.Egy nagy üvegajtóval találtam magam szemben,ami az udvarra vezetett,ahol medence is volt.Jobbra a nappali volt,onnan pedig fel felé vezetett egy lépcső.Ha pedig balra mentünk,a konyhában kötöttünk ki.A konyhapultnál még Aaron,Taylor és Willie reggelizett.Aaron amint észre vett,félre nyelt.Taylor jól hátba veregette.
-Jó reggelt.-köszönt Cameron és odatolt engem Aaronhoz.
-Szia.-mosolygott Aaron,majd magához ölelt.Nyakhajlatába fúrtam az arcom,majd így szívtam be az illatát.
-Újra együtt vagytok?-érdeklődött Willien,mire én felkaptam a fejem.
-Nem.-rázta meg a fejét Aaron.Aztán csend lett,csak Taylor csámcsogását lehetett hallani.
-Na,vegyük fel azt a videót!-tapsolt kettőt Cameron.A fiúk összeszerelték a kamerát,Aaron a zongora mögé állt és el kezdett énekelni,zongorázni.Eddig még nem hallottam élőben énekelni,de így ezerszer jobb volt,mint a videókon.Csodásan énekelte a One Direction What makes you beautiful című dalát.A szemembe nézett,én pedig elmosolyodtam.
-The way that you flip your hair gets me overwhelmed.-énekelte a szemembe nézve,majd hirtelen leállt és felrohant a lépcsőn.
-Jobbra a harmadik szoba az ővé,menj utána!-parancsolt rám Cameron,majd a lépcső felé löködött.
-De miért én?-nyöszörögtem.
-Mert.-adta a legértelmesebb választ a világon.Sóhajtottam egyet,majd felmentem a lépcsőn,megkerestem Aaron szobáját és benyitottam.Az ágy szélén ült és a fejét fogta.Becsuktam magam mögött az ajtót,majd odasétáltam hozzá és leguggoltam elé.
-Mi a baj,Aaron?-kérdeztem halkan.
-Te vagy a bajom.-suttogta,majd rám pillantott.-Megőrjítesz azzal,hogy itt vagy.Miért csinálod ezt velem?
-Aaron...én nem...
-Shh.-szakított félbe és két keze közé vette arcomat.Közelebb hajolt hozzám,majd az ajkaimra tapadt.
________________________
Sziasztok!💋
Már úgy négy óra felé kint lett volna a rész,de akkor aludtam.😅
Remélem,tetszett ez a rész.És írjátok meg a véleményeteket kommentben!
És a következő rész szerdán érkezik.💖💖
YOU ARE READING
Luna [Aaron Carpenter]
Fanfictionaaroncarpenter elkezdett követni téged. [Befejezett ✔︎] [2017.04.13.-2017.09.23.] [Aaron Carpenter fanfiction] [©2017,Emily_Milka]