TANITIM

2.3K 130 10
                                    

Mayıs Deha:Anne ve babası tarafından sevilmeyen, doğduğunda bakılmak istenimleyen ve ailesi tarafından yetimhaneye veilen orada ise adı tanem olan kız. 8 yıl sonra tekrar ailesi tarafından yetimhaneden alındı. Mimarlik okuyor ancak maddi anlamda zorluk çekiyor bu yüzden arkadaşının kafesinde işe başlıyor.Mimarlik alanında çok iyi ve başarısından dolayı ismi okulda çok fazla duyulur.Dinine bağlı tesettürlü ve 21 yaşında.Annesi Sevgi Duha, hemşire fakat çalışmıyor.Babası Aydın Duha, ünlü bir avukattır.

Batın Koralp:sinirli,asabi bir kişidir. 24 yaşında, babasının şirketini yönetiyor. El bebek gül bebek büyütülmüştür.Annesine ve kız kardeşine çok düşkündür. Sevgilisi var ama sevmiyor,bir eğlençe olarak görüyor.Annesi Maide Koralp, başarılı bir hastanenin başhekimidir.Babası Arslan Koralp,başarılı bir iş adamıdır.

Nehir Akbaba: Mayıs'ın en yakın arkadaşıdır. Okumayı sevmez bu yüzden okumak yerine lüks bir kafe açmıştır.Ailesi oldukça zengindir ve ailesiyle arası çok iyidir. 21 yaşındadır.

Yağız Zorlu:Batın'ın ortağı ve en iyi dostudur.24 yaşındadır. Çapkındır. En az Batın kadar zengindir.Neşeli ve komiktir.

Nazlı Koralp:Batın'ın kardeşidir. 19 yaşındadır.Psikoloji okuyor. Çok sevecen ve cana yakındır. Abisine çok düşkündür. Abisinin sevgilisi Alevi hiç sevmez.

Alev Şekerci:Batın'ın sevgilisidir.Ailesi iflasın eşiğindedir ve bu yüzden Batınla evlenmek ister. Ancak Batın evlenmeyi düşünmüyor

Barış Karahanlı:Batın'ın en yakın arkadaşıdır. 24 yaşındadır. Babası oldukça zengindir ve babasının otel zinciri vardır. Sert bir mizacı vardır.

MİHRAB-I AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin