Alle telefoon nummers in dit hoofdstuk allemaal random cijfers!!
-Isa Pov-
Ik was alvast bezig met het kijken door mijn school boeken om te zien of er IETS interesant was aan mijn nieuwe school maar uiteraart blijft mijn kleine youtube kanaaltje leuker. Het was heel wat om weg te verhuizen van mijn eigen oude landje...zal je missen België! Maar ik heb gelukkig al 2 andere meisjes leren kennen die hier in de buurt wonen. Zij gaan ook als nieuwe mensjes naar die school, gelukkig maar anders was ik zo alleen. "Hey Spotty!" Zei ik toen mijn lieven kitten de kamer in kwam lopen en ik aaide haar bolletje. Na een tijdje begon mijn gsm te biepen. Ik pakte hem erbij
-Die Meiden Squad-
Jo-Ann😹: YodieYoStepjuh💗: Link?!
Jo-Ann😹: Neeeeeeeee
Stepjuh💗: ahww #Tranen💧💧
U: zo ben gij gek ofz?
Stepjuh💗: ayyy onze lieve belg ❤
U: mijn lieve nlersss
Jo-Ann😹: shush ik ben youtube aan het kijken!
U: ahwww so sad
Stepjuh💗: #Tranen💧
Jo-Ann😹: rot op met je tranen
Stepjuh💗: dat is zielig voor Jeremy!
Jo-Ann😹: ahwww
Stepjuh💗: ik ga maar weer is, ik moet mijn school boeken nog halen!
U: okki!
Ik legde me gsm weer op mijn buro en ging verder met het kijken van de school boeken. verrekte boeken. Spotty ging op mijn schoot liggen en viel in slaap, ze is zo cute.
-Stephanie's pov-
Ik pakte me sleutels en liep naar mijn auto nadat ik de deur achter me had gesloten. Ik starte mijn auto op en reed naar het postkantoor waar mijn pakket met boeken zouden moeten zijn. In de verte was het gebouw te zien, ik stapte uit nadat ik mijn auto geparkeert had en liep naar binnen, het was best wel druk en keek om me heen. Ik zat niet echt op te letten en liep tegen iemand aan en viel op de grond. ''Ow! sorry!'' zei ik toen ik omhoog keek zag ik jongen, hij had bruin haar en best wel felle blauwe ogen en een grijze pet. Hij komt me bekend voor... ''Het spijt me, ik zat niet echt op te letten'' zei die. die stem... ''het is oke, ik ga maar is door met waarom ik hier kwam'' zei ik en glimlachte naar hem. Hij pakte een grote doos en glimlachte terug en liep uit het gebouw, ik liep naar de toon bank. Een lieve vrouw met zwart haar in een knotje lachte naar mij. ''Hallo, Hoe kan ik u helpen deze middag?'' zei ze met een lieve stem ''Hi! ik kom een pakketje ophalen, Stephanie Star'' zei ik terug. Ze draaide zich om en ze verdween in een kamer na een minuut of twee kwam ze terug met een grote zware doos. 'jezus...' dacht ik dat moet wel zwaar zijn. ''Alstublief nog een fijne dag verder!'' zei de mevrouw. ''Danku, hetzelfde'' ik pakte mijn pakket en man het was zwaar toen ik naar buiten liep dacht ik mijn auto sleutels te pakken maar...ze zaten niet meer in my tas ik keek om me heen...me auto was ook weg! ja k#t zooi... ik ben deels beroofd had net me auto ik was nog nooit zo boos en teleur gesteld in deze wereld. ik pakte de zware doos weer op en begon te lopen tot dat ik een tikje op mijn shouder kreeg. Van de schrik liet ik de doos vallen. ''Shit! sorry was niet de bedoeling om je te laten schrikken, wil je hulp? ik zag hoe boos en verdriet je had zonet wat is er gebeurd?'' zei een bekende stem achter me, ik draaide me om en zach de jongen van eerder. ''oh hey, jij bent het..hehe ja mijn auto sleutels zijn gerooft en ook dus mijn nieuwe auto'' vertelde ik hem. ''nu moet ik naar huis lopen met deze zware boeken'' ''oh das kut, hier ik help wel'' zei hij en pakte de doos en we starte te lopen. ''Oh, ik ben Jeremy trouwens wat is jou naam?'' zei dus nu Jeremy. 'wacht..jeremy....' Daar kende ik heb van! hij is TraanMan....Mijn YT inspiratie! ''Uh- ik ben Stephanie. mag ik iets vragen?'' vroeg ik. ''Ja dat mag, maar dan mag ik dat ook'' grapte hij. ''Ben jij toevallig...AltijdCompilaties?''
JE LEEST
Alles Is Beter Met De Nieuwe Kids! [Dis-Continued]
Novela Juvenil-[DISCONTUNUED]- In alle soorten groepsapps gebeurt er vaak allemaal dingen! Dit is gaat over de school ''Youtube HighSchool'' Nederlandse, Vlaamse [Belgiese] youtubers in 1 school gaat niet altijd zoals geplant. Maar na een jaar Link naar school...