ZiekenHuis Bezoek, en de date van Stjeremie [Hoofdstuk 6]

66 6 7
                                    

Step: Gaan we nog naar het ziekenhuis met zijn allen?

Harm: Link was al in zijn auto gestapt en weg gereden

Step: haast much

Isa: wij kunnen ook nog wel gaan hoor

Jer: mag ik ook mee?

Isa: tuurlijk waarom niet

Harm: ik wou dat ik mee kon maar heb afspraakje met Jacinta

Joost: fix

Isa: Jer kom naar de parkeer plaats ik heb een blauwe auto

Jer: traan mobiel, ik kom eraan.

-Jeremy's POV-

Ik pak mijn tas en loop naar de parkeer plaats ik kijk om me heen. Er staan hier wel veel auto's na een tijdje hoor ik iemand mijn naam roepen. Het is Isa ze zwaait met haar armen heen en weer terwijl ze bij een blauwe bmw staat. Ik ren der heen en knal bijna tegen een paal aan. ''Goed bezig idiootje'' Giegeld Stephanie. ''Houd je beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek'' zeur ik terug ''Stap nou maar in dan kunnen we Iona ophalen en snel naar het ziekenhuis'' zegt Isa. We stappen in en Isa rijd naar Iona haar huis. Ze stond al voor de deur en stapt snel in. ''Gassen naar dat ziekenhuis, en wacht maar tot ik die Armoo in mijn handen krijg'' gromt Iona. Isa trapt op het gaspedaal en we rijden snel richting het zieken huis.

-Na zo'n 8 minuten snel rijden later...-

Na een tijd zagen we het ziekenhuis in ons zicht, Isa parkeerd haar auto en we stappen uit. ''lets go'' roept Step zowat uit ze pakt mijn hand en rent naar de ingang, Isa en Iona rennend erachter aan. Als we binnen zijn is alles zo schoon en wit dat het mijn ogen zelf pijn doet. ''Ik ben nog nooit in een ziekenhuis geweest..'' Zucht Isa als ze om haar heen kijkt. ''Ik wel, we moeten gewoon vragen in welke kamer Jo-Ann ligt dan komt alles goed'' glimlacht Iona als ze naar de balie loopt. Een man met ziekenhuis kleding aan een beetje grijs haar zit erachter. ''Goede middadg hoe kan ik jullie helpen vandaag?'' vraagt hij. ''Wij zijn hier voor Jo-Ann '' ''achternaam?'' ''Ijlstra'' zegt Isa. ''3de etage kamer 564'' zegt de meneer. Snel rennen we met zijn allen naar de lift.

Eenmaal aangekomen bij de kamer klop ik aan en doe dan de deur open. Ik zie Jo-Ann op het bed liggen slapend en Link op een stoel ernaast. ''Link!'' roep ik, hij kijkt op en glimlacht. ''Hey Jer, meiden'' zegt hij. We lopen binnen en ik ga naat Link zitten. ''Hoelang tot dat ze wakker wordt?'' Vraagt Stephanie. ''Geen idee, de dokter zij dat ze zo wel wakker kan worden........hij was hier 20 minuten geleden'' Zucht hij. ''Wacht maar ik ga die Armoo klappen kill'' gromt Iona. ''Rustig jij kleine moordenaar'' giegeld Isa, ''Ik ben wel groter dan jou'' giegeld ze terug. Ik hoor een soort wat zucht, als ik over kijk zie ik Jo-Ann rechtop gaan zitten. ''Hey, lange slaper'' Zegt Stephanie als ze haar omhelst. "Gaat ie? Doet het nog pijn? HOE PIJNLIJK MOET IK MENSEN RAMMEN!?"Vraagt/schreeuwt Iona "kalmeer fisty, ja het gaat goed bedankt voor de medelijden" giegeld Jo.

- Jo-Ann's POV-
Ik voel me nogsteeds een beetje duizelig. Step laat me los en kijkt me dan een beetje angstig aan "Ze hebben Armoo opgepakt" hoor ik iemand zeggen ik draai naar rechts en zie Link zitten. "Oh hey Mich- Link" blurt ik uit, ik noemde hem bijna Micheal wat denk ik wel niet?! Dan komt er een dokter binnen, ze had haar rode haren in een knot en had een flesje met water. "Ah ik zie dat u wakker bent, u mag het ziekenhuis zo verlaten als ik uw verbandt heb verschoont. Zouden alle bezoekers even buiten willen wachten?" Zegt ze lief. Mijn vrienden knikken en lopen dan naar buiten.

-Time skip nadat ik ben vrijgelaten van het witten gebouw-

Ik zit bij Link in de auto samen met Iona we gaan naar Joost zijn huis om uit te rusten. Ik weet dat Iona het geweldig vind om bij Joost te blijven, ze vind hem al een tijdje leuk. Isa heeft Stephanie en Jeremy in der auto als het goed is zet ze hun af bij de gamehall voor hun Date ik vind het wel schattig.

- Stephanie's POV -
Ik zie de gamehall, niet te geloven dat ik gewoon een date heb met Jer. "Bedankt Isa voor het afzetten!" Bedankt ik haar ze geeft me knipoog en schuift me dan de auto uit. "Zullen we dan maar naar binnen gaan ma' lady" zegt Jer in zo'n typish brits accent. Ik lach en loop samen naar binnen, het is best wel rustig. "Wat wil je als eerst doen?" Vraag ik, hij tikt op zijn kin alsof hij aan het nadenken is. "Mwah, laten we maar gewoon rond lopen we zien vanzelf wel wat we willen doen" glimlacht hij naar mij, hij pakt mijn hand en loopt een random richting op.
Time skip
"Wil je ergens eten halen?" Vraag ik aan Jeremy. We zitten buiten op een bankje een beetje te relaxen van het late warme weer. "Ja is goed, waar?" Antwoord hij. Ik denk even na "KFC ofzo?" "Goed idee! Ik weet waar 1 in de buurt is" we lopen samen hand in hand naar de KFC in de buurt. Eenmaal binnen bestellen we wat en gaan buiten zitten in het dimme licht. "Ik vond het heel gezellig" glimlacht hij als ie een grote hap neemt uit zijn kimpie-broontie. "Ik ook" glimlach ik terug, ik voel mijn wangen gloeien. Ben ik nou aan het blozen?! Ik neem snel een hap uit mijn eten en negeer het hele klefe lieve love gevoel ff. 'En toch wil ik dat dit niet ophoud' denk ik bij mezelf. Ik zucht en dip me kimpie in een dimpie. "Is er iets? Kan je het niet hendelen dat ik heb gewonnen van de gaaames~" grijnst hij. Ik kijk op en grijns terug "Nou sorry heer Traanman maar ik heb 2 games meer gewonnen dan jou" "Ja maar jij cheat gewoon" lacht hij terug "Helemaal niet! Liar!" Antwoord ik. "Echt wel alle meisjes zijn hetzelfde, ze cheaten allemaal!" Zegt hij terug...alleen klinkt hij iets verdrietiger. "Hey niet allemaal hoor er zijn ook eerlijke chiccies op deze wereld, kijk naar mij er staat hier een mooi kimpie-chinkie voor je" lach ik terug. Ik weet dat zijn oude vriendin Roos op hem gecheat heeft en het is echt sneu. Hij glimlacht naar mij en we eten dan door. Als we klaar zijn lopen we naar huis.

Hoii allemaal ik weet dat deze update lang geduurt heeft maar zat 5 dagen zonder wifi 😭😭 en ik wil even melden dat ik alle respect heb naar de vriendinnen van Link Joost, Jeremy en alle andere YTers. Roos is een hele lieve meid en snap zelf ook wel dat ze nooit zal cheaten op Jer of natans dat hoop ik anders is dat heel sneu dus dat wilde ik even melden. Niet dat ik ineens boze meiden/jongens achter me aan heb zitten. Dus omdat deze verrekte update zolang duurde is hier een stuk wat gebeurde in het huis van Joost terwijl Step en Jer hun date hadden veel plezier!!!!!!!! <3

-Iona POV-

We zaten met zijn vieren in de woonkamer. In het huis van Joost. Popcorn chips en nootjes te eten met wat te drinken. "JEEZUS WAT EEN KOLERE DING IS DIT DAN!!" Schreeuwt Joost als hij voor de 293 keer dood gaat is SMM en gooid zijn controller tegen Link. "DOE IS RUSTIG, CONTROLLERS TEGEN ME HOOFD GAAT JE NIET HELPEN HOOR" roept Link als hij zijn hoofd aaid waar Joost de controller gooide "rustaaag allebij, niet semi agresief gaan doen vanwege deze japanse level" kalmeer ik hun, Jo-Ann ligt als 1 of andere debiel te lachen. "OhJA?! Probeer jij dan is" zegt Joost, Link geeft me de controller waarmee hij was gesmacked. "Wat krijg ik als ik dit level haal?" Vraag ik "Een zoen op je voorhoofd van Joost" giegeld Jo, ik bloos een beetje "Tuuuuurlijk, alsof ze het toch gaat halen" zucht hij. Ik start de game verbasing wekkend haal ik het in 1 keer. Ik hoor Jo alweer helemaal stuk gaan samen met Link als Joost daar met zijn mond open vliegjes staat te vangen. "Geef haar die zoen op haar voorhoofd Joost!!!" Mokt Link. Ik bloos weer, Joost staat op en loopt over naar mij. Hij geeft mijn voorhoofd een zoen en ik bloos nogmeer. "#prinsesSMM maak het trending op twitter" lacht Joost. Ik zie Link al met zijn tel in de handen. Ik zucht, en heb nogsteeds rode wangen. Vervolgens gaan we meer SMM spelen en ragen.

Yayyy! Hoop dat jullie het goed vonden!! Tot de volgende update
Stay Weird!
X - JoJo

Alles Is Beter Met De Nieuwe Kids! [Dis-Continued]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu