-Joost POV-
"En? Wat vinden jullie van de meiden?" Vroeg ik. Jeremy, Harm Link en ik waren naar mijn huis gegaan om te gamen maar de neiging om te vragen wat ze van de meiden vonden kreeg ik toch wel. "Ze waren aardig en zo te zien zijn ze al bevriend met Jill en Dee" zei Link. "In de pauze zag ik Gio ook naar ze toe gaan" zei Harm hij was een beetje aan het kutten op zijn telefoon. Ja Gio liep idd naar de meiden "Waarom dan?" Vroeg ik ''Ik verstond volgens mij iets van ergens heen gaan maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk'' Antwoorde Jer ik hoorde een ligte toon jalozie in zijn woorden, was hij nou jaloers? ''Oh nou oke, laten we hopen dat Job in hun vrienden groepje het niet het alleen doet om Armoo informatie te geven. Ik heb hem al door'' Zei ik men focus langzaam weer op mijn nitendo switch. ''Ugh Job, hij lijkt zo innocent maar hij is gwn stiekeme stalker'' zei Jeremy als Link grinnikte ''Ja dat is ie zeker'' zei hij er nog snel achteraan.
-Isa Pov-
''Jo-Ann jij bent 1 vieze stalker!'' Riep Stephanie tegen haar, Jo-Ann hield haar gsm met de prive gegevens van Jeremy stevig vast. Adres, voledige naam, postcode geboorte plaats welk zieken huis ALLES! ''Omg!'' Riep ik ook nog is erachter. ''Wat!? het zijn maar prive gegevens!'' lachte ze uit. ''Ja maar welke idioot gaat nou de prive gegevens van klasgenoten uitmelken?!'' Riep ik. ''Ikke!'' zei Jo lachend ''Je kan met een telefoon nummer ver komen met de juiste technieken'' ''Kan je ook de gegevens van Rayan vinden denk je?'' vroeg uit het niets. Wtf waarom!? ''Uh ja dat kan ik wel'' zei ze toen ineens hevig begon te tikken op haar gsm. ''Srsly?! Isa!'' schreeuwde Step lachend. ''momentjeeee'' zei Jo-Ann terwijl ze nog steeds hevig typte op haar Gsm. Na ongeveer 7 minuten gaf ze haar gsm aan mij en ja hoor...daar waren zijn gegevens. ''Blij?'' giegelde ze. Ik stond maar te staren naar het scherm. ''Ik denk van wellll'' Zei ik. ik weet nu waar hij woont dit is wel heel erg hoor. ''Nou ga jij de rest van je leven naar mijn beeldscherm staren of mag ik het nog terug'' giegelde Jo. ''Oh ja hier! ga je gang jou gsm annyways'' zeg ik en geef haar, haar gsm weer terug. wat we nu gaan doen hebben we nog geen idee we gingen maar wat te eten maken en verder hebben we alleen maar geappt met de boys van 6l en 6w ik met Rayan uiteraard. Ik keek over naar Stephanie en ze was aan het blozen naar haar telefoon! ''Ohhh waarom bloos je nou Step'' zeg ik en poor haar in haar zij. "U-Uh nergens om hzo?" Zegt ze nerveus. Ik pak haar gsm uit der handen en lees wat ze aan het doen was.
Jer: hey step hoe is ie
U: wel goed met jou?
Jer: ben met Link Harm en Joost
U: oh leuk ben met Jo en Isa
Jer: is het leuk?
U: heel erg we zijn ook zoveel aan het doen op dit moment niet te geloven.
Jer: helemaal niks dus 😂
U: uh nee niet echt
Jer: hey wat dacht jij dat wij met zen tweetjes een keer ergens heen gaan om elkaar te leren kennen.
U: lijkt me super gezellig!!
Jer: srs? Je zegt ja?!
U: tuuuuurlijk
Jer: yay❤Ohhhhhhh!!. "Iemand gaat op date met Jeremy" zeg ik plagend "Geef me tel terug!!" Roept ze naar mij. "OH EEN DATE?!" Schreeuwt Jo-Ann fkn hard. "Dus nou en! Mag ik nu me tel terug?" Zeurd stephanie. Ik geef haar der gsm weer terug en grijns. "Gij vind hem leuk he" zeg ik grijnsend maar Step wordt helemaal rood oh wat lief. "Wat wordt hun ship naam dan!?" Roept Jo. Uhhhhmn ff kijken Jeremy x Stephanie...rijmt wel al. Moeilijk. "Wat hebben jullie moeilijke namen om samen tevoegen zeg sjezus." Zeg ik terwijl ik met mijn wijs vinger op mijn kin tik. ''Stejermie!'' roep Jo-Ann uit. ''JAAA'' roep ik. ''oh nee'' mompelt Step dan.
-Jeremy Pov
"Guys...volgens mij heb ik een date" zeg ik terwijl ik naar mijn telefoon staar. "Ohhh Jer een date met wie? Laat is zien aan oome Harm" zegt Harm met een rare stem ik geef hem mijn telefoon en hij leest mijn gesprek met Stephanie ineens grijnst hij. "Wat lees je Harm?! Wat is er voor sampige info" zegt Link terwijl die over zijn schouder probeert mee te gluren. Joost heeft zijn nintendo switch al op pauze gezet en kijkt ons raar aan. "Nou onze TraanMan heeft gewoon Stephanie 1 van die nieuwe meisjes gefixt" roept Harm als hij mijn telli terug geeft. "OHHHH" schreeuwt Joost keihard samen met Link. ''Jeezus, het is niks hoor!'' Zeg ik. '' 'Het is niks' haha grappig zeg! dude je hebt een fucking date met een knap meissie'' zegt Harm en geeft me een zachte stomp op mijn arm. Ok ik ken haar nog geen dag en ga ergens met haar heen, zo speciaal is het toch niet? of mis ik nu iets? ik denk het wel de jongens keken me raar aan of ik nog iets ging zeggen maar wist ff niks. ''Zullen we mario karten?'' Zegt Link om de stilte verbreken. Ik knik. ''Maar ik heb toch wel honger!'' zeurd Joost een beetje ''zullen we naar de mac gaan?''. Ik ben het wel met Joost eens. ''Jaa goed idee!'' zegt Harm en pakt zijn jas. ''Ik rij wel'' Zegt Link als hij zijn auto sleutels pakt en de deru uitloopt. Ik ren er snel achteraan met Joost en Harm. Als we in de auto zitten rijd Link naar de mac.
Jo-Ann's POV-
''Meiden! ik heb honger!'' zeg ik terijl ik op de afstandbediening kauw. ''Eeew gadver stop met kauwen op mijn afstand!'' roept Stephanie als ze de afstand uit me handen gooit. Ik piepte als ee klein kind. ''Kom op we moeten deze baby iets te voedsele geven'' giegeld Isa. ''Ik ben geen baby!'' roep ik terug nep huilend. ''Och och arme baby laat ik Iona bellen! gene met geld'' zegt Step als ze een nummer intikt en knipoogt. ''Oh? wie is Iona?''vroeg Isa ''Een vriendin met een auto en geld'' lacht Step ''Oh hey Iona goed dat je opneemt, we hebben jou gezelschap, auto en geld nodig'' ik hoor iemand aan de andere kant van de lijn hard lachen. ''K is goed tot zo!'' zegt Stephanie in de telefoon en hangt op ''we hebben vervoer!'' roept ze der achteraan. ''Oh kom we gaan naar de mac'' hoor ik Isa roepen vanuit de gang, die is vast bezig met haar schoenen.
-Na zon 3 minuten-
Ik hoor getoeter voor de deur. ''Dat is vast Iona lets gogogogogo!'' roept Stephanie als ze naar buiten rent Isa en ik volgen haar. lopend. We zien een zilvere auto en daarvoor staat een meisje met lang stijl bruin haar dat is dan Iona. ''Heyo Steph'' zegt ze dan ineens. ''Hi we hebben besloten om naar de mac te gaan! dus je weet de weg'' zegt Stephanie tegen haar vriendin. Daarna maakt Iona een soort van handbeweging heel megolish om haar auto te laten zien ''stap in!'' roept ze als ze zelf instapt. Ik en de rest stappen ook in en ze rijd weg.
-Eenmaal aangekomen-
''Hey is dat niet Link zijn auto?'' vraag ik terwijl ik naar een iets kleinere donker grijze auto wijs . ''Eh het kan'' Zegt Isa als ze vervolgens uitstapt. Als we met zen vieren naar binnen lopen en na de bestelling en ons eten hebben gingen we ergens zitten. ''Zijn dat niet jullie klasgenoten?'' fluistert Iona heel zacht. ik zie Isa opzij kijken en ze stikt bijna in haar kipnugget. En dat is het moment dat ze onze kant op kijken. Stephanie en Jeremy maken oog contact en ik grijns. ''Hoi Meid-'' Wilde Link zeggen maar hij werd onder broken door Jeremy ''Yodieyo mensen''. Ik lach een beetje maar Iona licht bijna dubbel van het lachen. de helft an de mac-mensen kijken ons raar aan. ''Iona stop nou is! gek!'' roep ik tegen haar als Stephanie haar een stomp geeft op haar arm. ''ow!'' roept ze dan ineens nog een beetje lachend. ''Hey jij bent toch dat meisje uit de school hier een stuk verder op?'' vraagt Harm, ''Klopt. hoe weet je dat?'' antwoord/vraagt Iona. ''Ik heb je weleens gezien 's ochtends ik woon in om de hoek daar'' reageert Harm terug. We hebben lekker gegeten en gekletst met de jongens ik vond het heel gezellig!.
-Joost POV-
Het was super gezellig met die meiden. tot dat....Hij naar binnen liep...
----
Sorry voor de lange wacht ik was toch een beetje inspiratie loos ;-; en typen gaat ook niet snel als je ziek ben!! Dus nogmaals ik hoop dat het goed is ik ga ook meteen beginnen aan het nieuwe hoofdstuk dat ik iets sneller ben met update inplaats van zon lange wacht hehe.
ohja en die pov change voor 1 zin heeft te maken met volgende hoofdstuk komt.
JE LEEST
Alles Is Beter Met De Nieuwe Kids! [Dis-Continued]
Ficção Adolescente-[DISCONTUNUED]- In alle soorten groepsapps gebeurt er vaak allemaal dingen! Dit is gaat over de school ''Youtube HighSchool'' Nederlandse, Vlaamse [Belgiese] youtubers in 1 school gaat niet altijd zoals geplant. Maar na een jaar Link naar school...