-Stephanie's POV-
Daar ligt Jo-Ann op de grond haar kleding bedekt in bloed. Als ik opkijk zie ik Armoo in de handen van de politie met een mes in zijn handen waar mijn vriendins bloed op zit. Ik kan die gozer zijn oogballen er wel uit prikken met een satestokje. Als ik over kijk van de andere kant van het incident zie ik Isa huilend en geschokt ik ren over naar haar en omhels haar. ''Omg wat is er gebeurt?!'' hoor ik Jill van rechter. Isa neemt een groot hap adem ''ik vertel het jullie a-apart" stotterd ze uit. Als ik haar loslaat en mezelf omdraai wordt Jo door ambulance mensen op een rol bed gezet en de school uit gerold, Armoo wordt met de politie mee genomen. "Hallo dames, mij naam is meneer Staalduin ik wil graag jullie een paar vragen stellen. En die jongens daar ook" verteld een politie agent met donker bruin haar en fel blauwe ogen hij had ook een beetje een stoppel baard. Hij wees naar Harm, Link en Timo. De jongens waren er vast bij toen het gebeurde. "Tuurlijk" zegt Harm als hij naar ons toe loopt met Link. "Waarom? Ik heb hier niks mee te maken dit is bullshit" protesteerd Timo "kom even mee ik wil alleen wst vragen stellen" zegt meneer Staalduin, hij zucht en loopt ook mee. Ik vraag me echt af wat er gebeurt is...zou Jo-Ann ruzie gemaakt hebben? Mijn gedachtes wordt onder broken als ik in een politie auto stap samen met Isa en Jill ik zie Link, Harm en Timo in een andere auto verdwijnen. "Wie vind dat Timo zich raar gedraagt?" Vraagt Jill ineens "Ja nogal hij leek zo zenuwachtig, zou hij iets achter houden?" Antwoord ik. Isa knikt een beetje ze is bij gekomen van de schrik "zagen jullie Link zijn blik toen Timo sprak? Precies dezelfde blik in de macdonalds toen hij binnen liep" verteld ze, Jill kijkt haar puzzelend aan ze was er niet toen "we gingen gister naar de Mac toen Timo binnen liep keek Link pissig en boos" leg ik uit en ze knikt.
-Harm's POV-
Ik kijk uit het raam ik zie huizen en nog meer huizen... Ik zit in een politie auto met mijn vriend en Timo het lijkt wel of we een diefstal gepleegt hebben. Aan de Linker kant van ons rijd de auto met de meiden ze zijn hevig aan het praten over iets. Link die vooruit door het raam heen kijkt ziet er droevig uit. Timo kijkt boos en bang tegelijketijd zenuwachtig? Idk. Na een tijdje stopt de auto en stappen we uit we staan nu voor het politie bureau. ''Volg mij maar jongens'' Zegt de politie agent als ik over kijk zie ik Armoo met zijn handen achter de rug wordt hij naar binnen geduwt door de politie. Ik kijk Link even onzeker aan voordat we naar binnen lopen met Timo langzaam achter ons de meiden waren al binnen. "Ga maar zitten ik pak even wat papier en een pen" zegt meneer Staalduin voordat hij de kamer uitloopt. "Wat is er nou toch gebeurt!?" Roept Stephanie uit. "Kalm ff, we zijn in een politie bureau" zegt Jill. ''Juistem..sorry'' zegt Step dan rustig. Na een minuut of twee komt meneer Staalduin terug met papieren en een pen en hij gaat zitten. ''Dus..wie gaat mij uitleggen wat er gebeurt is?'' vraagt hij. ''Ikke'' roep Isa half uit.-Paar minuten eerder/Isa's POV-
''Ja daarom!'' giegeld Jo uit als ik mee lach, ''Hoelang nog tot Step er isss'' vraag ik ze schud haar hoofd in een 'geen idee' en dan ineens hoor ik een kluisje hard dicht gaan achter mij. Ik draai me om en zie Armoo. ''Hey mooie'' zegt hij dan ineens, ik cringe een beetje. wtf? ''uhmn hoi?'' zeg ik terug hij komt iets dichter bij en ik wilde een stap terug doen maar Jo was achter mij en stond een beetje vast. ''Ga jij meschien iets doen dit weekend?'' vraagt hij als hij nu heel dichtbij mij is. ''u-uh ja eigelijk wel...de meiden en ik gaan met Gio enzo zwemmen'' stotter ik terug. Waarom stotter ik nou weer?! ''Dan schrap je die maar'' gromt hij. Ik schud mijn hoofd ''ik wil ze graag leren kennen'' zeg ik terug, ik schud een beetje hij is wel heel dichtbij. Zijn hand ging ineens in zijn zak en hij haalde er iets uit het was een mes. ''Wat g-ga je daar mee doen?'' stotter ik weer uit als ik nu een stap naar achteren doe en tegen Jo aan bots. ''Je gaat nu beter het afzeggen of ik steek je'' dreigt hij. Ik slik en schud mijn hoofd. Ik voel me ineens naar achter getrokken als ik ook iemand Jo-Ann hoor schreeuwen. Voordat ik het door heb heeft Armoo; Jo gestoken in haar buik en ze valt op de grond. Alles ging ineens zo snel voor mijn ogen. Link en Harm waren ineens bij mij terwijl Link naast Jo-Ann gaat zitten en het bloed probeert te stoppen. Armoo die daar als een megool staat te grijnzen geeft ineens Timo een lo-five. ''Wtf is er mis met jou!?'' schreeuwt Harm hij trekt de aandacht van de kinderen die net de lokalen uitlopen. ''Isa bel 112!!'' roept Link wanhopig. Ik pak mijn telefoon en bel 112, ik begin met huilen; waarom gebeurt dit nou weer?!.
-Terug naar nu in het Politie bureau/ Stephanie's POV-
Ik voel mezelf langzaam boos worden. Jill geeft Isa een knuffel als ze weer begint te huilen. ''Is dat alles wat er gebeurt is?'' vraagt Meneer Staalduinen. ''Ja meneer, mag ik vragen wat er gaat gebeuren met-'' Harm wilde wat zeggen als Timo hem ineens onderbreekt met gehoest. Ik kijk hem raar aan. ''Kunnen we naar huis meneer?'' vraagt Link. Hij knikt we staan met zijn alle op behalve Timo hij bleef daar maar zitten. ''Kom op laten we met zijn alle maar weer terug naar school'' zucht ik en pak mijn schooltas van de grond. Harm knikt ''het is niet zo ver lopen...hoop ik'' Met zijn alle lopen we het bureau uit. We gaan meteen link door het bos heen en komen na zon 10 a 15 minuten kwamen we aan bij school, het tweede periode ging pas net in dus mijn klas heeft geschiedenis en de klas van Link en Harm heeft nu tekenen. We nemen afscijd van de jongens en lopen naar ons lokaal.
[[A/N]]
Sorry van de lange wacht allemaal ik was een beetje idee loos maar mensen hebben me geholpen met een idee en nu heb ik meer drama!!! :D
JE LEEST
Alles Is Beter Met De Nieuwe Kids! [Dis-Continued]
Ficção Adolescente-[DISCONTUNUED]- In alle soorten groepsapps gebeurt er vaak allemaal dingen! Dit is gaat over de school ''Youtube HighSchool'' Nederlandse, Vlaamse [Belgiese] youtubers in 1 school gaat niet altijd zoals geplant. Maar na een jaar Link naar school...