Kérdő tekintettel néztem fel rá hogy ezt most miért,de aztán meglátom a barátnőjét és mindenre rájövök. Hát persze... Hogy is gondolhattam azt hogy megcsókol..Hisz van barátnője.... Nagyot sóhajtva álltam fel a földről és poroltam le magam, majd bicegve a telefonomhoz mentem és leállítottam a zenét.
-Már mész is futár srác!?- kiált utánam Nathan, de én mintha meg se hallottam volna mentem tovább. Minél előbb haza akarok érni hogy lejegelhessem a térdem. Nathan persze végig követett és kérdezgetett hogy mi a bajom, miért megyek haza. Egyszer sem válaszoltam. Amikor hazaértem akkor vettem észre hogy egy ideje már nem követ engem, így nyugodtan mentem fel a lakásba. Egy kis panelházban lakok egyedül, maga a lakás nem valami nagy. Van egy nagyon kicsi konyha ami egyben a nappali is. Egy kis fürdő amibe egy zuhanyzó meg egy wc van. Valamint ott van a háló ahol az ágyam van meg néhány szekrény. Amint kinyitottam az ajtót rögtön a fürdőbe mentem és a kis szekrényből elővettem a hűtő krémem amivel bekentem a lábam, közben kibicegtem a konyhába ahol a hűtőből elővettem a jeget amit egy konyharuhába raktam és a térdemhez kötöttem. Nem nagyon mentem tovább, leültem az egyik székre a lábamat meg feltettem egy másikra. Ez egyre rosszabb lesz, lassan járni se tudok majd... Azt hiszem fel kell adnom az álmom és inkább meghagyni olyan egészséges és tehetséges embereknek mint Nathan. Csak teltek az órák és a hasam korgása terített magamhoz hogy enni kéne. Épp raktam fel a vizet melegedni amikor csengettek.
YOU ARE READING
Az élet melegként
FanfictionChristopher McArty egy átlagos 17 éves srác.Futárként dolgozik,és táncos akar lenni.Viszont egy nap találkozik egy másik sráccal aki olyan érzéseket kelt benne mint még senki más,ezzel fenekestül felforgatva az életét.