Skye:
Došla jsem do třídy a sedla si na svoje místo. Ve škole nemám moc dobré známky. Nosím spíš trojky a čtyřky. Sedím vedle Ellie.
Přišla naše třídní Smithová. Nemám jí moc v oblibě a myslím, že ona mě taky ne. Zrovna jsme měli matiku, než přišla naše trenérka. ,, Dobrý den, potřebuju, aby se roztleskávačky dostavili na hřiště" Tak jsme si sbalili věci a šli za trenérkou. Na mojí smůlu tam byli i fotbalisti. Když jsem zahlídla Lukase, věnovala jsem mu zabijácký pohled a šla za holkama.
Domlouvali jsme se na sestavu pro soutěž. Ano, budeme mít soutěž. Tancujeme i na zápasech, ale teď budeme mít naší první soutěž. Pak jsme se rozcvičovali. Víc jsme toho nestihli, protože už zazvonilo.
Šla jsem tedy na hodinu. Měli jsme češtinu. Máme asi dvacetiletého učitele, kterej je do mě zabouchlej. Jak jsem to zjistila? Pořád po mě pokukoval, psal mi zamilované dopisy a dokonce se mě zeptal, jestli s ním nebudu chodit. Jako jo je hezkej, ale vztah mezi studentkou a učitelem? Ne díky. Jako každou hodinu po mě pokukoval, ale já si toho nevšímala.
Po škole jsme měli zase trénink. Teď budeme nacvičovat tu sestavu. Ale nechápu co tady dělají kluci. Hm asi mají taky trénink. ,, Takže holky, dneska uděláme trošku těžší sestavu. Budou vám pomáhat kluci...." Počkat... co?! No to nene. ,, .... Do klobouku jsem dala barevné lístečky, ty si vylosujete a ti kdo budou mít stejnou barvu, budou spolu ve dvojici" Dokončila svůj monolog trenérka a já přitom doufala, že nebudu s Lukasem. Postupně jsme si vybírali lístečky. Ellie byla s Nickem a Lily se Zackem. Teď přijde chvilka napětí. Vybrala jsem si....... červenou. A teď najít záhadného kluka. Jo! Viděla jsem jak někdo má červený lísteček a hledá mě. Samozřemně o tom ještě nevěděl. Tak jsem k němu šla a byl to......... Lukas?! Jako vážně?! A do prdele! Toto je už vážně smůla. Ta trenérka to snad udělala schválně. To bude ještě zajímavý.
Tak a je tu nová kapitola💕
V médiích Ellie😀
ČTEŠ
I HATE YOU, YOU HATE ME
RomanceSkye Millerová- Hodná, chytrá, mladá osmnáctiletá brunetka, která miluje kluby, své přátele, ale nesnáší bad boye Lukase Blacka. Lukas Black- Namachrovaný frajírek, který nesnáší školu, bad boy a má spory se Skye. Jak to mezi nimi dopadne? Dozvíte...