Part 4

76 5 0
                                    

Lukas:

Když jsem se dozvěděl, že budu se Skye, byl jsem naštvaný. To jsem jako nemohl být s někým jiným? Červená nosí smůlu! No nic... po této maškarádě jsem šel domů. ,,Ahoj mami, jsem doma." zakřičel jsem přes celej barák. Nikdo nic. Tak jsem šel do kuchyně a tam byl lísteček, že odjela se ségrou na nákupy. Hmm.. super a co teď budu jíst? Asi si objednán pizzu.

Skye:

Vážně jsem byla naštvaná. Ne, vlastně nasraná! Kdo by chtěl být se svým nepřítelem ve dvojici? Nikdo! Tak jsem si zašla do své oblíbené pizzerie. Rodiče stejně nejsou doma, takže mě nebudou hledat.

Přišla jsem po 20-ti minutách do pizzerie. ,,Ahoj Ricky" pozdravila jsem svého nejlepšího kamaráda a zároveň i pracovníka tady. ,, Ahoj Skye. Co ty tady takhle pozdě večer?" zeptal se mě Ricky. Počkat.. co? To už je večer? Týjo ten čas ale ubíhá rychle. ,, Ale nic. Jen se stalo něco ve škole, tak jsem si zašla do své oblíbené pizzerie za svým oblíbeným kamarádem." zasmála jsem se a on taky. ,, A jak se vlastně vůbec máš?" zeptala jsem se ho. ,, Ale Jo jde to. Akorát mám dost práce s pizzou." postěžoval si Ricky. ,, Tak já ti pomůžu. Máš nějakou objednanou?" ,, Jojo mám tady jednu a vážně ti to nevadí?" zeptal se mě nejistě. ,, Jasně že ne. Baví mě dělat a roznášet pizzy." Ricky mi dal hotovou pizzu a adresu kam mám zajít. Pak jsem vyrazila z pizzerie do temné ulice.

Moc se omlouvám, že díl vychází takhle po dlouhé době. Škola.. a znáte to😂

PS: V médiích Ricky😀

I HATE YOU, YOU HATE MEKde žijí příběhy. Začni objevovat