Part 6

49 4 0
                                    

Před školou jak jinak byli moji kamarádi a Lukasova parta. Radši jsem si ho nevšímala a šla do školy. Prošla jsem okolo něho a uslyšela jsem, jak říká svým kamarádům, že za den ohne 5 holek. ,,Egoisto" zašeptala jsem, ale tak, aby to slyšel.

Lukas:

Já nejsem egoista. No....dobře možná trochu. Tak jo! Jsem velkej egoista, ale nestydím se za to. Aspoň kvůli tomu mají ze mně všichni respekt. I učitelé. Na chodbě jsem potkal Skye, která mě propálila pohledem. Nechápu, co se jí zase stalo. To já bych měl být naštvanej. Ona na mě vylila pití. Možná to někdy až moc přeháním. Před kluky se snažím bejt ten nejlepší, aby mě neměli za toho slabýho.

Skye:

Šla jsem s Ellie na další hodinu. Máme rozdělené hodiny. My dvě jsme vždycky spolu a Lily, Zack a Nick jsou zase spolu v jiných třídách. Teď jsme měli matiku. Nesnáším jí.

Hodina skončila a jdu na oběd. Dneska jsme měli jen jednu hodinu, protože hodně učitelů chybí. Jsou se svými třídami někde na exkurzi, nebo co. Na oběd jako obvykle, byl hnus. Ryba s bramborem. Jako, obecně mám rybu ráda, ale tady je fakt hnusná. A už přišel Lukas a jeho miss Kate. Kate je vlastně něco jako královna školy. Taky mají z ní všichni respekt. Co jsem se dozvěděla, Kate a Lukas spolu oficiálně nechodí. Jenom aby měli popularitu.

Dneska taky máme trénink. Je 11 hodin a my jdeme všichni na hřiště. ,, Tak dneska si zkusíme sestavu. Najděte si dvojici a můžeme začít. " řekla trenérka a já jsem šla loudavým krokem k Lukasovi.

V médiích Zack.

I HATE YOU, YOU HATE MEKde žijí příběhy. Začni objevovat