,,Skye! Skye!" křičel jsem za ní. Ignorovala mě. To mě ještě víc probralo a běžel jsem rychleji. ,,Skye. Fakt promiň. To jsem nechtěl. Já-" ,,Ty co?! Prosím tě hlavně se tady nelituj. Já ti nikdy nic neudělala a ty mě takhle hnusně schodíš? Víš co? Už mě nech. Mám toho dost!" zavrčela na mě a šla rychlým krokem pryč. Sedl jsem si na zem a dal ruce do dlaní. Sám ani nevím proč mi tolik záleží na tom, aby jsme se usmířili. Něco mě k ní táhne a ano. Uvědomil jsem si to až teď. Super.. no nic. Zavolal jsem klukům, jestli nechtějí do klubu. Tohle se musí zapít.Skye:
Nevěřím že ještě má tu drzost se mi ukázat. Vůbec jsem to od něho nečekala. Ale co to melu? Co by se dalo asi od Lukase čekat. Ano něco takového. No přišla jsem domů, osprchovala se a šla hned spát.
Druhý den:
*Crr.....crr...crrr* ,,Drž hubu" zaryčela jsem do polštáře a snažila se vypnout budík. Pak jsem asi tak 5 minut ještě ležela, ale musela jsem vstávát. Bohužel. Moje nohy samozřemně nejdříve směřovaly do koupelny. Vyčistila jsem si zuby a jelikož mám ještě čas tak se osprchuji.
Po sprše jsem se oblékla, rozčesala vlasy a namalovala se. Šla jsem dolů, vzala jsem si z ledničky jogurt a sedla si ke stolu. Po pár minutách jsem ho měla snězený, takže jsem si šla pro tašku a vyrazila do školy. Dneska jsme se s Ellie domluvili, že se sejdeme až u školy. Abych pravdu řekla, moc se do školy netěším. No jako, kdo by se těšil, že jo. Došla jsem ke škole a přivítala jsem se s Ellie a klukama. Lukas tam už byl a sledoval mě. Já jsem ho ignorovala. Pořád jsem na něho naštvaná. A hodně. Ještě jsme si tam povídali a pak šli do školy. Každý máme jiné hodiny, což je škoda.
Po škole jsme se domluvili, že půjdeme k Ellie. Ale než jsme přešli nádvoří školy, doběhl k nám Lukas. ,, Co chceš tentokrát?" zeptala jsem se otráveně. ,,Fakt moc se ti omlouvám. Já to tak nemyslel. Odpustíš mi to?" Ehm....dělá si srandu? ,, Tak lehce to nepůjde, promiň, ale zachoval ses fakt jako debil a teď si myslíš, že sem přijdeš, omluvíš se a bude vše ok? Nene. A teď mě omluv, musím jít." domluvila jsem a doběhla k Ellie. ,, Co chtěl?" zeptala se. ,, Zase se mi omlouval. Nevím co si jako myslí." ,, Ale stejně mu to odpustíš. Viděla jsem vás na hřišti. Při tom tancování jste byli fakt v pohodě a hodně jste se bavili a smáli. Něco tě k němu táhne, co?" zeptala se mě s úsměvem Ellie. ,,Ellie...hele já sama nevím. Teď se ukázal jak úplný idiot a to že se jednou smějeme, neznamená, že se snášíme. Přece jsme se do teď nenáviděli. To jsi nezpozorovala?" zeptala jsem se ji pobaveně. ,,No..tak ale uvidíš." řekla Ellie. Na to jsem ji už neodpověděla.
U Ellie jsem byla do osmi. Koukali jsme na filmy a u toho si povídali. Jak jinak. Teď jsem měla večeři a šla jsem se osprchovat. Poté už konečně spát.
Promiňte, že jsem tak dlouho nepsala😅
ČTEŠ
I HATE YOU, YOU HATE ME
RomanceSkye Millerová- Hodná, chytrá, mladá osmnáctiletá brunetka, která miluje kluby, své přátele, ale nesnáší bad boye Lukase Blacka. Lukas Black- Namachrovaný frajírek, který nesnáší školu, bad boy a má spory se Skye. Jak to mezi nimi dopadne? Dozvíte...