Part 5

74 2 0
                                    

Po půl hodině jsem došla na adresu, kterou mi dal Ricky. Byl to velmi hezký a moderní dům. Myslím si, že majitelé budou hodně bohatí. Přišla jsem ke dveří a zazvonila. ,, Jo, už jdu." ozval se hlas zevnitř. Ten hlas mi byl povědomý. ,, Dobrý d-" zasekl se Lukas a koukl na mě. ,, Co tady děláš?!" zeptal se. ,, No.. co bych tady asi dělala? Hm....možná bych ti přinesla pizzu?! ,, Nekřič na mě! Za kolik ta pizza bude?" ,, 2 dolary" ,,Tady je máš a už vypadni!" zakřičel, že by to slyšeli i na Sahaře. Zabouchl za mnou dveře a já tady stojím jako sloup. Ehm... asi čekám, jestli mi dá ty zbylé peníze, které mi nedal. Asi neumí počítat. No radši zavolám Rickymu, že pizza je donesená a že půjdu domů.

Přišla jsem domů a překvapivě tady nikdo nebyl. Jak neobvyklé. Odložila jsem si tašku a lehla si k televizi.

Už je 11 hodin večer a rodiče nikde. Obvykle se vrací kolem 10 hodiny. A konečně slyším chrastění klíčů. ,, Ahoj zlatíčko." řekli rodiče a dali mi pusu do vlasů. ,, Jaktože ještě nespíš?" zeptal se mě udiveně táta. ,, No nějak se mi nechtělo." ,, Aha tak už si jdi lehnout. Zítra je škola." ,, Jo tak ahoj" řekla jsem. ,, Dobrou." řekli rodiče a já šla do postele.

Ráno jsem vstala. Překvapivě. Vysprchovala jsem se a šla na snídani. Samozřejmě nikdo nebyl doma. Rodiče odjeli brzo. Udělala jsem si ovocný salát. No co měla jsem čas. Všechno jsem snědla, vzala si tašku a odešla z domu.

Po cestě jsem potkala Ellie, tak jsme šli spolu. Povídali jsme si a vytlačila jsem z ní, že se jí líbí Nico. Byla jsem překvapená, ale zároveň i šťastná.

V médiích Lily😇

I HATE YOU, YOU HATE MEKde žijí příběhy. Začni objevovat