"T-ty!" Pozrel som na ňu a hnusne som zazrel. Môj vražedný pohľad s ňou vôbec nič nespravil a ďalej sa na mňa usmievala ako slniečko na hnoji. "Si v poriadku?" spýtala sa znova. Mal som pocit že až prehnane milo. "Som!" tvrdo som odsekol a sledoval jej tvár. Z ničoho nič sa vedľa nej objavil Harry a niečo jej zašepkal. Ona sa na neho pootočila, mierne sa usmiala a otočila sa ku mne chrbtom. Harry sa tiež otočil a keď ju chytal za ruku, hnusne na mňa zazrel. Znovu som cítil, ako sa tie slané kvapôčky snažia dostať von no nedovolil som to. Aspoň nie pokiaľ bol na blízku on. Pozeral som na ich telá, ako sa miznú v tme a cítil som, ako sa malá kvapka kotúľa po mojom líci. Rýchlo som ju utrel a s odhodlaním, že už žiadne takéto pocity nedám nikdy najavo. Otočil som sa k druhej strane chodníka, preč od tej, po ktorej si spolu práve ruka v ruke odcupotali. Pobral som sa cez ulice. Nevedel som kade idem. Veľmi ma to ani nezaujímalo. Mal som totiž plnú hlavu myšlienok, ako aspoň predstierať, že som zabudol.
"Ahoj." ozval sa jemný hlas vedľa mňa. Obzrel som sa a vedľa mňa si to kráčal o trochu vyšší chlapec. "Ahoj." odpovedal som trochu neiste a svoj pohľad som znova zavŕtal do zeme pred sebou. "Ako sa máš? Nevypadáš veľmi šťastne." Znova prehovoril a ja som sa uchechtol nad jeho poznámkou. "Nehovor." zašepkal som potichu a z mojich pier sa po dlhšom čase ozval úprimný smiech. Spôsobený neznámym chlapcom. "No ja len že... nechceš si niekam vyraziť? Vypadáš, že to fakt potrebuješ." Jemne som sa usmial a venoval mu pohľad. Prechádzali sme okolo pouličnej lampy a jemu nádherne zasvietili oči. "Tak fajn." Prikývol som a znova som svoj pohľad nasmeroval na šedý chodník. "A kam pôjdeme? Poznáš Cargo? Je to tam fajn. Býva tam ale dosť ľudí a ja mám známosti tak nás tam môžem dostať." Naširoko sa usmial. Tiež som sa usmial.
"Nazdar Greg!" "Ahoj Greg." Tiež som pozdravil niekoho, koho som ani nepoznal. "Nazdar chalani. Kto je tvoj nový kamarát?" Greg sa pozrel na mňa. "To je Louis." "Teší ma Louis." Podal mi ruku a ja som ju s úsmevom prijal. "Tak si to užite. Maj sa Tom. Louis." Pozdravil a my sme mu iba zamávali. "Takže Tom." Zasmial som sa. "Vlastne Thomas." pozrel na mňa a vošli sme do veľkej budovy.
Prešli sme dlhou chodbou a ocitli sme sa v centre všetkej zábavy. Hudba, ktorá bola počuť už aj na tej tmavej chodbe odrazu až otravne zosilnela a moje uši pod takým hlukom skoro vybuchli. Po chvíli som si zvykol a kráčal som za svojím novým kamarátom. "Tak čo si dáš?" opýtal sa Tom keď sme prišli k baru. "To čo ty!" zakričal som aby ma počul a rozhliadal som sa po klube. "Dve vodky!" zakričal na barmana a on už nám nalieval naše nápoje.
"Bavíš sa?" prišiel ku mne Thomas. Myslím, že s niekým pred chvíľou vyšiel zo záchodov. Ohliadol som sa po chlapcovi, ktorý s ním bol. Celkom ujde. Ja som mal na práci ale niečo iné. Stál som na parkete a vedľa mňa tancovali dvaja sexy chalani. Obrátil som na neho pohľad. Uškrnul som sa, nadvihol som pobavene obočie a potom som sa zasmial. "Úžasne!" zakričal som jeho smerom a ďalej som sa venoval mojím spoločníkom na parkete. Hýbali sa fakt dobre a ja som prestal vnímať hudbu po tom, čo sa mi jeden z nich obtrel o rozkrok. Zavzdychal som, a keď si všimol moju reakciu, usmial sa. Urobil to ešte raz, a ja som si bol práve na sto percent istý tím, čo som išiel urobiť.
Rýchlim pohybom som odomkol dvere od môjho bytu a vtlačil som ho dnu. Nechcel som nič predlžovať a tak som ho hneď vtlačil do mojej izby. Položil som ho na moju postel a sadol som si na neho. Nechcel som robiť nič okolo toho. Žiadne city. Iba sex. Vyzliekol som mu tričko a odhodil som ho niekam na zem. Využil to, že sme práve nemali spojené naše pery a tiež mi cez hlavu pretiahol moje tričko. Ruky som položil na jeho hruď a drsne som nimi putoval po celom jeho tele. Odopol som mu gombík na celkom voľných nohaviciach a rýchlim pohybom som ich stiahol. Svoje som si dal dole sám a znova som sa vrátil na neho. Pár krát som sa obtrel rozkrokom o ten jeho a potom som mu stiahol slipy a odhodil ich na druhý koniec izby. Pri pohľade na jeho kamoša som si zahrizol do pery a on presunul svoje ruky na môj zadok. Pár krát ho stlačil a potom chytil lem mojich boxeriek a ztiahol ich z môjho tela. Jemne ma pohladil a ja som siahol do skrinky vedľa postele. Vytiahol som balíček kondómov a jeden som si nasadil. Nevedel som či chcel byť dole ale vlastne mi to bolo úplne jedno. Jemne som ho pohladil cez otvor. Na nič som nečakal a hneď som ho tak silno vrazil. Trochu bolestivo vydýchol ale potom boli počuť už iba slastné vzdychy nás oboch. Jemne som pohyboval bokmi a pri každom silnejšom pohybe sa z neho vydral hlasný vzdych a jeho chrbát sa prehol. Slastne som vzdychal a rukami som sa oprel vedľa jeho bokov, pretože mi dochádzali sily. Asi po desiatich sekundách sa urobil, a hneď po ňom som sa urobil tiež. Zvalil som sa vedľa neho a prezdychával som práve ten úžasný orgazmus. Privinul sa ku mne a ja som jeho aj mňa zakryl prikrývkou, ktoá ležala na konci postele.
"Harry?" Jemne som zašepkal keď som ucítil teplo. Rozlepil som od seba viečka a pozrel som na kôpku ležiacu vedľa mňa. Usmial som sa ale keď som miesto Harryho hlasu počul hlas niekoho cudzieho, zhrozil som sa. "Kto?" odpovedal a ja som skamenel.
Prepáčte že to trvalo a asi vás prekvapilo čo sa stalo. To aj mňa :D vôbec som to tak neplánovala takže sa prosím nehnevajte. Inak dúfam že sa aspoň trochu páči :)