"Ja nie som Harry!" Ozval sa znova hlas vedľa mňa a ja som sa zhrozene striasol. Čo som to urobil?!?
"No tak. Vypadni!" "Ale veď ja som iba," "Povedal som vypadni Greg! Nemal si to robiť! Prečo si ma neupozornil? Prečo si niečo nepovedal? Si sviňa!" Kričal som na neho. Ako to mohol urobiť? Slzy sa mi drali z očí a ja som sa nemohol nadýchnuť. "Prosím Lou daj mi šancu." "Drž hubu!" vykríkol som. Nechcel som byť hrubý. K nikomu. Ale on si to zaslúžil. "Tak už padaj!" znova som vykríkol keď na mňa iba pozeral a nepohol sa z miesta. "No vieš. Rád by som, ale nemám padák takže," Neveriacky som na neho pozrel. Jeho hlúpy humor! Hnusne som na neho zazrel. Prestal si robiť srandu a začal si obúvať tenisky. Konečne sa obul, obliekol a vypadol z môjho bytu. Nemohol som tomu uveriť. Vyspal som sa s chalanom, s ktorým som chodil pred 10 rokmi! Najhoršie na tom je asi to, že som to urobil dobrovoľne. Bože! Ja som podviedol Harryho. Čo som to..
"Loui? Si tu?" ozval sa jemný hlások pri dverách. Nohy, ktoré kráčali po chodbe za sebou zanechávali vŕzgajúci zvuk, keď prešli po starších parketách. Vo dverách sa objavila hlava a následne celé telo. "El." zakňučal som ticho a slzy si našli rovnú cestu na moje líca. Presunula sa ku mne a sadla si na posteľ. Je taká milá. Vždy mi pomôže. Nezaslúži si nič z toho čo sa deje. "Včera som čakala ale nechodil si a mne volala mama tak som musela odísť. Všetko v poriadku? Kde je Harry?" Milo sa usmiala a vo mne sa zlomilo aj to posledné šťastie, spôsobené jej prítomnosťou. "Neprišiel." Pomaly som vydýchol.
"Urob to!" "Si si naozaj istá?" Potichu som sa spýtal a mal som pocit že pri tom vyzerám dosť zvláštne. Ako nejaké malé dieťa, ktoré prosí o pomoc. "Áno.!
Harryho pohľad (po sto rokoch :D)
Išli sme spolu s Kendall v aute a ona stále mlela niečo o nejakej jej priateľke. Nevedel som presne čí sú len dobré kamarátky alebo spolu chodia. Naozaj som o tom nechcel premýšľať. Bola naozaj dosť pekná a to bolo jediné na čom záležalo. Prestalo ma baviť počúvať jej večné kecy, tak som zapol rádio. "Pred pár sekundami nám sem dorazil člen známej chlapčenskej skupiny One Direction. Na prosbu poslucháčky nášho rádia a zároveň aj jeho veľkej fanúšičky sa rozhodol, že jej urobí radosť a zaspieva. Keďže je Louis s nami práve teraz v štúdiu, zaspieva nám pesničku, ktoré vybrala jeho fanúšička. Takže všetci, ktorí zbožňujete Louisa z One Direction, pridajte hlasitosť a pozorne počúvajte jeho nádherný hlas. Louis, nech sa páči. Môžeš začať." "Ďakujem Nick. Táto pesnička je pre všetkých, ktorí prežívajú ťažké obdobie, nech už sú kdekoľvek. A hlavne pre tých, koho sa táto pesnička týka. Dúfam že si aspoň niekto uvedomí dôsledky svojich činov. Geogre, pusti mi prosím hudbu." Zastavil som tu bľabotajúcu vec vedľa mňa a pridal som hlasitosť. Prvé slová pesničky sa ozývali z rádia a ja som sa stratil. Stratil v jeho hlase.
This is my confessional
Pen and paper, I'm gonna write this down
Saying things you never thought
That were on my mind,
Let the truth pour out
Cause I’m tired of the games
I won’t lie, no I’m not ok!
You were wrong you’re to blame,
Now the world knows your name
So here you go,
You finally get in a song about you on the radio
Are you happy now that you broke me down!
Now I curse the day that I met you
I hope you know this song is about you,
This is no mistake, yes I meant to
I hope you know this song is about you, about you!
This song is about you, yeah!
Seem I’m feeling better now,
I like the way our heads lifting off my chest!
Should have done this months ago
If I knew back then it would feel like this!
Cause you done all the games
I won’t lie, no I’m not ok
You were wrong, you’re the blame
Now the world knows your name!Z rádia sa stále ozýval jeho hlas a ja som sa naozaj necítil dobre. Nebol to len pocit ale bola to pravda. Pesnička bola venovaná mne. Venovanie, ktoré nebolo povedané nahlas. Len náznak...
When you hear this play,
I hope you feel the same way that I felt that day
That you let me, yeah you left me!
This is my confessional
Pen and paper, I'm gonna write this down...Vypol som rádio a Kendall na mňa zvláštne pozrela. "Čo robíš? Veď to spieval krásne." očarovane povedala a ja som zakňučal. "Čuš!"
Louisov pohľad
"Vynikajúci nápad El." Usmial som sa. "Dúfam, že to počul."
Naozaj sa hrozne veľmi ospravedlňujem že to trvalo dva mesiace :O wau! No aj keď je tento diel vlastne celkom o ničom a je dosť krátky ale úprimne som rada že som napísala aspoň toto.... Prisahám že mi pridanie jedného (krátkeho) dielu nebude trvať dva mesiace. Dúfam ale že sa vám aspoň trochu páčila :) Ak by niekto chcel vedieť názov pesničky alebo si preložiť text... Olly Murs - This song is about you :)