Ed sa zamyslel.
"Nepredpokladali sme že sa o Oswaldovy niekto dozvie. Takže o žiadnom pláne sme neuvažovali. Nejaké nápady?" Spýtal sa Jima a zatváril sa dôležito."V prvom rade by ste mali vypadnúť z tohto domu. Ak Barbara a Tabitha niečo začnú tušiť, a to skôr či neskôr začnú tento dom bude prvé miesto kam zavítajú. Taktiež má Oswald na výber. Buď vypadneš z Gothamu a už sa nikdy nevrátiš, alebo zostaneš a budeš sa ako potkan skrývať do konca života."
Dopovedal Jim, otočil sa k Oswaldovy a čakal na odpoveď.Ed z Oswaldom sa pri druhej možnosti zapotili, pozreli sa na seba a vedeli aká je odpoveď.
"Zostávam v Gothame!"
Odpovedal a pozrel sa na Eda.Nie veľmi prekvapený Jim pozrel na Eda, potom na Oswalda.
"Si si naozaj istý? Keby som to prebral z Falconom som si istý že by ti pomohol sa znova postaviť na nohy. Mimo mesto samozrejme.""Veľmi si vážim tvoju ponuku Jim, ale zostávam v Gothame. Barbara a Tabitha by ma skôr či neskôr našli aj keby som bol ma druhej strane planéty. Moja odpoveď je jasná. Zostávam v Gothame Jim."
Povedal odhodlane."Dobre ja ti v tom brániť nebudem. Mal by som už ísť, musím ešte niečo dorobiť."
Povedal Jim a už odchádzal ale vtom ho Ed zastavil."Jim, hovoril si že by sme mali odísť z tohto domu. Máš nejaký návrh kam by sme mali ísť?"
Spýtal sa Ed."Čože preč z môjho domu?! Neprinútite ma!"
Oswald začal protestovať a dupol si nohou."Oswald nemáme na výber, takže sa láskavo prestaň chovať ako malé decko a spolupracuj!"
Zastavil ho Ed."Ja neviem páni. Ja som Oswaldovi návrh dal. Už musím naozaj ísť, viete, teraz je šéf Harvey a máme toho až nad hlavu takže sa majte."
Povedal Jim a odišiel."Mal si možnosť začať nový život Oswald. Prečo si to odmietol?!"
"To snáď nemyslíš vážne! Som Penguin! Myslíš že človek ako ja sa bude skrývať kvôli niekoľkým sukám?
Nie Ed, nie som ten typ človeka čo odíde hneď ako sa mu naskytne príležitosť."
Vysvetľoval Oswald.
"A navyše. Tá ponuka platila len pre mňa, a ja bez teba Ed nikam nepôjdem!"
Stále si trval na svojom.
"Jasné Ozzy, chápem ťa. Ale čo ak sa ti niečo stane? Čo ak sa o tebe dozvedia Tabitha z Barbarou? A čo Butch a Fish Mooney? Všetci idu po tebe, máš tu veľa nepriateľov a...""Ale mám tu teba Ed, a ja hovorím že bez teba nikam nejdem!!!"
Zakričal Oswald a zostalo ticho.Po chvíli Ed prerušil ticho.
"Ozzy?"
Oswald sa pozrel na Eda a čakal.
"Ospravedlňujem sa ti že som na teba nakričal. Začal som pakáriť keď prišiel Jim a uvidel ťa.""Neospravedlňuj sa Ed. Chápem že si pod tlakom, to je v poriadku.
Ale Jim mal v niečom pravdu. Naozaj by sme mali opustiť dom, a to hneď! Ale kam pôjdeme netuším.""Čo tak ku mne?"
Napadlo Eda.
"K tebe Ed? Si si istý že nás tam nenájdu?"
"Som si tým istý na sto percent Ozzy, a budeme tam len my dvaja."
Odpovedal a šibalským úsmevom pozrel na Oswalda.
YOU ARE READING
Nygmobblepot [15+]
Fanfiction[SPOILER ZO SERIALU GOTHAM 3×14] *** Ako by to pokračovalo keby Edward Nygma cítil to isté čo Oswald cíti k Edwardovy? Čo ak by sa Gotham 3×14 skončilo úplne inak? GOTHAM PODĽA MŇA! ♡ #406 IN FANFICTON - 6.5.2017 #162 IN FANFICTION -14.5.2017 ☆