It read: STRONG

292 13 6
                                    

Zayn:"Hoces da cujes sta mi je?Nemam devojku, a Harry je ima.Mladji je od mene.Zar je tu nesto normalno?Pomaze ti u svemu, provodi se, kao jedno ste.A ja?Nikad necu naci onu pravu.Hej, cujes li?"

Ja:"Ali, Zayn...Nemoj tako."

Suze su mu popunile oci, a glavu je zario u ruke.

Ja:"Zayn, nemoj to govoreti.Ti se lep, pametan, osecajan i zabavan.Sve te devojke zele.Sve luduju za tobom."-rekla sam mu tuzno, teseci ga.

Zayn:"Da, pitam se onda zasto ne mogu naci onu pravu."-rekao je kroz plac.

Smisljala sam sta da kazem.Bilo mi je jako zao sto Zayn-a vidim tako neveselog i rasplakanog.On je uvek bio tu za mene, tesio me kada je trebalo..A sada, kada sam ja njemu potrebna, neznam sta da kazem.

Ja:"Zayn, molim te.Razvedri se."

Zayn je samo plako.Ne jako, ali sam mogla da cujem njegove jecaje.

Zagrlila sam ga jako.

Ja:"Zayn, digni glavu."

Nije hteo.

Ja:"Pogledaj me."

Opet nije hteo.

Ja:"Zayn."-zahtevala sam.

Nije hteo.

Uzela sam njegove ruke, u kojima je do sada skrivao njegovo lice, u moje i spustila sam ih dole.Pale su.Zatim sam mu jednom rukom uzela bradu i digla je gore.

Da.Pogledao me je.Te oci *-* Definitvno bih se zaljubila u Zayna, da sam ga srela umesto Harryja.Ali, Harry je Harry.Braon oci.Tol'ko puno tuge sam videla u njima.Bile su crvene i pune suza.Obrisala sam mu lice.

Ja:"Zayn, molim te...Molim te."

Zayn je gledao mene u oci.Nije skidao pogled s njih.

Zagrlila sam ga.

Ja:"Zayn, znas da nije istina.....Ti ces uvek biti voljen i od Directionera i odmene.Devojke koja ce te uvek jako stisnuti kada te zagrli."

Stegla sam ga na tu rec.

Ja:"Zayn, uvek cu te voleti, ma koliko te drugi mrzeli.Zayn, ja cu uvek biti tu za tebe."

Zayn me j odvojio od sebe.Pogledao me je pravo u ocim a zatim..Zatim me je poljubio u obraz.Kada su se njegove usne odvojile od moga obraza, zagrlio me je tako, da je moja glava padala na njegova prsa.. 

Ja:"Da li to znaci da mi oprastas zbog daljinskog?"

Zayn:"Bas me briga za daljinski, kada imam najbolju drugaricu na svetu."-odvojio me je od sebe.

Zacrvenela sam se.

Ja:"Onda?Sta gledamo?"

Zayn:"A sta kazes da idemo u kupovinu svi zajedno?"

Ja:"Dogovoreno."-nasmejala sam se i odtrcala do dnevne da kazem drugima, da se spremaju.

Ja:"Hej, ljudiii!Spremajte se!"-vikala sam.

Niall:"A?"

Lois:"Nailla, jesi dobro?"

Liam:"E ludace."

Ja:"Ozbiljna sam!"-stala sam i pocela da vicem.

Ja:"Idemo u provod!Odma da ste se spremili!"-vikala sam na njiiihh po stoti put.

Liam:"Hej, Nailla, ja sam Daddy, ne ti."-rekao je smejuci se.

Ja:"Ma Liam, ne odugovlaci, idi se spremati."-otisla sam do njega i pocela da ga guram do njegove sobe.Gurala sam mu ledja, bukvalno xd.

StrongWhere stories live. Discover now