Odjednom, skucala sam se u nekog.Opet sam nevoljno prockiljila i videla kovrdze i velika ledja.Digla sam glavu da vidim gde sam.Onda sam videla da sam u Harryjevoj sobi.Zavalila sam glavu opet u jastuk i uzdahnula.Pocela sam polako da prolazim prstima po Harryjevim ledjima.Harry je promrljao nesto i okrenuo se na ledja.Lezao je sada na njima.Izgleda da ga to golica.Tetovaze na stomaku su mu izgledale bas privlacno.Pocela sam da ga mazim i po stomaku.Polako sam prstima prolazila preko stomaka, grudi i buljila u tetovaze.S obzirom da je bilo 6 i 35 sati ujutru, oci su mi se polako zatvarale.Zatvroila sam oci i mazila ga tako jos 2 minuta, a onda zaspala.Sklonila sam ruku sa Harryja i okrenula se na drugu stranu.Posle 5 minuta, opet me je nesto probudilo.Osetila sa da nesto sada golica mene po vratu.Krenula sam rukom da se pocesem, ali sam osetila kovrdze, a ne svoj vrat.To je Harry, haha.Ljubio me je po vratu, ali nezno, pa sam zato osetila prvo golicanje.
Ja:"Harry."-jedva sam rekla od pospanosti.
Harry:"Hmm?"-promrljao je, ljubeci me jos uvek.
Ja:"Zasto ne spavas?"-okrenula sam se i prekinula ga.
Harry:"Kako da spavam pored tebe?"
Ja:"Pa do sada si isto tako spavao, sta sa sada uradila?"
Harry:"Da li ti je poznato: Mazila si me po stomaku.?"
Ja:"A-ali, ti si spavao."-pocrvenela sam
Harry:"Hjoj, duso, ne treba da se stidis."-poljubio me je u celo.
Ja:"Harry, jel s tobom sve u redu?"
Harry:"Sto?"
Ja:"Pa nikada mi ne govoris 'duso'."
Harry:"Ali, to ne znaci da ne mogu sada reci.Znas, ja te volim."
Ja:"A Harry, nemoj."
Harry:"Sta je?Sto si pocrvenela toliko?"-zagrlio me je.
Ja:"Zbog tebe."
Harry se nasmejao.Prekinuo je pauzu, koja je nastala, govoreci:
Harry:"Ajde, ustaj."
Ja:"Ha?Sto?"
Harry:"Ustaj i oblaci kupaci."
Ja:"Ok."-odlucila sam da ga poslusam.Ne znam sta ce mi, ali on je nepredvidiv.A ujedino i moj momak ;) Mada, halo ljudi, u sred zime kupaci o.O
Promrljala sam, nategnula se i stala.Uzela sam kupaci i ckala da Harry izadje iz kupatila.Izasao je u kupacem, omg *o* Ovde stvarno nesto nije u redu.Mada, izgledao je savrseno.
Usla sam u wc i obukla kupaci.Izasla sam iz kupatila i rekla:
Ja:"I?Sta sad da ra.."
Harry me je prekinuo:
Harry:"Ssss."-poceo me je ljubiti.
Hjoj, Harry.
Ljubio me je svuda.Po vratu, ramenima, usnama, cak me je nekoliko puta i ugrizao za uvo.
Ja:"Harry, znaci to je bio tvoj plan?"
Harry:"Mhmmm."-ljubio me je.
Ja:"Epa, necemoci."-odaljila sam ga od sebe.
Harry:"Ali, rekla si.Obecala si."-prestao je.
E sada sam bila u yamci.Nisam mogla da ga odbijem, jer bi mozda mislio da kod Zayna ocu da idem, a kod njega necu.A i nije da basne zelim da je ljubim.
Ja:"Hjoj, ok."-rekla sam, a Harry je odma ponovo poceo da me ljubi.
Gurao me je, a ja sam isla unazad, ne razdvajajuci moje usne od njegovih,Isli smo ka wc-u.Harry je otvorio vrata i zatvorio ih.Upalio je svetlo, a zatim me je podigao.Sada se on nalazio izmedju mojih nogu, dok sam ga ja grlila njima, da ne bih pala.Ljubio me je sve strasnije.Hodao je ka tus kabini.Usli smo u nju, a Harry je, ljubeci me, pustio hladnu vodu na nas.Voda se slivala niz nasa tela i razbudjivala nas, dok smo se mi ljubili.
Ja:"Mmm, Harry.Hladno je."
Harry:"Ugrejacu te."
Spustio me je dole, i poceo me je ljubiti po vratu, ramenima, ma svuda.Isao je sve nize od vrata. Znate gde xd.Kada je krenuo da mi otkopca gornji deo kupaceg, rekla sam:
Ja:"Harry.Molim te.Nije vreme."
Harry:"Ali, Nailla...."
Ja:"Neki drugi put.Sada samo pusti toplu vodu."
Harry:"Znaci, ipak obecavas da ces mi dopustiti drugi put?"Pustio je vrucu vodu.Pomesala se sa hladnom i pravili su toplu.Ja sam zatvorila oci i klimnula glavom kao da potvrdjujem ono sto je rekao.
Nastavio je da me ljubi svuda po gornjem delu tela.Ne secam se da sam ikada toliko uzivala.Uplela sam svoje prste u njegove lokne, koje su bile mokre i tople.
One je polako spustao svoju ruku niz moje telo.Prolazio mi je prstima po stomaku, butinama i istovremeno me je strasno ljubio.Onda me je uhvatio za dupe i dignuo ga malo na gore, lagano ga uhvativsi jace.
Posle nekoliko minuta, odvojila sam svoje usne od njegovih, dizuci glavu sve vise.Poceo mi je grickati vrat.Pravio mi je i nekoliko sljiva.
Uzeo je sampon i namazao mi kosu.Bila sam mu okrenuta ledjima, a ona me je ljubio po ramenima.
Da.Znala sam sta sada sledi.Posto je bilo mnogo pen, okrenuo me je ka sebi.Ja sam zatvorila oci, a on mi je poceo mazati penu po celom telu.Prolazio je po grudima, stomaku, butinama, ledjima i zadnjici.
Sve je to deo ljubavi i ja sam uzivala u tome.Stvarno, stvarno uzivala.Kao sto ste videli, Harry zna da bude i dusa i opasan decko u tus kabini, istovremeno.Najbolji je.Vidi se da zna kako sa zenama.Da, da, znam da je zenskaros, ali ja ga volim onakvog kakav je.Ne zelim da sumnjam u njega.A ako me ikada ostavi, videcu sta cu da radim osim plakanja.Ali, jedino sto znam, jeste to, da ga ja nikada ne bih ostavila zbog drugoga.
Harry:"Mmmm Nailla, mogu ovako do jutra."-rekao je, ljubeci me jos UVEK po vratu.
Ja:"Harry, vec je 9.Izadji da se otusiram."-znate na sta mislim.Skroz, cela.
Harry:"Ma, mozes i ovako, meni ne smeta."
Ja:"Harry!"
Harry:"Sta je?Pa ja sam ti decko, mozes i predamnom."
Ja:"Samo sanjaj."-odgurnula sam ga od sebe.
Harry:"Samo mi nemoj reci da nisi uzivala."
Ja:"Naravno da jesam."
Harry:"Okej, cesce cemo to."
Poslala sam mu zracni poljubac i navukla zavesu.
Skinula sam gornji deo kupaceg, a Harry ju je odkrio i rekao:
Harry:"Bu!"
Ja:"Aaa!"-pokrivajuci se.
Harry:"Jesam li ti rekao da si presexy u kupacem?"
Ja:"Majmune jedan, izlazi!"
Harry:"Volim i ja tebe."
Ja:"Ma, izlazi!!!"-gurajuci ga.
Otisao je.Ali, sada stvarno.Tusirala sam se tako...
Zavrsila sam, izasla i izasla iz kpatila, odma u Harryjevu sobu.
Drzala sam peskir koji je bio omotan oko mog tela.
Neko je usao u sobu.Uleteo, tacnije.
Xxx:"Harry, Nailla je..."
Ja:"Niall?"
Niall:"Nestala."
Ja:"Ja nestala?"-nasmejala sam se.
Niall:"Izvini, Nailla.Nema te u kuhinji, pa sam mislio da si nestala."
Pocela sam da se smejem.
Ja:"E, budalo lepa."
Niall:"Ok, idem ja."
Izasao je.
Na brzinu sam se obukla i otisla u dnevnu.
Ja:"Jutro ljudi."
Zayn:"Dobro jutro."
Niall:Jutro."
Louis:"Jutro."
Liam:"Dobro jutro."
Otisla sam u kuhinju da jedem
Zayn:"Nailla, zakasnila si u skolu."
Ja:"Nisam.Nema skole za mene, ne brini."
Zayn:"Ok, jos bolje."
Liam je predlozio:
Liam:"Ajmo se setati.Meni je dosadno."
Ja:"Dobra ideja."
Harry:"Moze."
Niall:"Svejedno."
Ja:"Zayn?"
Zayn:"Ajde."
Ja:"Louis?"
Louis:"Ma sigurno necu sam ostati kod kuce."
Ja:"Sta bojis?"
Louis:"Ne bojim se.Dosadno bi mi bilo."
Ja:"Ha-ha, kako da ne."
Louis:"Hoces da se takmicimo?"
Ja:"Kako?"
Louis:"Pa da neki dan odemo na nki brzi voz ili tako nesto, strasno."
Ja:"Dogovoreno."
Niall:"Hah, Nailla, zezla si se.Louis je stvarno nepobediv.Uvek kada se takmicimo, uvek posle voznje povracam, dok se on smeje."
Ja:"Pa normalno, kada se pre toga najedes za petoro."
Niall:"E nije zbog toga, vec zbog straha."
Ja:"ma hajde, pa i sam znas da govorim istinu."
Niall:"Epa, ja znam da lazes."
Ja:"Ti lazes."
Nial:"E znas sta?Mislio sam da navijam za tebe, posto me Louis nervira, nikada ga ne pobedim.Ali, predomislio sam se.Necu."
Ja:"Ne moras."
Harry:"Ima ona mene.Ja cu da navijam za nju."
Niall:"Joj, sto ste slatki, povracami se."
Harry me je poljubio, a Niall je odtrcao da popije vode.Vratio se sa casom.
Ja:"Sta je Niall?"
Niall:"Kako sme tako?To nije dobro za moj stomak."
Harry:"A pet hamburgera u pola sata, jesu?"
Niall:"To barem nije romanticno."
Liam:"Hajmo ljudi, viseee."
Ja:"Mjau."
Liam:"Grrr."
Krenuli smo.
Setali smo se tako.Piracali, smjali, prezabavno nam je.
Odjednom, kada smo prolazili pored moje skole, cula se neka galama.
Harry:"Nailla, to je voja skola."
Ja:"Pa sta?"
Harry:"Oces da odemo da vidimo sta se desava?"
Ja:"Bolje ne."-predosecala sam nesto.
Niall:A mene bas zanima."
Ja:"A tebe sve zanima."
Niall:"Molim teee?"
Ja:"Hah, ok.Ali da nas niko ne vidi."
Otisli smo blize.Sakrili smo se iza jednog zida i posmatrali sta se desava
Direktor skole je sve djake okupio napolje, gde je -50 stepeni. O.o
Culi smo kako direktor govori:
Direktor:"Slusajte me sada dobro!Znam da je hladno i da ne bi trebali biti ovde, ali moramo nesto razjasniti."-vikao je da ga cuju.
Svi su komentarisali, razgovarali izmedju sebe.
Direktor:"Pazljivo me slusajte."-rekao je, a zatim zazvizdeo na pistaljku.
Od svih tih komentara koji su izlazili iz necijih misli u obliku malog dima, nastala je tisina.Da je bila tamo neka muva, cula bi se samo ona.x'''d
Ok.Ovo je ozbiljno. :|
Direktor:"Ja mislim da je vecina do sada videla zadnji zid skole."
Ja sam samo stavila ruku prko usta i pogledala Zayna.
Zayn:"Nailla, smiri se.Samo budi mirna."-zagrlio me je.
Harry:"Zadnji zid skole?"-zbunjeno.
O-o.
Zayn:"Harry, objasnicemo ti.Nije sada vreme."-govorio je ozbiljno.
Harry:"Vi nesto krijete?"
Louis:"Harry, objasnice ti.Samo cuti."
Harry:"Kako da cutim?"
Liam:"Harry, molim te."
Harry je pogledao mene, a onda klimnuo glavom ljutito.
Direktor:"Posto znate da je zabranjeno da se pise po zidovima i to STROGO, moram pitati ovo.Da li iko zna, ko je to uradio?"
Direktor nije dobio odgovor na pitanje.
Direktor:"Ponavljam.Da li znate ko je to uradio?"
Opet nista.
Direktor:"Poslednja sansa."
Jedna devojka je nesigurno digla ruku.
Direktor:"Da, Lucy?Dodji."
Lucy, koju prvi put vidim, je izasla pred svima.
Nesigruno i nervozno je pocela:
Lucy:"Ja..Z-znam ko je to uradio."-gledala je u levi ugao.
Bila je nervozna i dvoumila se, da li da kaze, ili ne.
Direktor:"Slobodno reci."
Lucy:"Cryalextian."
Direktor:"Prezime?"
Lucy:"Wide."
Ja:"Zayn?"-sumnjive face sam rekla, s crvenim ocima.
Zayn:"Molim?"
Ja:"Sa kime sam ja isla kod doktora?"
Harry:"Samnom, ja sam ti decko."
Ja:"Hjoj, Harry."-spustla sam glavu.
Zayn me je stisnuo.Pogledala sam u narukvicu i odlucila da predjem preko toga.Da.Svi kada bi je pogledali, videli bi samo sare.Ali, niko nije video njenu 'unutrasnjost', njene obadve strane.
Ja:"Zar ti Wide nije poznato prezime?"-digla sam glavu.
Harry:"Doktor Wide?"
Ja:"Mislis li mozda isto sto ja?"
Harry:"Ne verujem."-krenuo je.
Zayn:"To mu je sin?"
Ja:"Najverovatnije.Ne bi to on radio."-ovo zadnje sam rekla tise.
Harry:"Sigurno ne mislim isto sto i ti, Nailla."-rekao je gledavsi me ljuto.
Ja:"Ahh, Harry.Znam.Ali, dopusti da objasnim."
Harry:"Zao mi je."-otisao je.
Nisam htela da vicem za njime, jer ce me cuti ovi iz skole, koji su trenutno ulazili unutra.Suze su mi krenule na oci.
Ja:"Zayn, treba mi tvoja pomoc."
Jos malo smo se cutke setali, a onda smo otisli kuci.Bilo je otkljucano.
Usli smo, a ja sam odma otisla u wc.Umila sam lice.Ne.Nije m dobro.Sve je krenulo nizbrdo.Ko zna da li ce Harry hteti da me poslusa, ako ga opet pitam.Jesam, kriva sam i ja.Ali, zamislite Harryjevu reakciju kada bi saznao da mi neko salje te poruke.Sve bi promenilo.Sve.Ali, naravno, mora ispastati sada.Ali, pre svega, moram otkriti ko je taj Cryalextian.Cryalextian Wide.
Ja sam izasla i udarila se u nekog.Gde bas ja.
Ja:"Izvini."
Harry:"Mogu li proci?"
Ja:"Da, da.Naravno."-pomerila sam se da prodje.
Usao je i zatvorio vrata za sobom.E, moj Harry...Moj?Cekaj,razmislicu jos o tome.
Ja:"Hej, ljudi."
Liam:"Zar mislis da je vreme?"
Ja:"Za sta?"
Liam:"Pa da kazemo Harryju za sve ovo."
Ja:"Ne znam."-slegla sam ramenima.
Ja:"Ne znam da li ce pomoci ako mu kazemo."
Zayn:"Ja mislim da hoce."
Niall:"Ma, pusti ga.Neka radi sta hoce.Ne boj se, nece on dugo bez tebe."
Ja:"Louis?Hajde, reci svoje misljenje."-sela sam pored Louisa.
Louis:"Ja bi mu rekao da sam na tvome mestu.A ti radi sta ti je volja."
Ja:"A necete me ostaviti samu valjda?"
Zayn:"Ja sam uz tebe."
Louis:"Takodje."
Liam:"I ja."
Niall:"I ja."
Ja:"Hvala vam."-rekla sam i poljubila svakog od njih.Svi su se zacrveneli, ali Zayn najvise.
Ja:"Onda je izgleda najbolje da mu kazem."
Zayn je gledao u pod zamisljeno.
Posle nekoliko minuta cutanja, otisla sam u Harryjevu sobu.Dosao je i on naon pet minuta.
Usao je u sobu, a ja sam iz sedeceg polozaja ustala u stojeci.
Harry:"Nailla?"-namrsteno.
Harry:"Sta zelis u mojoj sobi?"-bio je ljut.
Ja:"Pa mislila sam da je ovo soba gde i ja mogu da provodim vreme."
Harry:"Nije."-rasirila sam oci ocajno.Spustila sam glavu i usredsredila sa na ono zbog cega sam dosla.
Ja:"Ok."-pauza.
Ja:"Mogu li ti onda barem objasniti zasto se sve ovo desava?"
Harry:"Ne."
Ja:"Ali, Harry."
Harry:"Rekao sam, ne!"-prekinuo me je.
Harry:"Sta zelis da mi kazes?Da si krila od mene nesto, samo zato da ja ne bi brinuo?Zao mi je, ali mi te je dosta."
Bila sam zgorozena.
Ja:"Ali Harry, moras me razumeti."-prisla sam mu blizu.
Odma je reagovao:
Harry:"Ne priblizavaj mi se."-gurnuo me je.
Kako sam padala, nogu sam iskrivila.
Pala sam.Noga me je jako bolela.Desna noga.Ne.Nije se brinuo.Nije mu dao ponos.
Ja:"Csss."-polako sam se digla, nikako.
Suze su mi krenule na oci, dok sam govorila:
Ja:"Dobro, Harry."-pridrzavala sam se za ormaric.
Ja:"Dali, da.Ti si SLAVNA ZVEZDA.Znala sam da s tobom nece biti lako."
Izasla sam iz sobe.Ne.Nisam za sobom zalupila vrata.Nisam, zato sto ga volim.
Sisla sam u dnevnu, pridrzavajuci se za sve 'zivo'.
Zayn je pritrcao da mi pomogne.
Zayn:"Nailla, sta ti je?"-zabrinuto.
Ja:"Nije mi nista, Zayn."
Louis:"Kako nije kada ne mozes da se nslonis na desnu nogu?"
Ja:"Ahhh, nema veze."
Sela sam na kauc.
Zayn:"Nailla, reci mi sta ti je."
Ja:"Zayn, dobro sam."
Zayn:"Nailla, govori."
Ja:"Zayn, ni..."
Zayn:"Nailla."-zahtevao je.
Ja:"Ahhh."
Ja:"Pokusavala sam da kazem Harryju sta se desava, ali mi ne ide."
Zayn:"A onda?"-pitao je jer je hteo da dobije odgovor za nogu.
Ja:"Ondaa.."-nisam mogla tako nesto ni da izgovorim.Nemoguce je.
Zayn:"Onda?"-nestrpljivo i zabrinuto me je pitao.
Ja:"Onda me je gurnuo."
Svi su zinuli.
Niall:"Gurnuo?"-zgrozeno.
Liam:"Ne mogu da verujem."
Louis:"Ni ja."
Zayn se iznervirao.
Zayn:"Harry!"
Harry:"Sta oces?"-sisao je.Izgleda je cuo nas razgovor.
Zayn ga je uhvatio za kosulju i podigao ju je malo.
Zayn:"Slusaj ti.Mozda si jak i slavan i mozes raditi sta god pozelis, ali pazi.Na devojku neces dizati ruku.Jasno?!!!"
Harry je gldao na njega ljutito.
Zayn:"Jos jednom dignes ruku na nju, imaces posla samnom."
Pustio ga je, dosao kod mene i podigao me je kao mladu.
Zayn:"Idete momci?"
Niall:"Idi ti, mi cemo ostati."
Louis:"Da."
Liam:"Srecno."-mislio je na nogu.Nadao se da nece reci da je polomljena.
Zayn:"Ok."
Otisli smo u avto.Vezala sam se i pitala:
Ja:"Zayn, gde idemo?"-nadajuci se da to nije neka bolnica.
Zayn:"U bolnicu."-rekao je nervozno.
Ja:"Zayn, opusti se..Nije mi nista."
Zayn:"Kako ni.."
Ja:"Barem nista opasno."
Zayn je uzdahnuoo.
Zayn:"Ahh, ok."
Ja:"Amm, Zayn?"
Zayn:"Da?"
Ja:"..."
Citajte, komentarisite, Votujte, ako vam se svidja :D
Hvala vam ♥
Nastavak sa 25-30 minimum.