...
...
...
...
...
Jedna, cak dve nedelje mi je trebalo da se oporavim od placa.Samo od placa.
Za pet dana ce Nova godina, vazno je da sam ostala skroz sama.
Mama je tu, naravno i sve sam joj ispricala.Imala je puno razumevanja.I vise nego sto sam mogla i da zamislim.Harryja i Zayna nisam videla od onog dogadjaja.I ostale takodje, od zadnjeg vidjenja.
Mobilni sam stavila u fioku i pomirila se s cinjenicom da ga ne trebam vise koristiti.A mozda samo da virnem?Mozda imam neku poruku od Harryja.
Ne!!!Nailla, zaboravi.Sve.Ne okreci se.Ako je tako trebalo da bude, onda je dobro...
Hmm, jutro.Otisla sam u kuhinju, sva vesela.
Mama:"Dobro jutro, duso."
Ja:"Jutro, mama."
Mama:"Ooo, gledaj ko nam je veseo.Da li imas nekakav poseban razlog za to?"-pitala me je nadajuci se da su se stvari poboljsale.
Ja:"Nema, ali sam odlucila da probam da zaboravim proslost."
Mama:"Super.Izvoli dorucak."-pruzila mi je tanjir s kolacicima i casu s mlekom, a ja sam kao i obicno otisla u svoju sobu.
Nema skole, ali ja sam znala da danas imam otici kod lekara.Mislim, u bolnicu, pa mi nece biti dosadno.Jedva cekam da skinem gips.Noga mi je bolje, samo je ne mogu ni pomicati zbog gipsa.Nos?Nos mi je vec davno oslobodjen zavoja.Ali, sto je najteze, svaki put kada pogledam u ruku, setim se onoga dana.Glupi zavoj.Dodje mi ponekada da ga skinem, ali to je jedino sto mi je ostalo od Harryja.To mi je ono najdraze.Tu lezi njegova ljubav i briga prema meni u proslosti.
Sobu sam pospremila sama.Kao da bi Harry pomogao.A uostalnom, ja sam mu rekla da ide.Posle onoga, nisam ga mogla ni pogledati.Sve je bilo tesko za objasnjavanje, pa sam odlucila preci preko toga.Ali, nije lako uraditi ni to.
1D vise ne slusam, a mislim da ne bi ni vi.Kao da sam odnekle i znala da ne moyemo biti zajedno.Iako nije izgledalo tako, on je zvezda i moze ih menjati kada god pozeli.Novine, naravno ne citam.Nisam ih citala ni kada smo bili zajedno.Uglavnom znam da nemaju dobre vesti za mene.
Ispite polazem posle Nove godine i Bozica, posto se nisam oporavila do raspusta, polagacu posle njega.
Pojela sam dorucak i obukla se.Otisla sam se srediti u wc i pravac bolnica.
Mama:"Jesi li gotova duso?"
Ja:"Jesam."-viknula sam sa stepenica.Mama me je vozila.Normalno, necu sama da se gegam do bolnice.
Sele smo u auto i odvezle se do bolnice...
Stigle smo.
Doktor:"Dobar dan."
Mama:"Dobar dan."
Ja:"Zdravo."
Doktor:"Sedite, Nailla."
Sela sam na belu postelju i cekala da mi doktor vec jednom skine to sa noge.
Posle odredjenog vremena, rekao je:
Doktor:"Gotovo."
Sisla sam polako sa postelje.Super sam se osecala.Noga me nije vise bolela.
Ja:"Hvala vam doktore."
Samo je klimnuo glavom.Pozdravile smo se sa njim.
...
Da li mi je sudjeno da se bas sada smaram?Dosadno je kao nikada.Ufff :3
Slusala sam muziku, ali mi je posle nekoliko sati dosadilo.
20:20-dosadno
20:22-dosadno
20:25-dosadno
20:30--koja dosada coveceeeeee :ooo
Odjednom, zazvonio je fixni u dnevnoj.Skocila sam da se javim, posto nisam imala nista drugo da radim.Sto i sami mozete zakljuciti.
-Ja:"Da?"
-Xxx:"Je li tu Nailla?"
-Ja:"A ti si.Reci, ja sam, Nailla."-kao 'dobre' smo.
-Nicole:"Htela sam te pitati da li ides na zurku?"
-Ja:"Zurku?Kakvu zurku?"
-Nicole:"Nisi cula?Za Novu godinu."
-Ja:"A, u koliko sati?"
-Nicole:"U 9 pocinje."
-Ja:"Ahaaaam.Pa, videcu jos."
-Nicole:"Ok.Ako zelis, mozemo zajedno otici."
-Ja:"Razmislicu."
-Nicole:"Ok, pa mi javi."
-Ja:"Naravno."
-Nicole:"Cao."
Ja:"Baj, Nicole."
Cekaj.Ovo postaje sve cudnije.Da li se to one sale samnom?
Juuu.Ok.
Mada, kada malo bolje razmislim, bolje je da odem sa njom nego da se smaram kod kuce celu noc.
Mama je dosla.
Mama:"Ko je to zvao?"
Ja:"Moja drugarica."-ako se tako moze nazvati.
Mama:"Ahaaaam."
Ja:"Nego mama, mogu lida idem na zurku za Novu godinu?"
Mama:"Naravno."
Ja:"Ti slavis ovde?"
Mama:"Da, ali cu pozvati Nicoleine roditelje."
Ja:"Pa super onda."-nasmejala sam se i zagrlila je.
Uglavnom, smarala sam se subotom i nedeljom i jedva sam cekala da Nova godina vec dodje jednom.Iskreno, ne znam zasto. o.O
Odlucila sam da pozovem Nicole.Nailla, sve si cudnija i cudnija. o.O
-Nicole:"Da?"
-Ja:"Hej, Nailla ovde."
-Nicole:"Hej.Reci."
-Ja:"Da li bi otisla sa mnom u kupovinu?Mislim, ja jos ne znam sta da obucem."
-Nicole:"Sjajna ideja.I meni terba nesto novo."
-Ja:"Ok.Dolazim po tebe za 15 minuta."
-Nicole:"Vidimo se."
-Ja:"Baj."
Nicole se popravila.Samo, nadam se da to nije neka njena zafrkancija.Moracu da saznam to nekako.A znam i kako....
Ding-dong.-nista.
Ding-dong, ding-dong.
Nicole:"Dolaziiim."-viknula je uzbudjeno.
Uzbudjeno? O.o O, svete.
Otvorila je vrata.
Nicole:"Ej."
Ja:"Hej."
Nicole:"Idemo."
Otisle smo traziti nasu odecu za zurku.Znamo da nas negde ceka, samo gde?
1. butik- ne.
2. butik- a-a
3. butik- hmm, nije to to.
4. butik- nije moj stil.
5. butik- pogodak! :D Ali za Nicole.
6. butik- oticicu u drugi.
7. butik- am, sigurna sam da ce biti u drugom.
8. butik- TO JE TO, ODUSTAJEM!!!
Nicole:"Uhh, to je bilo bas naporno."
Ja:"Aham, samo sto sam ja mnogo probirljiva."
Nicole:"A sigruna sam da ces naci barem nesto kuci."
Ja:"Nemam drugog izbora."
Nastala je glupa tisina.-.-!
Ja:"Nego, Nicole, mogu te pitati nesto?"
Nicole:"Da, slobodno."
Ja:"Da li se ti druzis jos sa Nataly i Cole?"
Nicole:"Pa, ne vise."
Tako sam i mislila.
Nicole:"Mislim, odbacile su me posle toga kada su javili da ce biti zurke.Rekli su mi da vise nemam sta da radim sa njima."
Ja:"Zao mi je."
Nicole:"Zasto?Pa tek sada vidim da si bila upravu.I, ja tebi treba da se izvinim."
Ja:"Aaaa, dodji."-zagrlila sam je.
Progovorila je jedva:
Nicole:"Izvini, stvarno zelim ici na zurku, pa ako bi mogla da me ne udais dan pre."
Ja:"HAHAAHAHAH, ok."-pustila sam je.
Hodajuci do kuce, razgovarale smo o tome kako smo uzbudjenje zbog zurke.Nicole me je pozvala da dodjem kod nje, sat pre zurke (u 8).Normalno da sam pristala.Nicole moze biti dobra drugarica, samo ako hoce.
Ja:"Baj."
Nicole:"Baj."
Usla sam u svoju kucu.
Ja:"Stigla sam, mama."
Mama:"I?Jesi li nesto nasla?"
Ja:"Nazalost, ne."
Mama:"Aaaa.Pomocicu ti ako zelis da se obuces.Mislim, da nadjes odgovarajucu kombinaciju."
Ja:"Hvala."
Otisle smo u sobu i pocele traziti odecu.
Mama je izvadila jednu rozu jaljinu i pitala je:
Mama:"Mozda ova?"
Ja:"Ne.Nije to za zurke."
Kopale smo po mojim ormarima, a mama me je 100 puta pitala:"Mozda ova?".Ja sam uvek rekla:"Ne."
Mama:"Sve smo pretrazile, duso."
Ja:"Znam."
Mama je rekla da popravi raspolozenje:
Mama:"Iskreno, nisam znala da imas toliko odece u ormarima."
Nasmejala sam se.
Ja:"Iskreno, nisam ni ja."
Ja:"I da, hvala ti mama.Izgleda da cu nesto od ovoga ipak morati obuci."
Mama:"Nema na cemu, duso.Srecno sa potragom."-haha, mamaaaa.
Klimnula sam glavom nasmejavsi se.
Izasla je, a ja sam se bacila na krevet.Znam da zvuci nemoguce, ali nemam nista dobro za obuci.
Ustala sam i odlucila da cu naspram nakita odluciti sta cu obuci.
Otvorila sam prvu fioku- nakita nema.Drugu- ni tamo.Trecu- a-a.
Ostala je samo ona fioka gde sam sakrila mobilnu telefon,Pa, nece mi biti nista ako samo uzmem nakit.
Otvorila sam je i prvo u stasam pogledala je mobilni telefon.Ne, Nailla, zaboravi!Zaobidji ga!
Uzela sam kutiju sa nakitom zatvorenih ociju i odma sela na krevet.
Zeleno, zeleno, sve je zeleno.Omg.Nisam ni znala da imam toliko zelenisa u svojoj sobi.Nemam nista zeleno.Osvrnula sam se i pogledala po sobi.Pazljivo sam pogledom prelazila po njoj, da vidim da li imam negde zelenu odecu, ali nista.
Ali onda, za oko mi je zapalo zeleno platno, koje je virilo iz fioke u kojoj stoji mobilni telefon.Ustala sam i uzela tu odecu.Stajala je lepo slozena ispod mobilnog.
Kada sam je rasirila da vidim sta je to, videla sam....Zelenu haljinu.
Zelenu, Bozicnu haljinu, koju sam kupila onog dana u butiku sa Harryjem.
Pogledala sam zatim u ruku i videla da mi na njoj jos uvek stoji narukvica od Zayna.Suze su mi krenule na oci.Ne.Ne opet.
Obrisala sam suze.Da.Obucicu tu haljinu.I onako nemam nista da obucem.Nista lepo.Iz kutije za nakit sam izvadila zelenu narukvicu.
Vratila sam kutiju u fioku i zatvorila je (fioku, ne kutiju).
Pdecu sam stavila na stolicu, da mi bude pripremljena za sutra.
Ukljucila sam sebi film, posto mi je bilo dosadno.
Sve, ali bas sve sto radim, podseca me na 1D.
Kada jedem- Niall.
Kada se smejem- Louis ima bolje fore.
Kada gledam filmove- Zayn.
Kada sam ozbiljna ili pokusavam biti- Liam.
I na kraju- Harry.
Za Harryja me vezu vise stvari.Spavanje, kada pomislim da nemam nikoga da me zagrli, ruka, pa ova haljina, posteri, i ako na njima nije on.Onog dana kada se cudio mojoj sobi.I pitao me je gde je on.Znam da se secate.
Film nije ni prosao, a ja sam zaspala.Znala sam da ce mi se spavati pre filma (pre nego prodje).
Spavala sam, dok su se boje, koje su izlazile iz ekrana, slivale po mome licu.Strasne situacije su cinile da slika trepce sve vise, a smirene obrnuto.
Situacije su se smenjivale kao dan i noc, ali sve to vristanje, smejanje, plakanje, radost, ponos, razocaranje, sve sam to ja prospavala.Izgleda da i moj san zna da film nije film bez Zayna....
Poslednje jutro u 2013. godini.Trebalo bi biti dobro, ali ja znam a nece.Haha, ali to ne znaci da vece nece.
otisla sam u wc da se sredim i sve to.
Bilo je 11 sati.Ha?? :o 11? A ne, cekaj.9 xd Huh.
Ja:"Jutro mama."-usla sam u kuhinju.
Mama:"Dobro jutro duso."-zagrlila me je i ja sam joj uzvratila.
Ja:"Pa sta ima za dorucak?"
Mama:"Izvoli."-pruzila mi je tanjir i casu punu mleka.
Za dorucak su bile makarone sa krompirima (pireom).Njam.Nemojte misliti da nemamo sto jesti, ali sam ammi strogo zabranila da mi pravi masnu hranu i sve to.I za meso sam joj rekla da ga sto manje ima.Ne znam zasto.Tako volim.I zato, moja mama sprema najbolju hranu na svetu.I love my mum ?! :D
Ok.Stavila sam tanjir na sto i sela.
Ja:"Za promenu."-rekla sam.
Mama:"Lepo od tebe."-nasmejala se.
Sela je samnom i pocela jesti.
Mama:"I?Jesi nasla nesto?"
Ja:"Huh, jesam ne brini."
Mama:"Drago mi je."
Zahvalno sam se nasmejala.
Mama:"Pomoci ces mi da okitim jelku i ukrasim kucu?"
Ja:"Naravno!"-bukvalno sam skocila sva srecna.
Od detinjstva volim da kitim jelku, to mi je nesto carobno.Kao da vidim u njoj svu svoju srecu.Nekako mi je to priraslo za srce.
To svetlo koje svetli u nasim ocima od sijalica, izgleda kao svetlo novog dana, pocetka, kao mali tracak nade.Neopisivo savrseno.
Uvek sam pazila koju gde da stavim, da se slucajno ne nadju iste kugle na istom mestu.
Brojala sam koja ce mi kugla biti zasta.Jedna za srecu, druga zdravlje, treca ljubav, cetvrta vreme i td.
I tako vec godinama.
Pojele smo dorucak i pocele sa kicenjem
...
Mama:"Hvala ti.Mnogo si mi pomogla."
Ja:"Uvek cu ti pomoci.Bilo kakva situacija."
Zagrlila me je.To je bio jedan od najtoplijih zagrljaja u mome zivotu.
Mama:"Vec je 4h, idi se odmori."-pustila me je.
Ja:"Ok."
Otisla sam u sobu.Malo svezeg vazduha nece skoditi.Otisla sam kod Big Bena.Polako se vec smrkavalo.Bio je tako lep *-*
Sela sam na klupu i gledala da tako.Misli su mi negde daleko.Kao da moj zivot nema smisla.Kao da je prazan.Fali mu nesto.Nesto kao ljubav.
Xxx:"Jel slobodno?"-hrapav glas me je prekinuo.
Ja:"Da, da."-rekla sam i odaljila se skroz do kraja klupe na drugu stranu.Nisam zelela ni da gledam ko je to.
Nova godina ce, zar ne?Treba da naucimo mnogo, a jedna lekcija od toga je da prihvatamo ljude, bilo da su siromasni, bogati, skolovani, neskolovani, napusteni, s porodicom...
Xxx:"Lep je, zar ne?"
Klimnula sam glavom i promrmljala:
Ja:"Mhmmm."
Sedeli smo tako na klupi.Proslo je 15 minuta (tako nesto), kada sam odjednom osetila ruku na mome ramenu.
Uznemirila sam se.
Ja:"Izvinite, jer se mi poznajemo od nekud?"
Xxx:"Ne.Mislim da ne."
Ja:"Dobro onda.Izvinite me."
Xxx:"Gde cete?"
Ja:"Mmm....Ja...Idem na zurku...Da.Idem na zurku."
Xxx:"Aham."
Ja:"Dovidjenja.I srecna Nova godina."
Xxx:"Da.I vama."
Rekao je, a ja sam vec bila dosta udaljena od njega.
Pa, sta ima da se misli o tome.Normalan cove.Samo zeli malo drustva ?
Sljastece ulice su mi osvetljavale put, dok sam hodala kuci.Bile su puste.
Posegla sam rukom u dzep da vidim koliko je sati, ali da.Nemam mobilni.Tacnije, ne koristim ga.Ni ne nameravam.Kupicu rucni sat....
Usla sam u kucu, a mama je brzo dosla do mene:
Mama:"Pozuri, duso.Zar ne vidis koliko je sati?"
Ja:"Koliko?Ne koristim vise mobilni."
Mama:"7:30."
Ja:"Haaa?"
Mama:"Da, da.Ajde brzo."
Brzo sam se popela u sobu i pocela se spremati.Odlucila sam da se prvo okupam, a presvuci se mogu i kod Nicole.Osusicu se tamo, ako ne stignem ovde.
Hjoooooj >.<Obukla sam neku odecu i zgrabila kesu u kojoj mi je haljina, cetka, nakit.
Ja:"Mama, vidimo se."-u zurbi.
Mama:"Lepo se provedi."
Ja:"Hocu.I sretna Nova."
Mama:"I tebi."
Zatvorila sam za sobom vrata i bukvalno preletela preko ulice.Zar st zaboravili?Nicole zivi preko puta mene.Sreca moja.
Ding-dong.
Nicole:"Tu si!"-izlete odjednom.
Ja:"Ju Nicole, uplasi me."
NIcole:"Cekam te vec 20 minuta."
Ja:"Da, znam.Izvini."
Nicole:"Amm.Podseti me.Zar je to odeca u kojoj ides?"
Ja:"Ne budi blesava."
Usle smo u njenu sobu.
Ja:"Vau.Soba ti je prelepa."
Prisetila sam se onog dana kada je Harry dosao u moju sobu i gledao na postere i trazio sebe.
Nicole:"Nailla!"-rekla je po ne znam ni ja koji put.
Citajte, komentarisite, ako vam se svidja.
Nastavak je dosadan, zato sto nema Hazze. :3 ♥