"I will cry, Harry"

390 15 0
                                    

Ušli smo, a ja sam napisala kratko:

"Hvala."

Nastavnica je vec pocela da objašnjava, a mene je pomalo mucilo ono što je Harry napisao.Ali, šta sam ja mogla?

Napokon je prošao i poslednji cas.Otišla sam kuci.Najela sam se, a onda krenulana sastanak sa Richardom.Bila sam pomalo uzbudena, ali sam više bila smrknuta zbog Harryja.

Otišla sam na taj sastanak.Richard me je cekao na klupi u centru, pošto je, kako kaže, znao da cu prolaziti kroz centar.

Ja:"Hej."

Richard:"Eee."

Zagrlio me je.

Ja:"I?Kako ide fudbal?" - poceli smo se šetati.

Richard:"Super.A ti?Baviš se nekim sportem, ili još uvek ne?"

Ja:"Ne.Ne razmišljam mnogo o tome."

Richard:"Imaš li neki hobi, onda?"

Ja:"Imam.Sakupljam slike sa mesta zlocina,koje mi tetka šalje, pošto ona poznaje jednog policajca."

Richard:"Nisam nikada cuo za takav hobi."

Ja:"Znam da je pomalo cudno, ali volim to."

Nastala je pauza.Šetali smo se, a onda sam ja pitala:

Ja:"A gde mi to tacno idemo?"

Richard:"Idemo kod Big-Bena."

Ja:"Ahaammm."

Stigli smo.Big-Ben je izgledao, nekako, prelepo.Mesec je osvetljivao velike kazaljke, dok je zgrada sijala od visine.Seli smo pored Big-Bena, na klupu.

Richard:"Nailla?"

Ja:"Da?"

Richard:"Mogu te nešto pitati?"

Ja:"Ammm, da."

Richard:"Pa, da li bi bila moja devojka?"

Ja sam se u tom trenutku skamenila.Nisam znala šta da kažem.Mislim, ne mogu da ga odbijem.Bicu gruba,a odkad se pojavio Harry, svida mi se malo manje.Bojim se da bi ga prestala voleti za nedelju dana.Rekla sa:

Ja:"Da, što da ne."

Osmehnula sam se, a on me je zagrlio.Onda me je postio, a ja sam okrenula glavu od stida.Ocima sam prolazila okolo.Onda sa ugledala jednog kovrdžavog decka kako gleda u nas.Odma se sakrio, odma cim je uhvatio moj pogled.

Richard:"Nailla, ne moraš da se stidiš."Ja:"Hah, naravno da ne.Šta kažeš da malo još prošetamo, pošto ja moram kuci za pola sata?"

Richard:"Naravno."

Otišli smo se šetati, a posle pola sata,morao me je odpratiti kuci.

Ja:"Pa Richard, ja moram kuci."

Richard:"Da.Nadam se da ti je bilo zabavno."

Ja:"Naravno da jeste."

Richard:"Pa, vidimo se."

Ja:"Da.Baj."

StrongWhere stories live. Discover now