Część czwarta

36 1 0
                                    

Joseph zaintrygował się dziewczynami. Stalkując ich profile ocenił, że będą mieli wiele tematów do rozmów. Gry komputerowe, Japońskie produkcje, komiksy i pare innych kwestii tylko zachęcały go do zaprzyjaźnienia się z nowymi osóbkami z Gdańska. Chciał już je poznać, ale musiał przygotowywać wielką urodzinową niespodziankę. Planował wyjście do restauracji gdzie wręczyłby mu prezent. Następnie udadzą się do niego i... o tym będzie potem ( ͡° ͜ʖ ͡°) [+18].
Szybko wysłał zaproszenia do znajomych i pojechał do sklepu.
Jeszcze raz rzucił okiem na listę zakupów.
×balony
×przekąski
×napoje
Udał sie więc na dział z niezdrowym jedzeniem. Wziął 10 paczek różnych smaków chipsów, 5 dwulitrowych butelek Coca-Coli i kilka kubusiów. Wiedział, że Filip je uwielbia, przypominały mu smaki dzieciństwa. Następnie odwiedził dział z artykułami na specjalne okazje. Wrzucił do koszyka kilka paczek różnokolorowych balonów które napełni wcześniej zakupionym helem. Joseph zwrócił sie w stronę kasy. Gdy czekał w kolejce jego uwagę przykuło średniej wielkości, białe pudełeczko z czerwonym napisem wazelina.
Szybko położył je na kasę lekko rumieniąc się.
Po drodze do domu wstąpił do kwiaciarni i zakupił bukiet czerwonych róż.
Zaniósł zakupy do kuchni i rozpakował je.
Jedzenie tylko wystawił na blatach, a róże i wazelinę ukrył w komodzie.
Miał nadzieje, że wszystko się uda, a dla Filipa ich pierwszy raz nie będzie zbyt wcześnie.

Pamiętniki SilverówOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz