- Julian !
Dar nu se mai întoarse .
Mi-am strâns aripile și am fugit grăbită spre baie . " Aveam culoarea unui ochi schimbată ? Cum adică ?! "
Când m-am uitat în oglindă, aveam un ochi căprui și unul smarald . " Cum se poate ?! " Mi-am dat ochelarii jos : ambii ochi erau o combinație dintre albastru, smarald și căprui . Asta însemna că... ochelarii erau defecţi .
- Și acum ce mă fac ? gândesc eu cu voce tare .
- Brianna ?
Era Rose .
- Ce ? Oh, Rose, tu erai . Nici nu ai idee câte sentimente am putut avea în jumătate de oră ... Dar tu de unde știi că sunt aici ?
- Te-am auzit de pe hol .
- A, chiar atât de tare m-am auzit ? spun amuzată .
- Știi că eu aud totul !
Aveam nevoie de un zâmbet, iar Rose și-a dat seama . E o prietenă minunată...
- Rose , trebuie să-ți spun ceva...
- Poţi să-mi spui , ai încredere, liniștește-te . Te ascult.
- Nu îți pot spune aici, zic mai mult șoptit .
- A, am înțeles .
- Vii la mine ?
- Sigur !
Am pornit amândouă spre casa mea . Era o vilă destul de drăguță ... Părinții mei erau plecați pe o altă lume... dar eu am rămas aici pentru a mă putea obișnui cu oamenii , și pt. a mai învăța câte ceva . Eram singură de la 14 ani. Uneori puteam să mă duc la părinți, dar o dată la cel puțin 100 de zile...
În fine , am ajuns și ne-am pus pe canapeaua din living .
- Deci, ce voiai să-mi spui ?
- Înainte , promite-mi că nu mă vei crede nebună, pentru că îți voi arăta dovezi, toate la timpul lor. Of, ce tot zic, am nevoie de ajutor , încă nu mă pot controla bine !
- Stai liniștită, nici eu .
- Ce ?!
- Cum "ce?!" ?
- Tu nu ești om ? Eram uimită complet . Ochii mei erau căprui-verzui .
- Ochii tăi... Stai, cum adică nu sunt om ?!
- A, credeam că ești ca mine...
- Ca tine ?
- Eu sunt o ființă mai diferită. Vezi tu , eu...
Dar nu am mai putut continua . Rose... avea ...
- Nu la asta te refereai ? spuse ea .
- Rose, ești... ca mine !
Avea niște aripi superbe... erau ca ale mele, doar că ale ei mi se păreau mult mai frumoase !
- Dar, cum...
- Ăăăă, nu știu, așa m-am născut ?
- Da, nu la asta mă refeream, dar sunt uimită, nu știam că există și alții ca mine, cel puțin nu mă așteptam să mă întâlnesc aici cu cineva ca mine...
- Și nu-ți place de cine ești ?
- Uneori mă întreb cum ar fi dacă aș fi normală...
- În fine, asta voiai să-mi spui ?
- Și asta. Dar, mai am ceva întrebări despre care aș vrea să vorbim .
- Spune .Hei ! E cam târziu, dar nu am somn :)) Hope you enjoy it !
#23:36
CITEȘTI
Brianna
Teen Fiction"Cutare" aste o fată simplă-- așa încep toate povestirile, dar BAM, editare majoră : Brianna este o fată diferită , prin faptul că este o ființă supranaturală (sau ceva gen). Ea deține un secret important, dar când cea mai nepotrivită persoană af...