- Brianna, dar eu...
- Rose, am stabilit !
- DAR EU NU VREAU !!
O lacrimă apăru...
Nu credeam că o voi vedea pe Rose plângând, nu atât de devreme . Nu ne cunoaștem de mult timp . Nu credeam că o voi face să plângă. Nu eu...
Rose își desfăcu aripile și ieși pe fereastră, prin spațiul minuscul dintre cele două blocuri . Vârfurile aripilor i se zgâriau de cărămizile dure ce îi blocau din ce in ce mai mult calea .
Am scos capul pe fereastră...
- Rose ! Stai , unde mergi ?! Rose, întoarce-te !
Dar nimic...
- Rose !
Începusem să lăcrimez...
Dar, cu toate forțele acumulate și cu durerea din inimă, am spus :
- Rose , îmi pare rău ! Rose, Ro...
Nu mai puteam vorbi . Mă simțeam îngrozitor...
M-am lăsat ușor în jos, sprijinindu-mă de pervazul îngălbenit . Suspinele mi se auzeau încet, scăzând cu fiecare minut ce trecea . Curând, toate amintirile mi se derulau în minte, de când am făcut primii pași și până acum . Uneori zâmbeam, alte ori câte o lacrimă mi se scurgea pe obrajii fierbinți... până am auzit un zgomot.
- Brianna...
Mă așteptam să fie Rose, dar cea mai nepotrivită persoană își găsi să vină.
- Ce vrei ?
- Ai pățit ceva ?
- Ce întrebare e asta ?
- Ai dreptate . Vezi tu, când Rose are o criză sau e supărată ori nedreptățită de cineva drag, se schimbă . Acum simte nevoia să fie singură .
- Da' ce ești tu, mesager ? Și de unde știi toate astea ?!
- Asta nu te privește pe tine .
Atunci m-am uitat un timp scurt la el, la cât de drăguț, dar totuși cât de îngâmfat era .
- Hmm, oare cum îmi permit să îți pun întrebări ? spun eu, accentuând ironia .
- Nu întinde coarda . Fii fată cu...
Dar nu apucă să termine fraza, deoarece l-am plesnit . Și încă ce plesneală ! Sunetul răsunase în toată încăperea .
Nu observasem, dar de când Julian a venit , Rose era în spatele lui." Cum de am văzut-o de abia acum ?! "Julian se uită la mine, în timp ce își șterse sângele ce își făcuse apariția pe buza sa . Începu să chicotească, arăta ca un psihopat .
- Julian, cred că ar trebui să pleci, a spus Rose .
Julian plecă, aruncându-mi o ultimă privire în genul " Nu s-a terminat " .
- Rose, îmi pare rău, te rog iartă-mă...
- Te-am iertat, Brianna , te-am iertat...Hei ! Acesta a fost și capitolul, cam scurtuţ, ce-i drept, dar voi încerca să-mi iau revanșa în următorul .
Iar acum, vorba din popor :
Hope you enjoy it !
CITEȘTI
Brianna
Teen Fiction"Cutare" aste o fată simplă-- așa încep toate povestirile, dar BAM, editare majoră : Brianna este o fată diferită , prin faptul că este o ființă supranaturală (sau ceva gen). Ea deține un secret important, dar când cea mai nepotrivită persoană af...