- Rose, îmi pare rău, te rog iartă-mă ...
- Te-am iertat, Brianna, te-am iertat...
- Rose, trebuie să...
- Ne continuăm discuția, știu .
- Ce legătură ai avut cu Julian ?
- Păi, e complicat... dar meriţi să știi . Vezi tu, eu și Julian am fost...
- Împreună !
Simțeam cum ochii mi se umezesc, dar nu am vărsat lacrimi. Nu eram supărată, cred, dar dacă mai avea sentimente pentru el... nu știu, eu nu îl plac. Dar nici nu știu ce să zic. Gândul ăsta mi-a stârnit multe stări.
- Nu, nu am fost împreună . Am fost într-un conflict. Anul trecut era colegul meu de bancă . Atunci eu mi-am dat seama că are puteri, dar și el și-a dat seama despre mine . Am început să ne şantajăm unul pe altul, până am ajuns la aceeași concluzie : micul nostru joculeţ nu mai avea rost .
- Asta a fost tot ?
- Nu am terminat. La un moment dat, Julian mi-a făcut o poză când aveam aripile desfăcute, atunci m-a ameninţat că dacă nu fac ce spune el, va posta poza pe net . Pe atunci eram tocilara numită de toți "sfânta" , dar mă săturasem . Într-o zi, la ultima oră, după ce profa' a plecat , m-a împins în mijlocul clasei și mi-a spus : " Ai spus că pentru acea poză faci orice . " Toți s-au adunat în jurul nostru . Atunci, m-a pus să șterg tabla, făcând anumite "mișcări" , dacă înțelegi . Acceptam vorbe urâte, reproșuri, dar niciodată nu voi putea accepta să fiu demnă de milă sau să fiu batjocura altora . Atunci...
- Atunci ?
- Atunci i-am spus " Nu sunt la mila ta , scumpete ! " . M-a apucat de talie și s-a apropiat de mine. Mă simțeam imobilizată . Atunci, cu greu, i-am dat un pumn în maxilar și am fugit . El a alergat după mine și mi-a apucat părul . " Ce să vezi, s-a trezit fetița în visul greșit. Asta se numește realitate . " Mi-a pus piedică, eu m-am lovit cu fața de asfalt și m-am ghemuit într-un colț , dar nu plângeam, niciodată nu am dat frâu lacrimilor, indiferent de situație.Un gând mă străpungea : " Aproape niciodată . "
- Și ?
- Două zile mai târziu am discutat cu el , am spus că nici unul nu mai are legătură cu celălat, suntem aceleași ființe și trebuie să fim uniți ; și altele...
- Deci nu a fost nimic între voi?
- Nu . Sfat : ar trebui să te tratezi, ești grav bolnavă de gol la corazon și de Juli-crush , așa că ai grijă, atunci când sentimentele sunt puternice puterile nu te mai ajută așa mult .
- Of ! Nu e adevărat !
După care spun în șoaptă :
- Ăsta e secretul vieții mele, nu spui nimănui !
- Ok ! Spune ea voioasă .
Se duce spre geam :
- Lume, Bri...
Dar i-am acoperit gura înainte că ea să strige tot felul de lucruri la geam. "Julian nu va afla . Niciodată . Pot să mă dezobişnuiesc de ticul Julian . El nu va fi niciodată, sau poate ... "
Surâd la acest gând .12.05.2017 -- #286 ficțiune adolescenţi !!!
Hei, știu că nu am mai postat, dar în sfârșit am revenit ! Recunosc că nu am avut inspirație...😐
Apropo, am primit mesaje în care unii cititori nu înțelegeau ce alte puteri mai au personajele . Ei bine :
~ Brianna, Julian și Rose își pot ascunde emoțiile, acestea fiind deloc (sau aproape deloc) vizibile pe fața acestora. Adică pe scurt, li se văd și lor emoțiile, dar nu la fel de concentrat.Pentru alte nelămuriri îmi puteți scrie, nu e nici o supărare, și vă aștept părerile !
App : scz , dar tezele și-au făcut loc și nu mai am prea mult timp, dar voi încerca să fac un capitol mai lung .
CITEȘTI
Brianna
Novela Juvenil"Cutare" aste o fată simplă-- așa încep toate povestirile, dar BAM, editare majoră : Brianna este o fată diferită , prin faptul că este o ființă supranaturală (sau ceva gen). Ea deține un secret important, dar când cea mai nepotrivită persoană af...