- N-auzi că nu știu ? spune distrată .
- Stai liniștită, va fi bine .
- Mulțumesc..."Să văd ce explicații ne dau părinții mâine ! Oare ce se va întâmpla, oare Rose cum se simte ? Viața amândurora a fost doar o minciună spânzurată de frica mamei și a tatei... iar Rose a suferit prea mult . Dar mai bine mă păstrez pentru discuția față-n față ."
***
-din perspectiva naratorului-
Rose se băgă în pat . O infinitate de emoții o săgetau, era cel mai complicat moment al vieții sale . O lacrimă se prelinse pe obrazul luminat de razele pale ale lunii...
- Brusc, plânsul devine obicei în viața mea, dacă pot spune că am așa ceva . De ce nu am înnebunit până acum ? De ce Dumnezeu mă ține tare când nu mai are rost ?! De ce a trebuit să trăiesc la fel ca un cerșetor toți anii ăștia, de ce nu pot scăpa de toate și gata, ce dacă mor , CUI ÎI PASĂ ?! De ce mai exist, de ce...
Odată cu eliberarea sentimentelor ținute în închisoarea subconștientului său, Rose se puse în genunchi și începu să bată rar și apăsat cu palmele și pumnii în podea . Pedeapsa ce au avut-o emoțiile sale stând pentru o perioadă prea lungă în lagărul necruțător are consecințele unei revolte mult așteptate și de Rose, deși nu își dădea seama .
Se simțea... inexplicabil .Într-un final, a adormit pe jos ,ghemuită . Urmele lacrimilor s-au uscat greu...
***
Brianna auzi ceva, dar nu știa ce să creadă .
***-din perspectiva Briannei-
"Ce se întâmplă dincolo ? Rose a pățit ceva ? Mai bine merg să verific ."
Am înaintat ușor spre camera ei . Când am deschis ușa, Rose era ghemuită pe jos, iar aripile îi erau desfăcute parțial . Ori am nevoie de un control medical, ori pe aripi avea... țepi .
Bau... cam atât și cu acest capitol, sper că nu v-a plictisit . App. , sunt la țară ! Yayyyyyyyyyyyy !! Am câteva lucruri interesante pe care vreau să vi le povestesc în următorul (non)capitol [gen interviu sau ceva] . Pe data viitoare !
CITEȘTI
Brianna
Teen Fiction"Cutare" aste o fată simplă-- așa încep toate povestirile, dar BAM, editare majoră : Brianna este o fată diferită , prin faptul că este o ființă supranaturală (sau ceva gen). Ea deține un secret important, dar când cea mai nepotrivită persoană af...