HUNHAN

48 3 0
                                    

Sa genjler kapağı ve adı değiştirdim. Neyse okuyun haydi.
Diğeri çok sakat duruyordu djcjsjx

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Luhan'ın iki sorunu vardı: ay ve bıyığı.

    Aslında pratik odasındakilere gidip tavuk alması gerekiyordu. Fakat son on beş dakikadır  bahçenin -SM'in bahçesi vardır herhalde- güneydoğu duvarında dolanıyor, Sehun'a söyleyebileceği zekice ve romantik laflar düşüyordu.

Sehun'un gözleri keşke deniz mavisi ya da zümrüt yeşili olsaydı. Fakat kahverengiydi; sevecen, hayalperest... erimiş çikolata kahverengisi? Tavşan tüyü kahverengisi?

"Ona teninin ay ışığı gibi olduğunu söyleyiver," demişti Luhan'ın arkadaşı Xiumin."Kızlar bu tarz şeylere bayılır. "

Bu kusursuz bir çözümdü ama Seul havasının yardımcı olduğu söylenemezdi. O gün Seul'de hiçbir esinti yoktu. Bunun yanı sıra kentin kanallarını ve çarpık ara sokaklarını gri süt renginde bir sis kaplamıştı. Burada, SM'in etrafındaki köşkler arasında bile havada kesif bir balık ve sintine suyu kokusu vardı. Ayrıca kentin dış adalarındaki rafinerilerden yükselen duman, gece göğünü tuzlu bir pusla lekelemişti. Dolunay, bir mücevherden ziyade patlatılması gereken bir kabarcığa benziyordu.

Belki Sehun'un gülüşüne iltifat edilebilirdi. Tek sorun onun güldüğünü hiç duymamış olmasıydı. Espri yapmayı beceremezdi.
Luhan evden yan bahçeye açılan çift kanatlı kapılara yerleştirilmiş cam panellerden birindeki yansımasına baktı. Annesi haklıydı. Yeni aldığı kıyafetleriyle bile bir bebek gibi görünüyordu. Parmağını usulca üst dudağında gezdirdi. Ah, bıyıkları bir uzasaydı. Düne göre kesinlikle daha serttiler.

SM Entertainment'a başlayalı yaklaşık iki yıl kadar olmuştu. Umduğu heyecanı bulamamıştı. Sahnelerin tozunu attıracağına, gösterişli kıyafetler giyeceğine, her an paparazzilerden kaçacağını sanıyordu. Fakat Lee Soo Man onların çok çalışması gerektiğini, eğer istediği başarıya ulaşırlarsa çıkış yapabileceklerini söylemişti. Peki, Luhan ne yapıyordu? Kocaman bahçenin etrafında daireler çizip duruyordu. Hafifçe yağan yağmurun oluşturduğu su birikintisine baktı.

"Saygı değer sanatçı Lu Han." diye fısıldadı, kelimelerin sesinin keyfini çıkararak.  "Ana vokal Lu Han. "

"Kendine hayran hayran bakmayı kes. "


~

Just Follow Your Dream.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin