Kto sprawi, że zdasz egzaminy? (Za pomocą magii/oszustwa/nauki)
Loki - zaczaruje twój arkusz tak, że pięć minut przed końcem czasu pojawią się prawidłowe odpowiedzi. Przez cały czas będziesz udawać, że piszesz.
Pietro - w mgnieniu oka (dosłownie) podmieni twój arkusz na inny, już zapełniony prawidłowymi odpowiedziami.
Tony - przekupi wszystkich egzaminatorów.
Steve - on każe ci się uczyć i uważa, że oszustwo to jedna z najgorszych rzeczy jakie można zrobić.
Clint - strzeli w ścianę strzałą z gazem usypiającym, po którym egzaminatorzy i inni uczniowie (oprócz ciebie) zasną, a kiedy się obudzą stwierdzą, że nawet sekunda nie minęła. W czasie ich snu ty i Clint weźmiecie klucz odpowiedzi i zaznaczycie wszystkie poprawne.
Thor - wbije na salę z Mjölnirem, zrobi się zamieszanie, a ty w tym czasie zabierzesz arkusz z gotowymi odpowiedziami.
Bruce - postara się wytłumaczyć ci przykładowe zadania na tyle ciekawie, że wreszcie zrozumiesz, a pytania z egzaminu uznasz za proste.
Bucky - będzie cię faszerował ciastem ze śliwkami, bo według niego szybciej się nauczysz.
Wade - zagrozi egzaminatorom śmiercią. Dosyć... drastyczną. Niemal tak brutalną jaką zafundowałby Ajaxowi.
Peter Parker - będzie je zdawał razem z tobą i będziecie się razem uczyć.
Peter Quill - wejdzie na salę egzaminacyjną krzycząc, że wybuchł pożar wskazując na iluzję ognia (Loki mu pomógł) , ale po chwili pożar zniknie. Ty w tym czasie podmienisz swój pusty arkusz na drugi. Z poprawnymi odpowiedziami.
Logan - pomoże ci się uczyć. Niestety utyjesz. Co chwilę będzie przynosił ci babeczki, lody, ciasta. Ale spalisz to, nie martw się
Scott - założy specjalne buty z tuszem w podeszwach i "wydepcze" ci odpowiedzi. (Oczywiście będąc wielkości mrówki)
Stephen Strange - będzie kazał ci siedzieć nad podręcznikami od rana do nocy, ale razem zrobicie pełno zadań z poprzednich testów.
CZYTASZ
Marvel: Zodiacs, Preferences, Imagines
LosoweTytuł mówi wszystko Okładka by: @n_mroczkowska Nadia jesteś wielka! <3